بازدید 56266

زجرِ دیدن بازی‌های تیم ملی والیبال از رسانه ملی

کاش مسئولان صدا و سیما و مدیران عالی‌رتبه‌ای که برای پخش بازی‌های والیبال به نکته‌های ریز بینانه‌ای مثل عدم پخش سرود ملی دو کشور فکر می‌کنند، به این هم فکر می‌کردند که تضعیف سرمربی تیم، تضعیف کل تیم است و این در روزهایی که تیم ملی در کوران رقابت‌هاست، اصلا با اصول اخلاقی و روحیات ملی ما همخوانی ندارد.
کد خبر: ۵۱۱۳۶۹
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۲ 24 June 2015
زجرِ دیدن بازی‌های تیم ملی والیبال از رسانه ملیبا شروع دور برگشت لیگ جهانی والیبال و میزبانی کشورمان در شش بازی پیاپی، خیلی‌ها امیدوار شدند که سرانجام از آن ماجرای تکراری و کشنده پخش تصاویر آهسته و تکراری لابلای پخش زنده خلاص خواهند شد و شش بازی داخلی تیم ملی کشورمان را با خیال آسوده و کیفیت قابل قبول تماشا خواهند کردِ اما غافل از اینکه همچنان پخش بازی‌های والیبال از دریچه رسانه ملی، قرار است با چاشنی عذاب دادن مخاطبان داخلی همراه باشد.

به گزارش «تابناک»، سومین حضور تیم ملی والیبال کشورمان در لیگ جهانی با انتقادات تند و عجیب و غریب گزارشگران و کارشناسان صدا و سیما از تیم ملی و مشخصا اسلوبودان کواچ همراه بود. این انتقادها از روز اول که با شکست‌های ایران همراه گشت، آغاز شد و حتی این روزها که تیم ملی روی دور برد قرار گرفته و با چهار پیروزی پیاپی، هوادارانش را خوشحال و امیدوار کرده، ادامه دارد. همه آن‌هایی که یکشنبه شب، شاهد پیروزی درخشان و قاطع تیم ملی ایران برابر ایالات متحده امریکا بودند، از کیفیت گزارش عجیب و غریب گزارشگر بازی ناراضی بودند. کنایه‌ها و اعتراض‌های فراوانی که او نثار مربی تیم می‌کرد و نگاهی که از موضع بالا به اسلوبودان کواچ‌ و تصمیماتش داشت، موجب شد تا انبوه بسیاری از بینندگان تلویزیون، بار دیگر از کیفیت پخش بازی‌های لیگ جهانی والیبال ناراضی باشند.

در اولین روزهایی که تیم ایران در لیگ جهانی 2015 به میدان رفت، نمایش ناهماهنگ و بعضا ضعیف تیم، موجب شد تا خیلی‌ها را از عملکرد تیم ابراز نارضایتی کنند. این باور همیشگی که عملکر سال قبل تیم، حاصل کارهای زیربنایی ولاسکو در تیم بوده و کواچ چیزی به تیم اضافه نکرده، موجب شد تا کارشناسان و گویندگان تلویزیون در همان روزهای نخست دور رفت، حسابی از خجالت تیم ملی درآیند. کار به جایی رسیده بود که یک مجری جوان برنامه لیگ جهانی شبکه سه حتی مصدومیت سامان فیاضی را ـ که در جریان بازی و در اثر برخورد با پایه تور بازی حاصل شده بود ـ به تمرینات سخت و شدید کواچ نسبت دهد. این اعتراضات حتی به بازیکنان هم بود و کارشناسان برنامه سعید معروف و یکی دو بازیکن تیم ملی را عصبی و خشن توصیف می‌کردند.

زجرِ دیدن بازی‌های تیم ملی والیبال از رسانه ملی

همه این دوستان البته یک چیز را فراموش کرده بودند و آن اینکه تنها کاری که یک عاشق تیم ملی و یک هوادار درجه یک باید انجام دهد، این است که با همه کاستی‌ها و عیب و نقص‌ها، در جریان مسابقات و وقتی که تیم در حال دست و پنجه نرم کردن با حریفان گردن کلفت است، ‌از تیم همه جانبه کند. هرچقدر هم کواچ با متر و معیارهای کارشناس‌های تلویزیون همخوانی نداشته باشد، تضعیف او از تریبون رسانه پربیننده‌ای مانند رسانه ملی تضعیف تیم ملی است.

حالا می‌شد با اعتراض‌های نابجای کارشناسان تلویزیون در جریان دور رفت ـ‌ که تیم ملی کشورمان چهار شکست پیاپی را مقابل قهرمان لیگ جهانی سال گذشته و قهرمان جام‌جهانی سال گذشته کسب کرده بود ـ‌ کنار آمد؛ اما نمی‌فهمیم چرا در روزهای پیروزی و شادی تیم ملی که همه و همه از هیچ حمایتی از تیم محبوب کشورمان دریغ نمی‌کنند، رسانه ملی و کارشناسانش دست از تخریب و تضیعف تیم بر‌نمی‌دارند؟!

 کواچ هرچقدر هم که نتواند جای ولاسکو را در قلب برخی‌ها بگیرد، همان مربی است که تیم ما توانست زیر نظر او، دو پیروزی قاطعانه 3-0 برابر ایالات متحده آمریکا، قدرتمندترین تیم این روزهای والیبال جهان کسب کند؛ این چیزی نیست که با صحبت‌های یک‌طرفه یک گزارشگر تلویزیونی تغییر کند؛ اما ای کاش مسئولان صدا و سیما و مدیران عالی‌رتبه‌ای که برای پخش بازی‌های والیبال به نکته‌های ریز بینانه‌ای مثل عدم پخش سرود امریکا فکر می‌کنند، به این هم فکر می‌کردند که تضعیف سرمربی تیم، تضعیف کل تیم است و این در روزهایی که تیم ملی در کوران رقابت‌هاست، اصلا با اصول اخلاقی و روحیات ملی ما همخوانی ندارد. کاش همان‌قدر که والیبال‌ ما‌ پیشرفت کرده بود، صدا و سیمای‌ ما‌ هم در حوزه والیبال پیشرفت می‌کرد تا اینچنین در شب‌های بزرگی چون شب پیروزی بر امریکا، سوهان روح بینندگان نشود!


تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۶
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۴۲۳
حتما چیزی به این مسولان نمیماسه...
کلا صدا و سیما با هر کی که محبوب مردمه مشکل داره.....
پاسخ ها
ناشناس
| Belgium |
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۳
دستور داره
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۳
مخالفت امثال شما هم با رسانه ملی شک برانگیزه!
محبوب مردم از دیدگاه شما فقط امثال خود شمایید و مردمی را هم که میگویید حتما همان اطرافیان شما هستند و احتمالا فقط کسانی که تابناک میبینند و موافق شما نظر میدهند!!!
شوکا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۳
اقای ناشناس 12:34 موافق رسانه میلی! شما اونوقت چطور فکر میکنید که در اکثرتید؟ آماری، آرایی چیزی دارید که دارید اینطوری حمله میکنید؟خوده این کامنتا رو بخونید دستتون میاد که رسانه میلی چقدر موافق داره و چقدر مخالف. آفتاب آمد دلیل آفتاب!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۳
کاشکی این گزارشگران حرف زیادی نزنند. در ضمنا" صدا و سیما بره خدا رو شکر کنه که از دولت سر مسابقات والیبال مردم دارن صدا و سیما رو می بینن وگرنه غیر از یاس و تنفر و بیزاری چیز دیگری نداره
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۳
گزارشگر باید مانند عادل مردمی باشد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۳
راستی چرا سرود ملی آمریکا را پخش نکردند. مگر با آنهم مشکل داریم؟
امیر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۳
دوست عزیزه ناشناس کاری به این تعداد مثبت که به نظره احد دادند ندارم ولی یه سوال دارم ازت تا حالا جامعه آماری به گوشت خورده که میگی فقط کسانی که تابناک میبینند _ تا کی میخواین اینجوری متعصبانه پیش برید ، آیا واقعا رسانه ملی تعریفش اینه؟
چراغعلی
| - |
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۳
شما که با تلویزیون مشکل دارید چرا نگاه می کنید؟ شما همون ماهواره نگاه کنید تلویزیون بذارید برای ما بیسوادها!!!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۳
ناشناس 12:34 احمد كاملا درست گفته ،
مثبت ها رو بشمار
دلواپس نژاد
| United Arab Emirates |
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۳
آقای ناشناس شما اول لطفا اعلام کن "خودسر" هستی یا "دلواپس"
ناشناس
| Germany |
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۳
بنام خدا

هم مشکل داره و هم اینکه متاسفانه دنبال کیفیت نیست. شما نحوه فیلم برداری مسابقات تو ایران رو نگاه کنید اونوقت میفهمید عذاب کشیدن چیه. دوربین اکثرا از صحنه ها جا میموند مخصوصا اگه تو توی انتهای زمین میخوابید.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۳
نا شناس بالایی عزیز. شما از علل تنفر از کواچ بگو. دقت کن ماه رمضان روزه شکم نیست ها! راست بگو
اروميه
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۳
از تعداد نظرات مثبت و منفي ميشه اكثريت جامعه رو فهميد هم وطن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۳
کاش فردوسی پور میومد والیبال گزارش میکرد.چه کیفی میکردیم هم یه گزارش خوب هم یه برد خوب
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۳
ناشناس 12:34 جواب شما در شمار مثبتها و منفیهای این کامنت مشخص است!
مجنون از بام افتاده
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۳
خوب مگه چيه؟ صدا و سيما فقط برنامه ماه عصل ......
شایان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۳
یه مشکل والیبال اینه که اکثر طرفداراش 2 سال بیشتر نیست دنبال کننده شدن
سیامک
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۳
جناب ناشناس بی هویت برو اب بریز اونجایی که میسوزه.
غریبه
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۳
کاش یه عکس از این آرا که بهترین نظر سنجی راجع به صدا و سیما می باشد برای مسئولش بفرستین
مجید
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۳
در جواب اقای محترم ناشناس که گفتن محبوب مردم از دیدگاه شما باید بگم که بله محبوب از نظر ما که اطرافیانمون اکثریت هستن.
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۳
اگر عملکرد صدا و سیما خوب بود آن همه دیش ماهواره روی پشت بام ها نبود. متأسفانه بی اعتمادی نسبت به این رسانه هر روز بیشتر می شود. همیشه تلاش کردند افکار عمومی را شکل بدهند بجای اینکه به افکار عمومی احترام بگذارند.
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۳
جناب آقای ناشناس که میگی (مخالفت امثال شما هم با رسانه ملی شک برانگیزه!)
شما اول مثبت و منفی ها رو نگاه کن بعد از طرف مردم حرف بزن. باشه پسرم؟؟؟
مرتضی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۳
ناشناس 12:34 با پرچم ایران اگه از آمار چیزی سرت بشه میفهمی که همین مردم رو از تعداد مثبت و منفی ها میتونی تشخیص بدی . هرچند کیک هیچوقت نخواهد دید از زیر برف
محمود
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۳
ناشناس عزیز به تعداد مثبت ها نگاه کنی میفهمی که کواچ خیلی محبوب تر از اونی هست که شما فکر می کنید.
ناشناس
| Canada |
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۳
ناشناس 12:34
عامو! به تعداد مثبت و منفی های نظرش یه نگاهی بندازی بد نیست ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۳
ناشناس دوم عزیز، هر جا که جرات نظر سنجی و رای گیری وجود داشته باشه خواهی دید که امثال شما در اقلیت هستید
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۳
چرا مجلس از رئيس صدا وسيما در اين بارا توضيح نميخواد
هادی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۳
رسانه ملی؟؟؟؟
توپ وتور
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۳
نه گل من مردم اينايين كه منفي دادن يه نگا به منفي ومثبتا بكن بعد اظظهارنظركن گلم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۳
دقیقا همینطوره...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۳
عزیزم تا الان 98% مثبت دادند و افراد همفکر شما 2% منفی دادند

چرا شما فک میکنید نماینده کل ایرانید و از طرف همه حرف میزنید؟
امیر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۳
کاش همان‌قدر که والیبال‌ ما‌ پیشرفت کرده بود، صدا و سیمای‌ ما‌ هم در حوزه والیبال پیشرفت می‌کرد
گل گفتی تابی
امیر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۳
توپ در منطقه زمینه ما جای نمیگره انگار که مثلا زمین جا خالی داده یا زمین توپو زده بیرون
خب حاجی بگو توپ رفت بیرون دیگه
کاشکی اینا یخورده آموزش گزارشگری و طرز بیان هم میدیدن
ناشناس
| Netherlands |
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۴
صدا و سیما برای اکثریت مردم که نیست.فقط همین مسابقات ورزشی را مجبوریم از آن ببینیم.وگرنه برای سلیقه ما که جایی در برنامه ها نیست
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۴
رنگ سفید و روشن تبلیغات حاشیه زمین هم باعث شد که توپهای رفت و برگشت دیده نشود، بینندگان تلوزیون توپ ها رو نمی دیدند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
سرتو از زیر برف بیار بیرون ناشناس جان منکه ندیدم کسی موافق صدا سیما باشه و خیلیا که تابناک نمیبینن هم موافق تابناکن
مهدی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
اقای ناشناس یه نگاه به رای های +و - بینداز معیاری از نظر مردم دستت می یاد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
آقای ناشناس یه نیگا به مثبت منفیای بالا بنداز حساب کار دستت بیاد . دل مردم از برنامه های بیخودی صدا و سیما با اون همه برنامه های پر هزینه و بی محتوا خوته
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
اول این نظر صداوسیما نیستش و یک کارشناسی است که پول میگیره و حرف میزنه و حرف هم که کیلومتر نمیاندازه بنده خدا سوادش همین اندازه است و با کلی تبانی تونسته مجری بشه دوم واقعا صدا وسیما در چهت تبلیغ فرهنگ بیگانه تمام سعیش را میکنه و این نظر شما را رد میکنه چون دیگه کمتر کسی نگاه میکندش
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
نه ! تو خوبی و سیما !
آقای محتشمیان کارشناس گزارشگر والیبال واقعا روی اعصابه! در هر توپ و حرکتی شروع میکنه به آموزش دادن که چرا اینجوری شد و چرا اونجوری نشد! در هر توپی در نقش یک مربی دلسوز! درس والیبال میده! خواهشا خواهشا فقط گزارش کنه و بس!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۳
آی گفتی. یعنی فقط کافیه این آقا گزارش کنه در مورد همه چی حرف میزنه. بابا گزارش بازی رو انجام بده. کل ایران اندازه طول تور والیبال و طول زمین رو حفظ شدن. کارشناسی‌های بی‌مورد و نظرهای غیرکارشناسی ایشون همه رو کلافه کرده. جواد خیابانی والیبال شده.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۳
امثال محتشمیان و کرده باعث پیشرفت والیبال شده اند. اگر گزارشگران والیبال هم مثل فوتبال بودند وضع والیبال هم مثل فوتبال بود.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۳
من که اون شب صدای تلویزیون رو کم کرده بودم
پدرمون در اومد از بس این گزارش گر به جای گزارش تحلیل کرد و حرف زد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۳
اینم فقط بلده بگه سطح اتکا توپ چی شد... !
مصدق
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۳
گزارشگر باعث پیشرفت فوتبال یا والیبال میشه؟؟؟
کارشناس امنیت
| United States |
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۳
چندین ساله که کلا صدا و سیمای ایران متاسفانه خیلی پسرفت داشته، چه زمینه طنر، چه گزارشگری، چه فیلم ها و سریال‌هاش و...جونا اکثراسریالهای هالیودی رو دنبال میکنن و خانواده ها هم اکثرا سریالهای ترکی! ورزش دوستا رو هم خیلیا رو دیدم که دارن میرن به سمت کانالهای ورزشی ماهواره... البته صدا و سیما باید بجار فکر رقابت با اونها بودن رو از سرش بیرون کنه.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۳
جناب آقا/سرکار خانم ناشناس 12:43 گزارشگران وقایع ورزشی تأثیری مشخصی در در پیشرفت رشته ورزشی مربوطه ندارند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۳
این سطح اتکا و پای اتکاش که تو هر گزارش چندین بار تکرار می کنه منو کشته!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۳
استاد محتشمیان خیلی عالی گزارش میکنه , فوق العاده است. تعجب داره حرفاتون...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۳
واقعا گل گفتید. زجر کشیدیم از بس مجبور شدیم صحبتای کارشناسی ایشونو تحمل کنیم که راجع به هر توپی نظر می دادن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۳
همش در مورد سطح اتکا و مناطق زمین والیبال صحبت میکنه. بابا ول کن گزارش کن بازی رو. ما تحلیل فنی نخواستیم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۳
علت مشکلات فوتبال پیدا شد از همین فردا فوتبالمون پیشرقت میکنه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۳
سخن شما درست نیست(به نگر بنده البته) آقای محتشمیان یکی از بهترین گزارشگران والیبال است که بگونه ای حرفه ای کارش را انجام میدهد و در کنار آن آگاهی هایی نیز به گوش بیننده میرساند.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۳
واقعا وقتی محتشمیان داره گزارش میده ادم دلش میخواد صدای تلوزیون رو خفه کنه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۳
اقا ایشون رو بانشست نمی کنن؟؟!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۳
کرده خیلی بهتره
مهدی م
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۳
از اون بدتر بجای هیجان دادن به بازی مثل ماست گزارش می کنه. اصلا معلوم نیست طرفدار ایرانه یا حریف. بعضی صحنه ها از حرکت تیم حریف چنان تعریف و تمجید می کرد که از بچه های خودمون نمی کرد. آخر هر سه تا ست هم که بردیم انگار تیم محلات بازی کرده باشن حرف می زد، نه شوری، نه حالی، نه تشویقی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۳
نفرت انگیزه
ايراني
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۳
اينا همش برميگرده ازدل پيچه اي كه مربياي داخلي والبته وابسته به صداوسيما ازكواچ دارن
راد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۳
اره والا انگار داریم دوره اموزش والیبال می بینیم اخه یه گزارشگر به چه حقی باید در مورد مربی تیم ملی نظر بده اونم رو اعصاب باشه بد جور یعنی همیشه باید این صداسیما شیرینی یه پیروزی رو یه جوری تلخ بکنه
مهدی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۳
واقعا باید قدر امثال این گزارشگراهای کاربلد و اهل ورزش رو دونست. چرا چیزی که درسته و بلده و بجا هست نگه؟
شناس
| United Kingdom |
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۳
باید سرعت رو چاشنی کار کنه!
سیشی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۳
تیکه کلامش جالبه
تور مانع از عبور توپ
مجتبی
| Australia |
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۴
نا شناس 12.34اگه جوابت مثبت یا منفی داشت الان 2000منفی می گرفتی.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۴
عزیزم آموزشش هاش که خوبه فقط ایرادش اینه که با کواچ بده
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۴
کاملا مخالفم با نظرتون به نظرمن محتشمیان عالیه
حسین
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۴
جدای از انتقادی که بی موقع از آقای کواچ داشتند، به همراه آقای کرده، از بهترینهای والیبال هستند. اگه این آموزش رو نده، مثل فلان گزارشگر بیاد بگه "شکلی و .... تبلیغ..."
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
جسارت به آقاي محتشميان نباشه ولي به هر ال خيلي توضيحات اضافه هستند. لزومي ندارد كه در تمام مدت زمان پخش بازي، گزارشگر صحبت كند. بايد اين فرصت را به بيننده داد كه قدري هم صداي سالن را بشنود و بتواند مطالب را تجزيه و تحليل كند. شكي هم نيست كه اين عزيزان زحمات زيادي براي واليبال كشور كشيده اند. به نظر من آقاي كرده بهتر گزارش مي كنند
ناشناس
| - |
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
صد رحمت به محتشمیان وکرده. هر چی باشن از اون مجری مسخره شبکه سه (باز ی اول ایران و لهستان) که بهتر هستند. که نه اسما رو بد بود و تفسیر وتحلیل. فقط یه اراجیفی می گفت که وقت پر کنه
کاشکی اين توضيحات به گوش مسوولين مربوطه هم می رسید.
البته کاشکی می تونستن بشنون!!!
پاسخ ها
گربه سگ
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۳
صدا و سیمای ما مدتی هست که افراط و تفریط های تجربه شده را دوباره به تجربه نشسته است .که خروجی کارش نارضایتی اکثریتی را به دنبال داشته ...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۳
کسی که خودش را به خواب زده هرگز نمی تونی بیدار کنی
تقوی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۳
شما مسئول به نام واقعی پیدا کنید تا بعد ....قربون داداش
اینجانب هم می خواستم یک طور این گله رو از صدا و سیما کنم خوشحالم این اتفاق افتاد جالبه مجری یک جا گفت مرندی خیلی خوب بازی میکنه این رو باید کواچ جواب بده چرا قبلا به تیم ملی دعوت نشده بود !!!
در صورتی که وقتی مرندی و صنوبر توسط کواچ از تهران فراخونده شدن مستقیم برن روسیه اینا میگفتن هیچ جا چنین کاری صورت نمی گیره ترکیب اینقدر تغییر کنه و اینکار عجیبیه !!
یک جا دیگه میگه اگر مربی خودش والیبال بازی کرده باشه اینو میدونه و ادامه میده البته کواچ والیبال بازی کرده تو تیم صربستان ، یکی نیست بگه بهترین بازیکن قرن باید تو والیبال بازی کردنش هم تشکیک کرد !!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۳
مگه فکر کردید که این گزارشگران چقدر دانش دارند؟؟؟ ما انقدر خود شیفته هستیم که فکر می کنیم در همه چیز دانای کلیم. کلا" صدا و سیما و گزارشگرانش نسبت ژنتیکی با رییس جمهور متوهم قبلی دارند. همه چیز را می دونند
به مطالب بالا زجر دیدن یک فیلم سینمایی تکراری را از شبکه نمایش اضافه کنید (خصوصا در مورد آثار کلاسیک سینما)
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۳
مگه مجبوری ببینی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۳
از عید تا بحال هر فیلم را حداقل با تکرارش یکروز در میان نشان داده یعنی اگه یکماه فیلمهاش را ببینی انگار یکسال شبکه نمایش را دیدی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
گل گفتی
من که دو بار از شبکه نمایش فیلم دیدم پشیمون شدم
حالا دیگه خودم دانلود میکنم و آقا وار تماشا میکنم
ناشناس
| United States |
۰۲:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
اوایل فیلمای خوبی میذاشت ولی خیلی وقته دیگه نیگا نمیکنم
هزار رحمت به اقای ضرغامی این جدیده سیاستش شاهکاره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۳
تقصیر خودش نیست
ناشناس
| Netherlands |
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۴
صدا و سیما تا از انحصار در نیاد همینه
زندگی اینجا همه ش زجره
خدا از دهنت بشنوه تابناک
لقب یکطرفه ترین رسانه دنیا رو میشه به صدا و سیمای خودمون داد
تابناک جان خیلی خیلی ممنونم واسه این گزارش.من از شهر گنبدم و خودمم به صورت حرفه ای ساحلی در لیگ بازی میکنم.این گزارشگر فقط از دوسه بازیکن بخصوص حمایت شدید و عملکرد بقیه بازیکن هارو اگر بازی خیلی خوبی هم انجام بدهند منعکس نمیکنه و در گزارشش نمیاره.کسایی ک والیبال رو خوب دنبال میکنند متوجه منظورم میشوند.امیدوارم با پیگیری امثال شما مشکل حل بشه
عدم پخش سرود ملی از صدا و سيما و از طرفی احترام بازيکنان امريکایی به ماه رمضان نشان داد که ما بايد اخلاق و رفتار خودمان را در مجامع جهانی اصلاح کنيم و متاسفانه اين خرده بر صدا و سيما کاملا وارد است که با کوته نظری باعث هجمه به ايران و ايرانی می شود بدون هيج گونه عايدی
با سلام. از این مقاله بسیار خوبتون سپاسگزارم.
با سلام صدا وسیما جز زجر دادن ایرانیان چه در دادن خبر و چه در گزارش ورزشی چه در مصاحبه ها و چه سریال های بی مزه کاملا مقابل مردم ایران است وهمیشه از نظر زمانی چند فاز عقبتر است.علتش چیه؟نمیدونم ؟ما دیگه نیازی به دشمن ورقیب نداریم.
بعد از بازی با همه عوامل و بازیکنان مصاحبه میکردند الا سرمربی نگون بخت !!!
این والیبال و حضور آمریکایی ها که دشمن ما هستن

با ما در یک زمینه چه چیزی است که ازش حمایت بشه،


به جای اینکه این ورزشکاران آمریکایی که اومدن اینجا رو کتک بزنیم باهاشون مسابقه میدیم، خجالت آوره. این است دولت تدبیر و امید؟
رسانه ملی
ای گفتی
پيشنهاد ميكنم جناب خان بازي ها رو گزارش كنه...كلي اثرات مثبت داره...
کاش همان‌قدر که والیبال‌مان پیشرفت کرده بود صدا و سیمای‌مان هم پیشرفت می‌کرد!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۳
اگر صداوسیما برنامه هایش روی حساب وجذاب بود کی سراغ ماهواره میرفت .افراد باسواد و دنیادیده باید بشود مدیرشبکه های تلویزیون نه آدمهای تنگ نظر ....
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۴
صدا و سيما با افكار يك سري از افراد مذهبي تند رو اداره ميشه و همين كه اجازه پخش واليبال رو ميدن شاهكار و اين اصلا متناسب با نظر اكثريت مردم نيست. من پيشنهاد ميكنم تابناك يه نظر سنجي در مورد نحوه پخش مستقيم ها بذاره تا مردم نظر بدن.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
والیبال با استخدام مدیران خارجی از کره و ایتالیا و ... رشد کرد.
نتیجه اخلاقی : صدا و سیما برای رشد باید مدیر کاردان خارجی داشته باشد.
به این مجموعه گزارشگر شبکه جام جم رو هم اضافه کنید که از اول بازی بی فرهنگی بازیکنان ایرانی وفرهنگ امریکایی هارو هزاربار گوشزد میکرد دوستانی مه از شبکه جام جم بازی رو دیده باشند میدونن من چی میگم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۳
بازیکنان هر دو تیم با فرهنگ بودن . بی فرهنگ فقط صدا و سیما بود که سرود ملی کشور میهمان را پخش نکرد. متاسفم که این کارهای زشت به نام ملت بزرگ ایران نوشته میشه
مصطفی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۳
داداش جام جم، ورزش و سه همشون یک گزارشگر داشت
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۳
اینو که انصافا راست میگفت. تا یه چیز میشه، همه میرن سراغ داور.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۳
آره خیلی بد بود
سلام.آقای محتشمیان واقعا اعصاب مردمو بهم میریزه. کسی نیس بگه که مردم از آموزش "منطقه یک سوم و دو سوم و پشت خط زن و..." اون هم توی یک بازی هیجانی حالشون بهم میخوره. بخدا اعصاب خود من ک ریخت به هم. اصلا بازی با اون همه شور و هیجانو به کام مردم تلخ کرد. قرار نیست که این همه توضیح بیجا در مورد یک توپ و یک تور داده بشه که. مردم فقط امتیاز و پرشهای بازیکنارو دوست دارن نه آموزش والیبال!!! لطفا منعکس کنید
پاسخ ها
علیرضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۳
دوست عزیز اگه یه کم والیبال بازی میکردی میفهمیدی این اقا چه نکات مثبت و خوبی رو میگه پس خواهشا الکی تایپ نکن
محراب
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۳
چه اشکالی داره که مردم با ریزه کاری های والیبال بیشتر آشنا بشن ؟ اتفاقا بعضی از انتقادات گزارشگر در مورد اعتراض دسته جمعی بازیکنا و یا آموزش ساعد گرفتن در حین مسابقه ای در این سطح به بازیکنان تیم ملی دور از شأن و کلاس والیبال ماست ، بهتره همه چیزو سیاه نبینیم
مجتبی
| Netherlands |
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۴
علی هزار تا لایک داری
ناشناس
| - |
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
پس چی بگه بنده خدا؟؟
بگه معروف توپ را با ساعد می گیره میفرسته که موسوی آبشار بزنه ؟؟؟ اینطوری خوبه ؟؟؟

تو فوتبال و بقیه ورزشها هم همینطور گزارش می کنند حاج علی!! یکم دقت کن
آقا دمت گرم گل گفتي. واقعاً حرفاي گزارش گر بازي ايران و امريكا در رابطه با آقاي كواچ و جو منفي كه بر عليه ايشون راه انداخته بود منزجر كننده بود.
من كه از اقاي كواچ راضيم و معتقدم انگيزه هاش براي موفقيت خيلي بيشتر از ولاسكو هستش و در عين حال علم واليبال رو هم بلده. هر چند شكي در توانمندي هاي آقاي ولاسكو بخصوص تجربه و توان مديريتي و روانشناسي بالاشون نيست.
پاسخ ها
محراب
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۳
تو چند مورد بازیکنا از کواچ درخواست تایم اوت ویا حتی تعویض داشتن که ششدانگ نبودن مربی رو نشون میده ، فراموش نکنیم که این اولین تجربه مربیگری ایشان است.
مرسی تابناک
چرا باید مربی و فدراسیونی که موفق هست رو این طور زد؟ یادشون رفته یک روزی سوم شدن تو آسیا هم برامون آرزو بود.
اگه تیم ایران از همه تیمهای حاضر بباره بازهم مشکلی نیست
همینکه بالاترین آسیا هستیم کافیه
یکی نیست به این کارناشناسان قلابی بگه شما رو چه به کارشناسی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۴
چی چی کافیه برادر. چقدر سطح توقعت پایین هستش
دست کواچ و بچه های با غیرت تیم ملی والیبال درد نکنه و دست مریزاد به همشون و این حرف ها ذره ای از محبوبیت این مربی و بچه ها کم نمیکنه
بابا خجالت بکشین . آخه سرود ملی یه تیم چه چیزی داره که پخش نشه . حالا مربی خودمون ؟ انشالاه روزی تمام مدیران بالا رده و میان رده و پایین رده این صدا سیما عوض شه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۳
الهی آمین
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۳
مشکل داره!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۴
وقتي سرود ملي يك كشور پخش نميشه و فدراسيون جهاني اعتراض ميكنه دنيا نظر خوبي رو ملت ايران نخواهد داشت و وقتي يك تيم كه مسلمان نيست قبل از اذان به احترام تماشا گران اب نميخوره باز دنيا چه نظري خواهد داشت صدا و سيما فقط منفور ملت ميشه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
حتما تو هم بیای جاشون. بشین با
کواچ در قلب مایی.
انگار صدا و سیما از اینکه ایران بازی هاش رو 3 بر 0 میبره ناراحته! شاید دلیلش اینه که نمی تونن تبلیغاتشون رو یکی دو ست دیگه بکنن تو مغز مردم!
پاسخ ها
شوکا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۳
ای قربون آدم چیز فهم
شوتبالی ها از موفقیت والیبالی ها نارحت شدند، دنبال زیر آب زنی هستند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۳
:))))
محتشمیان رو باید بندازن بیرون
پاسخ ها
sa
| Iran, Islamic Republic of |
۰۳:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
بنده خدا خوبه که مث هادی عامل کشتی هس تقریبا منظورم خودش کارشناسه فقط گزارشگر نیس.
ولی به نظر من اقای محتشمیان دلسوز والیباله. مطمئنا میخواد ما پیشرفت کنیم از بازیکنا انتقاد میکنه که همگی سمت داور نرن که حرفش کاملا درسته میگه کواچ باید ارومتر ازین رفتار کنه که بازم به نظر من درست میگه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۳
محتشمیان مشکلش اینه که کواچ حاضر نشده اون با خودش ببره آمریکا مسافرت ،خرجش یه بلیط و یه ویزاست
هادی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۳
منم موافقم. اکثر مردم با همین آموزش های محتشمیان با قوانین والیبال آشنا شدن. بلاخره هیچ کس کامل نیست و همه یه سری نواقصی دارن. نباید به طور کامل یه نفر رو کوبید
شایان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۳
منم دلسوزم میخوای برم رییس فدراسیون بشم؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۳
الان موقع انتقاد است ؟
من مطالبش رو خوندم انتقاد نمیکنه میگه تمام قدرت تیم از مربی قبلی است !!
مزخرف تر از این حرف هم میشود ؟
اگر به فرض درسته الان باید گفته شود ؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۳
حتما همینطوره ولی موقع بازی حساس تماشاگرا میخوان هیجان رو تجربه کنن
کواچ یکی از بهترین مربیان والیبال ایران هست واقعاً اعتماد به نفسی که ی به بازیکنان ایران داده که در مقابل تیمهای قدر بدون استرس بازی کنند حتی خود ولاسکو هم نداده است اگر خاطرمان باشد ولاسکو تیم ایران را در آخرین مصاحبه هایش جزو 12 تیم برتر عنوان کرد ه بود و حتی خودش هم آمادگی روحی عنوان نموده رتبه بالا برای ایران نداشت. در ثانی کواچ عملکرد بازیکنان را خیلی با هم هماهنگ نموده است موضوعی که قبلاً در بازیهای ایران همواره دارای افت و خیز شدید بود.
پاسخ ها
masoud
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۳
این که آقای ولاسکو خیلی چیزا به والیبال ایران داده قبول .. ولی اینکه یه مربی جوونی بیاد اون راه رو ادامه بده ، موفقیت های بیشتری رو به دست بیاره و تیم رو هماهنگ تر کنه و بهش عزت بده خیلی مهم تره .. ولی نه مسئولین و نه فدراسیون اون جوری که باید پشت این مربی وای نمی ایستن و بعضی ها هم که هنوزفکر میکنن ولاسکو مربیه ماست
ناشناس
| Germany |
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۳
خیلی نظر به جا و درستی بود دوست عزیز... بسیار ممنون...
سلام..اقا من یه چیزی میگم اصلا چرا رسانه ملی سعی نمیکنه هم راستا با نظریت اکثریت باشه...رسانه مذکور مرتبا نظرسنجی انجام میده اما از این نظرات استفاده ای هم میکنه؟شما نگاه کنید سریال و فیلم های بی محتوا بدون هیچ درد سری علی رغم مخالفت مردم تا آخر پخش می شوند اما سریال وو فیلمی که حرف جدی برای گفتن دارد به بهانه های مختلف پخشش قطع میشه ساعتش عوض میشه پس اگر قرار نیس این ملت از برنامه هاتون چیزی یاد بگیرن فقط بخندن (البته اگر خنده دار باشه)چرا اینهمه شکه اینهمه فضای فیزیکی..پخش رسانه ای والیبال هم مشت نمونه خروار.....یا حق
اولا خیلی از برد ایران خوشحالم ولی خودمونیم این دو بازی قبل از اینکه بازی واقعی باشد به بازی سیاسی شبیه نبود ! آخه چطور میشود تیم مقتدری مانند آمریکا هر دو بازی را با لبخند واگذار نماید !
پاسخ ها
شوکا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۳
تو گوگل بزن" توهم توطئه". یه سری توضیحات میاد که مطالعه ش کنی بد نیست. گرفتار توهم توطئه شدی جناب!
حمیدرضا
| United States |
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۳
فیلم زیاد می بینی؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۳
تو خونه، شما بازی میکنی با خانواده اگه ببازی گریه میکنی یا دعوا؟ والیبال خانواده است و نحوه بازی جدا و غیر درگیرانه. حتما آمریکا باخت تا ممنوع التصویر ها رئیس جمهور بشن :))))
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۳
دوست عزیز، لیگ جهانی میدونی چیه؟
lمسعود
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۳
واقعا برات متاسفم که اینقدر خودتو کوچک میبینی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۳
به دایی جان ناپلئون گفتی زکی!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۳
آقا علی خیلی باحالی :D
حمید رضا رستمی جلیلیان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۳
مریضی عدم خود باوری! شاید ناخود اگاه!
رسول
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
توهم توطئه
ای کاش .........
10 سال است که که مدام میگیم ای کاش
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۳
فقط 10 ساله؟؟؟؟؟
ولاسکو کجایی؟
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
الکی مثلا کواچ ضعیف کار کرده...خخخخخخ
پاسخ ها
حمید رضا رستمی جلیلیان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۳
نامفهوم11
بنده خدا کواچ نمی دونه که اینجا ایرانه
صدا و سیمای میلی!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
عالي بود!DD:
مشکل جامعه ما این است که اکثرا عیب ها را جستجو می کنیم نه مزایا را و نیمه خالی لیوان را می بینیم نه نیمه پر ان را .به نظرم آقای کواچ از وقتی که سرمربی گری تیم ملی ما را بر عهده گرفته اند عملکرد بسیار عالی و بی نظیر داشته اند من به نوبه خود هم از سرمربی گرانقدر و دوست داشتنیمون و هم از بازیکنان بی نظرمون بسیار مچکرم.ارادت دوستان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۳
اين اتفاق در مورد خود صدا و سيما هم هست
يعني هيچ چيزي نداره كه يك بار هم بگيم اينكارش خوب بوده؟
آقایون گزارشگر و کارشناس، بجای ایراد گرفتن فنی از بازیکنان و مربیان بهتره سواد خودشونو تو رشته کاری ببرن بالا و حرفه ای عمل کنن،خیلی مونده که سطح این گزارشگرا و کارشناسان حتی به ذخیره های تیم ملی هم برسه، اینقدر عینک خودبزرگ بینی به چشم نزنین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۳
همچین حرف زدی انگار خودت خیلی سوادشو داری!!! خخخخخ
ولاسکو کجایی؟
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
الکی مثلا کواچ ضعیف کار کرده...خخخخخخ
آقا لطفا" بگویید گزارشگر ومفسرهای صدا وسیما لال بشن با این گزارشهای یکطرفه وغیر کارشناسی وکوچه بازاری . باید افسوس خورد براین صدا ونه سیمای ایران
به نظرم همون گزارشگر بازی خارجی ها بهتر بود .
با این که تیم عقب میوفتاد ولی اینقدر تو اعصاب ما نبود . این محتشمیان به قول این دوست عزیز با هر سرویس و اسپک , میخواد زمین و زمان رو بدوزه به هم و کلیه عوامل دخیل در اون حرکت رو یک به یک معرفی کنه !
یه کم توضیح فنی خوبه ولی نه در این حد و روی اعصاب مردم راه رفتن !

دخالت و افاضات فنی'ش هم به کنار که راه به راه میخواد راهکار بده برای تیم ملی ! خب شما اینقدر بلدی و مشکلات رو میدونی چرا سرمربی تیم ملی نشدی !؟
متاسفانه کیفیت ارائه گزارش در شان تیم باغیرت والیبال ایران نبود و بهتر است رسانه ملی در این موارد که بیشترین پول را از تبلیغات آن در می آورد لااقل گزارشگر با مهارت و ایراندوستی را بفرستد تا روی اعصاب مخاطبان راه نرود .
لااقل والیبال را سیاسی نکند .
مجری شبکه سه شاهکار بود.
رسانه زجر!
واقعا ابرو ريزي بودحركت بچه گانه تر از قطع پخش سرود ملي امريكا را در هيچ جا سراغ نداشتم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۳
كار اشتباهي بود هيچ فايده اي هم براي ما نداشت
ولي در برابر جنايات امريكا يك قطره هست در برابر دريا
مهران
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۳
فرق ما با اعراب چی بود تو این کار زشت ؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۳
بچه گانه تر پخش نکردن سرود کشور عزیزمان در بازی دوم به خاطر این که پخش نشدن سرود ملی امریکا عادی جلوه داده بشه.
فقط پای مدیران فوتبالی تو والیبال باز نشه بقیه موارد حله!!
اتفاقا این عین روحیه ما ایرانی هاست که فقط ایراد می گیریم . اگر باختیم میگیم به حرف من گوش نکردند ، اگر بردیم می گیم اگر به حرف من گوش می کردند قاطعانه می بردیم . اگر قاطعانه ببریم میگیم بالاخره یک بار به حرف من گوش دادند ولی حیف که دیگه خیلی دیره !
منکر انتقاد صحیح نمیشویم و آن را لازم میدانیم اما میدانی را که معمولا تابناک برای اعلان نظرات مخالفان رسانه ملی ایجاد میکند و پیش زمینه هایی را برای تهییج و گسترش آن منتشر میکند مطم
ئنا خیانتی بزرگ به اتحاد ملی ، همدلی و همزبانی و اصل تعامل رسانه ایست
یک جوری میگید" با اصول اخلاقی و روحیات ملی ما همخوانی ندارد" انگار اینهایی که دارند انتقاد بیجا میکنند از کره مریخ آمده اند! اینها هم ایرانی و متاسفانه باعث خجالت هستند. بجای امیدواری دادن دارند تخریب میکنند. اینه که میگن( بلانسبت اکثر ایرانیها)، ایرانیها شخصیت قهرمانی ندارند.
باسلام
اندر كمالات آقاي محتشميان همين بس:
وقتي سرعت چاشني كار ميشه تور دو متر وچهل و سه سانتي مانع عبور توپ ميشه:))))
پاسخ ها
مجتبی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۳
وقتى سرعت رو چاشنى کار قرار بدى بايد بپذيرى که خطا هم به وجود مياد. واسه همينه که ميگن با سرعت رانندگى نکنيد
سلام از شما به خاطر گذاشتن این مطلب تو سایت بسیار ممنون هستم کاش مسولان صدا و سیما به شعور مخاطب احترام بگذارند.در زمان پخش مسابقات اخیر والیبال حتی پسر 15 ساله من هم گفت که این گزارشگر داره زیرآب مربی رو میزنه با الفاظی مثل این:همه چی توی زمین داره شکل میگیره(یعنی مربی هیج)یا : این بازیکنان داخل مربع زمین هستند که دارن نتیجه میگیرن و .... واقعا این قدر نشناسی نیست؟آیا گزارشگر حق داره تحلیل غلط خودش رو به خورد مردم بده؟ برای مربی فهیم و بازیکنان بلند قامت و جسور تیم ملی والیبال کشورمان آرزوی سلامتی و موفقیت دارم خصوصا که در این روزهای که زندگی بر مردم بسیار سخت میگذره، با بازی زیبا و بردهای شیرینشان برای دقایقی دل مردم را شاد میکنند و از تلخی و مرارت زندگی روز مره آنها میکاهند.خدا یار و علی نگهدارشان.
پاسخ ها
مزدک
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۳
بابا این گزارشگر دوست داشتن کارشناس بودنش رو به رخ بکشه، و الا ایشون در مورد ضعف های تیم آمریکا و اینکه مربیشون باید چی کار منه هم داشت نظر می داد. فقط نمی دونست رو مخ همه تماشاچی هاست. من که دوست داشتم بازی رو بدون صدای گزارشگر رو مخ، گوش کنم
گزارشکر روز یکشنبه بهتره برا نابینایان گزارش بده...
واقعا"بر کسانیکه والیبال بلدن واز بازی فنی بچه ها لذت میبرن...بخصوص بچه های اورمیه ،لحن بیان گزارشگر سوهانی بیش نیست وعامل تشدد اعصاب هستش ...ممنون از گزارش تابناک
لعنت بر دهانی که بیموقع باز شود
با سلام
كلا صدا و سيما دوست دارد كشور در آشوب باشد. مجري كانال 3 سيماي كشور قبل از شروع بازي بازيكنان كشور آمريكا را مادر مرده خطاب كردو اينجانب خيلي تاسف خوردم از اين مجري بي تربيت و بعد دوست دارند كشور در آرامش باشد.
فک کن به جای مربی خارجی یک مربی ایرانی بود ..من که اصلا نمیتونم تصورشو بکنم تیم ملی الان کجا بود...واقعا اروپایی ها واسه همه چی برنامه دارن...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۳
چه ربطی داره؟ یه ذره عزت نفس هم بد نیست
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۳
مثلا مرحوم معدنی که ناکارش کردند بد بود
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۳
اقا مهدی ضمن تائید نظر شما باید عرض کنم شما هم خیلی تند نرو. افراط در هر چیزی بد است. اروپاییها هم در بسیاری از مسائل اشکال دارن.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۴
عزیز باهات موافقم ولی مربی قبلی هم ولایتی مسی بود
اون وقتی که والیبال این مملکت عقب افتاده بود امثال کرده و محتشمیان با گزارشاشون باعث کار آموزشی و پیشرفت این ورزش شدند شما حالا ازشون ایراد میگیرن تازه به دوران رسیده ها
تورو خدا به مسیولان صدا سیما بگید که تکرار صحنه های بازی جز دیوونه کردن مردم هیچ سودی نداره به خدا ، اینقد صحنه های تکرار ی نشون میدن ادمو مجبور میکنه بره ماهواره بخره تا ببینه تو سالن چیه که اینقد پنهان کاری میشه بخدا عصر حجر ه
اون وقتی که والیبال این مملکت عقب افتاده بود امثال کرده و محتشمیان با گزارشاشون باعث کار آموزشی و پیشرفت این ورزش شدند شما حالا ازشون ایراد میگیرن تازه به دوران رسیده ها
نمیدانم ریشه خصومت اقای محتشمیان و کواچ در کجاست
اون وقتی که والیبال این مملکت عقب افتاده بود امثال کرده و محتشمیان با گزارشاشون باعث کار آموزشی و پیشرفت این ورزش شدند شما حالا ازشون ایراد میگیرن تازه به دوران رسیده ها
سلام، من هم می خواهم در مورد نحوه گزارش والیبال از سیما جمهوری اسلامی انتقاد کنم. چرا بعد از سالیان متمادی در رشته پرطرفداری مثل والیبال هنوز فقط به همین دو نفر گزارش گر تلویزیونی اکتفا شده و چیزی از پرورش نسل جدید گزارشگران حرفه ای در این رشته دیده نمی شه.در حالیکه گزارشگران خیلی خوبی در رادیو حضور دارند ما باید فقط شاهد تسویه حساب های شخصی این آقایان با کادر فنی تیم باشیم. در حالیکه تیم رو دور برد قرار داره ایشان از همه چیز ایراد می گیرند.از اینکه مرندی تا حالا کجا بوده و مربی باید پاسخگو باشد تا نحوه صحبت مربی با بازیکنان در تایم های استراحت . در زمینه کارگردانی هم صحنه های آهسته در بازیهای داخلی هم به خوبی مدیریت نمی شود.
در چند سال اخیر با وجود شبکه های ماهواری ای که دارن با قدرت کار میکنن مسلما تعداد بیننده های شیکه های داخلی به شدت کاهش پیدا کرده
در مورد پارازیت هم بنویسید نفهمیدیم بازی چی شد از بس تلوزیون چهار خانه وقطع ووصل شد
فک کن به جای مربی خارجی یک مربی ایرانی بود ..من که اصلا نمیتونم تصورشو بکنم تیم ملی الان کجا بود...واقعا اروپایی ها واسه همه چی برنامه دارن...
فک کن به جای مربی خارجی یک مربی ایرانی بود ..من که اصلا نمیتونم تصورشو بکنم تیم ملی الان کجا بود...واقعا اروپایی ها واسه همه چی برنامه دارن...
اون وقتی که والیبال این مملکت عقب افتاده بود امثال کرده و محتشمیان با گزارشاشون باعث کار آموزشی و پیشرفت این ورزش شدند شما حالا ازشون ایراد میگیرن تازه به دوران رسیده ها
فک کن به جای مربی خارجی یک مربی ایرانی بود ..من که اصلا نمیتونم تصورشو بکنم تیم ملی الان کجا بود...واقعا اروپایی ها واسه همه چی برنامه دارن...
این گزارشگره اعصابش خورده چون غفور تو ترکیب نیست که هی دائما بگه غفووووووووووووووووووووووووو
دقیقا با نظرتون موافقم، گزارش این اقا کاملا رو اعصابه اگه یکگزارش گر فوتبال بخواد اینجوری گزارش کنه واویلا است، مثلا باید بگه: آفساید شد، آفساید یعنی....، پنالتی شد پنالتی یعنی؟ فاصله مرکز زمین تا دروازه ... متره و کمک داور فقط میتونه توو یه نیمه زمین حرکت کنه و... کسی نیست به این آقا بگه گزارشت رو بکن عزیز من مردم الفبای والیبال روکه میدونن، اینجاش خیلی ضایع است کسی برنده است که سه گیم رو ببره!!! خدا وکیل این در مورد مردم چی فکر کرده؟ حلا مشکلش با کواچ که بمانند
فک کن به جای مربی خارجی یک مربی ایرانی بود ..من که اصلا نمیتونم تصورشو بکنم تیم ملی الان کجا بود...واقعا اروپایی ها واسه همه چی برنامه دارن...
ولاسکو کجایی؟
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
الکی مثلا کواچ ضعیف کار کرده...خخخخخخ
سلام
کیفیت پخش تصاویر هم مناسب نبود.
صدا و تصویر در شبکه HD با هم 4 ثانیه تفاوت داشت که صدا جلوتر از تصویر بود. در تصاویر شبکه 3 در ست دوم از امتیاز 1 الی 15 تصویر بصورت ZOOM پخش شد. نحوه نشان دادن تصاویر آهسته بسیار غیر حرفه ای بود . اگر کارگردان محترم تا به حال کارگردانی مسابقات والیبال ننموده اند حداقل یکبار مسابقات مشابه را نگاه بفرمایند که در حین بازی تصاویر آهسته پخش نمیشود. ضمن اینکه پخش تصاویر مجدد به دلیل سرعت بالای بازی بایستی به سرعت صورت بپذیرد.
مطلب بعدی در مورد پخش تصاویر ویدئو چک است که یا نشان داده نشد و اگر هم شد خیلی مبتدی و ناقص بود.در هر صورت پخش تصاویر و کارگردانی در حد لیگ جهانی و در شان کشورمان نبود.
بخاطر این گزارش ممنونم .اقای محتشمیان می خواست کواچ را محاکمه کند جوری صحبت میکرد انگار ما با پاکستان بازی میکنیم و عقب هم هستیم.از صدا و سیما میخواهیم به این گزارشگران مغرض قبل از گزارش اموزش دهد .کواچ کاملترین بازیکن المپیک بوده بدیهی است نکاتی را در حین بازی گوشزد کند .واقعا کواچ از نظر فنی و تکنیکی والیبال ما را متحول کرده انشالله امسال جزو سه تاییم
کلا یه عده در ایران چه در ورزش وچه در...هم بفکر منافع خود هستند ومنافع ملی وپیروزی های غرور انگیز ایران در مجامع بین المللی (مانندتوافق لوزان توسط دکتر ظریف)ومیادین بین المللی(مانند پیروزی های اخیر والیبال یا کسب4مدال طلای المپیک توسط شاگردان محمد بنا)برایشان بسیار بی اهمیت است.همانطور که محمد بنا را برکنار کردند
واقعا ممنون از اينكه چنين مطلبي را مورد بحث قرار داديد گزارشگر واقعا با اين نوع كزارش دادن روي اعصاب اگثر بينددگان است او پخش زنده را با گالاس اموزش براي مربيان اشتباه كرفته
ولاسکو کجایی؟
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
الکی مثلا کواچ ضعیف کار کرده...خخخخخخ
باسلام من از تابناک بخاطر این مقاله خوبش تشکر‌میکنم و همچنین من میخوام بگم‌‌ که ایا نمیشه به جای‌ محتشمیان، عادل فردوسی پور گزارش بده به خدا هرچقد هم بد گزارشگری کنه خوبه چرا چون سه ساعت رو مغز ادم راه نمیره والله
باسلام من از تابناک بخاطر این مقاله خوبش تشکر‌میکنم و همچنین من میخوام بگم‌‌ که ایا نمیشه به جای‌ محتشمیان، عادل فردوسی پور گزارش بده به خدا هرچقد هم بد گزارشگری کنه خوبه چرا چون سه ساعت رو مغز ادم راه نمیره والله
شما رو به خدا این نظر من رو منتشر کنین
آقای محتشمیان عزیز مخاطب 80 میلیونی رو با کلاس درس اشتباه گرفتن
تمسخر سرمربی تیم ملی دور از شان یک گزارش ملی هست
نمی دونم نظر دوستمون که گفتن ایشون دستور دارن تخریب کنن چقدر صحیحه اما خواهشا این آقا که انگار روایت مستند می کنه از بازی های زنده رو بذارید برای کار آموزش
شما رو به خدا این نظر من رو منتشر کنین
آقای محتشمیان عزیز مخاطب 80 میلیونی رو با کلاس درس اشتباه گرفتن
تمسخر سرمربی تیم ملی دور از شان یک گزارش ملی هست
نمی دونم نظر دوستمون که گفتن ایشون دستور دارن تخریب کنن چقدر صحیحه اما خواهشا این آقا که انگار روایت مستند می کنه از بازی های زنده رو بذارید برای کار آموزش
محتشمیان رو باید بندازن بیرون
این صدا وسیما مشکلات زیادی دارد که در نهایت به کشور ضربه می زند در حالی که مسئولان فکر می کنند خدمت می کنند د
ایکاش شبکه های خصوصی هم تواین کشور مثل هرکشوردیگری اجازه فعالیت داشت تا این سیما هم اپراتورهای همراه وقتی رقیب رامیدید انوقت به دست پا میفتاد
من نمیدونم این اقای کارخانه چه دشمنی با مربی تیم ملی اقای کواچ داره دور رفت بازیها همش بدگویی میکرد انگار این مربی هیچ کاری نکرده،پارسال که همش می‌گفتند این دسترنج ولاسگو هستش .بابا ول کنید این مربی دوست‌داشتنی و با شخصیت تیم و بزارید کارشو بکنه، ببینیم میتونید والیبالمونو از هم بپوشانید شما ناکارشناسان
اتفاقا همین گزارشگر رو بذارن جای کواچ!!! بهتر نتیجه میگیره
سرود ملی کشور مهمان رو پخش نکردن و به مردم فهیم میزبان گفتند: مشکل فنی پیش آمد.
نباید احساسی برخورد کرد وقتی جوانان ما در کشورهای امثال امریکا قهرمان می شوند وبه حرمت قهرمانی ایشان سرود ملی کشور مان پخش می شود چرا با پخش نکردن سرود امریکا در بازیهای لیگ جهانی ورزش را سیاسی کنیم
به این ناشناس دلواپس بگویید اگر تابناکی ها همه مردم نباشند اکثریت هستند پس نظر تابناک نظر مردم است و سخنان شما شک برانگیز است
ولاسکو کجایی؟
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
الکی مثلا کواچ ضعیف کار کرده...خخخخخخ
از صداوسیما بیشتر ازین انتظار دارید؟؟ اشتباه می کنید خب...
تابناک دلبندم‌ سامان فیاضی نداریم
یا سامان فائزی بوده یا پوریا فیاضی

قاطی زدیااا...
آقای رییس رسانه ملی شما هرچه داری از مردم داری. این همه غرور و گردن کلفتی درست نیست
با سلام.. من تقریبا تمامی نظرات بازدید کنندگان رو خوندم همه بجز یکی دو نفر منتقد سرسخت صدا و سیما و سیاستهاشون هستن... ولی با عنایت به همین نارضایتی ها نیز صدا و سیما فقط حرف این عده قلیل رو گوش میده و به حرف اکثریت همیشه بی توجه خواهد بود... حالا هی بگین ماهواره ها رو جمع کنین
ما بازی روسیه لهستان را از شبکه ورزش دیدیم. چون تماشاگران این بازی خاص هستند خبری از صحنه های تکراری و قطع تصویر در لحظه حساس و غیره نبود و از اون مهمتر خبری هم از پوشش های نامناسب نبود و فقط در زمان های خیلی خاص دوربین سراغ تماشاگران می رفت چیز نا مناسبی ندیدیم. جالب اینکه این تماشاگران همان هایی بودند که هفته قبل در برابر ایران هم به ورزشگاه امده بودند و این سانسور های صدا و سیما بی مورد و اعصاب خورد کن است
ما که همه را از طریق ماهواره میبینیم بدون سانسور ... مدتها است دیگه اعتمادی به صدا و سیما نداریم و به ندرت تلویزیون ایران را نگاه میکنیم البته از حق نگذریم تو این ماه رمضان اذان و مناجان سحر را از کانالهای ایرانی نگاه میکنیم والسلام
متاسفانه بعد از آمدن آ سرافراز دیدگاه صدا و سیما اینجور شده که هرو قت و هرجا که به حضور مردم در جایی نیاز هست مثل انتخابات یا راهپیمایی و ... صدا وسیما برنامه هاش از همه نظر باز میشه و چیزایی میگن و نشون میدن که جز خطوط قرمزه اوناس ولی وقتی با مردم کار نداشته باشن دیگه میشه سلیقه خودشون فقط.
امیدوارم این مسئله هرچه سریع تر درست بشه
آقایان محتشمیان و کرده خیلی مغرضانه گزارش میکنن
اصلا یادم نمیره در زمانی که ایران مقابل آمریکا خوب بازی میکرد و خوب امتیاز میگرفت و مرندی هم خوب کار میکرد . جناب محتشمیان گفت کواچ باید پاسخگو باشه که چرا مرندی رو نیاورد از اول. این حرف اصلا منطقی نیست . اصلا شما در جایگاهی نیستید که بخواهد مربی به شما جواب بده . در ورد بحث های کارشناسی که انجام میدن واقعا اعصاب خورد کن هست . واقعا تحمل شنید گزارش های ایشون سخت هست .
نمیدانم چرا ما ایرانیها همیشه نگاهمان به گذشته است.
تابناک دلبندم‌ سامان فیاضی نداریم
یا سامان فائزی بوده یا پوریا فیاضی

قاطی زدیااا...
تو مخی در حد لالیگاه محتشمی
حرف تکراری ،تحلیل بی مورد ،حرف اضافی،پرافکنی،دخالت تو کار مربی و نظر مربی بدون دلیل و منطق،تو طول گزارش بارها خلاف حرفش به ادم ثابت میشه باز دست بر نمیداره،خلاصه تابناک خیلی متن این خبر که گذاشتی خوب و دل چسب بود زجرررررررررررررررر
بهتر اسم آقای محتشمیان رو بگذاریم آقای سطح اتکا انگار از والیبال همین یک کلمه رو بلده خواهش می کنم اینبار که گزارش میده دقت کنید
توی ایران یک مربی یا باید اهل زد و بند و حواشی باشه مثل خیلی از مربیان موفق فوتبال ! یا باید انقدر حرفه ای و جنگنده باشه مثل کیروش یا ولاسکو .
جو ورزشی کشور برای افرادی مثل کواچ یا در فوتبال مثل گل محمدی و منصوریان خیلی سنگینه.
کواچ هم با حمایت های داورزنی تونسته تا اینجا دوام بیاره
تابناك واقعا گل گفتي
افرين
مطالبی که گفتید درست ولی یک فکری به حال وضعیت مالی بازیکنان بکنند مجموعه فدراسیون ، کادر فنی و بازیکنان تیم والیبال را در حد یکی از مطرح ترین و کیفی ترین تیم های دنیا بالا کشیده اند آیا نباید پاداش های انگیزشی به این افراد داده شود؟! چرا کاپیتان تیم ملی والیبال باید از خلف وعده مسئولین گلایه کند؟ در صورتیکه تا حالا می بایست این وعده ها عملی می شد. نباید کاری کرد که چنین تیمی در آینده به دلایل مالی افت کند باید طوری عمل کرد تا نسل جدید نیز با انگیزه ای دو چندان وارد میدان مسابقات گردد.
آقای محتشمیان از بعضی از بازیکنها طرفداری خاصی می کنه و بعضی دیگر رو اصلا به حساب نمیاره. در مورد همه مسائل هم نظر میده که اینها خیلی اعصاب بیننده رو خورد می کنه.
با تشکر از تابناک به خاطر اشاره به این موضوعات.
هر چقدر آقاي كواچ مربي كاربلدي هست، آقاي محتشميان گزارشگر غير حرفه اي و ناواردي است.
از رسانه چه انتززززززززاری (انتظاری) داری.....
من که از اینترنت پخش مستقیم بدون سانسور نگاه میکنم. خیلی هم عالیه
کواچ انسان آرام و باشخصیتی هست نمیدونم چرا بعضی ها انقدر بهش بی مهری میکنند
یک قطره از فضائل استاد:::::
لوووووووووووووووووووووووووووووووووووو
کارِلی !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
بنظر من آقای کواچ دو تا اشکال فنی و غیرفنی داره :
1- اشکال فنی کواچ در گرفتن تایم اوت در شرایط بحرانیه که خیلی خساست به خرج میده و براحتی اجازه میده که حریف فاصله رو بیشتر کنه بعد تایم اوت میگیره در حالیکه ولاسکو با حرفه ای گری خاصی اجازه نمیداد فاصله اتیازات افزایش پیدا کنه
2- اشکال غیرفنی کواچ از نظر مدیریت بازیکنان ماست چرا که با بازیکنان خیلی صمیمی و نزدیکهکه بنظر من اصلا خوب نیست چرا که بازیکنان ما اون جنبه و ظرفیت رو ندارن .....مثال واضح ولاسکو و کی روش که برای خود حریم و فاصله ای را با بازیکنان ایجاد کردن تا جایی که بازیکنانشان اجازه هیچگونه بی نظمی و دخالت در کارشان را ندارند.
البته من امیدوارم این تیم با آقای کواچ که انصافا آدم زحمتکشیه موفق بشه ولی خیلی طول نخواهد کشید که بازیکنان حرف شنوی لازم را از او نخواهند داشت.
خیلی خوش حال شدم که شما ها هم این چیزا رو درک می کنید. واقعا فکر می کردم شما ها اصلا مردم رو درک نمی کنید
مرگ بر خائنین به ملت و مردم تو هر زمینه و حوزه ای
ننگ بر آنهایی که چشم دیدن شادی مردم و همدلی و همزبانی آنها را ندارند.
در هر موفقیت ورزشی غیرت بازیکنان به شرط برنامه ریزی درست مربی به نتیجه عالی می رسد. زحمات آقای کواچ غیر قابل انکار است. برای ایشان و همه والیبالیست های عزیز آرزوهای بسیار خوب داریم*
آقا اینها نظرشون میگن ولی این نظرها تا چه درست باشه بعدا مشخص خواهد شد و به نظر من هر چه که اینها بگویند مردم توجه ای به آنها نخواهند داشت
دیگه به این نکته توجه باید کرد رسانه ای که مستقل نباشد باشد ازش چه توقع همه چیز را با عینک سیاسی می بیند نگاه کنید
شما دلواپس امریکا هستید؟
جالبه که صدا و سیما به بهانه مشکل صدا سرود ملی امریکا را در دور اول مسابقات والیبال پخش نکرد . جدا اینا فکر کردن مردم مثل خودشوننا
من نمی دونم کی می خوان فراموش کنند که ولاسکو رفته ، دیگه تموم شد ولاسکو نیست هی می گن ولاسکو ولاسکو ،ولاسکو الان مربی تیم کشورش هست ،
کواچ اصلا مربی خوبی نیست برد ما هم فقط به خاطر خود بچه هاست اگه ولاسکو بود ما پارسال وامسال هم در لیگ جهانی هم جام جهانی اول بودیم شک نکنید باخت پارسال ما از فرانسه تقصیر کواچ بود پارتی میلاد هبادی پوره که بازی بلد نیست اون دوتا سرویسم شانسی بود.
سه تا از انتقادهای گزارشگر بازی ایران و آمریکا به «کواچ» واقعا شاهکار بود:
1 - وقتی از او انتقاد می کرد که چرا بازیکن خوبی را که دعوت کرده است، زودتر از اینها دعوت نکرده بود!!
2 - وقتی انتقاد می کرد که چرا کواچ به بازیکنان تیم می گوید چطور بازی کنند!! معتقد بود این چیزها را باید در تمرین گفت.
3 - و بالاخره وقتی که گفت کاش دوربین روی کواچ بود و می دیدید که او به اعضای روی نیمکت هم دارد آموزش می دهد!!
واقعا دلم می خواست از نزدیک به ایشان بگویم: خواهش می کنم وسط گزارش کمتر چرت و پرت بگو.
گزارشا باشگاه خبرنگارانم میگفتی....انگار جبهه پایداری داره برنامه پخش میکنه...خخ
من رشته تحصیلی ام سینما هست و علاقه مند به ورزش به جرات می گم نوع کارگردانی و سویچ بازی های فوتبال در سالهای 75 تا 85 خیلی بهتر از الان بود واقعا ضعف شدیدی پیدا کردیم که قابل مشاهده است ... حرکات آهسته ... اینسرت مربی ها و ... حتی می ترسن چند تا کلوزآپ از تماشاچی نشون بدن ....
مسله بعدی کارشناسی های آقای کرده در شبکه ورزش هست اگر کمی برای مخاطب ارزش قایلید عملکرد کواچ رو به نظرسنجی بگزارید تا ایشون بفمه مردم چقدر راضی اند آیا ایشون از تمام ملت هم بیشتر می فهمه آیا در ای سی سال کس دیگری وجود نداره تا والیبال گزارش کنه ؟ متاسفانه صداوسیما قدر سرمایه ها و فرصت هاشو نمی دونه و به نظرم کم اهمیت ترین چیز براش مخاطب ها هستن ... به حرمت پول اون آگهی های بازرگانی هم که شده برای ما کمی ارزش قایل شید . ممنون از تابناک واقعا این بحث جاش خالی بود.
واقعا دست بازیکنان درد نکنه که باعث شدند من یه افطاری کاری مهم رو به خاطر دیدن بازی اونها رها کنم. تیم تیم بسیار قدرتمندیه و گله کردن و تخریب فقط به خاطر کوته بینی افراده. حتی این تیم اگر بازنده باشد به خاطر معرفی کشور ایران به دنیا با ید مورد تمجید قرار گیرد.
واقعا دست بازیکنان درد نکنه که باعث شدند من یه افطاری کاری مهم رو به خاطر دیدن بازی اونها رها کنم. تیم تیم بسیار قدرتمندیه و گله کردن و تخریب فقط به خاطر کوته بینی افراده. حتی این تیم اگر بازنده باشد به خاطر معرفی کشور ایران به دنیا با ید مورد تمجید قرار گیرد.
خون خودتو کثیفتر نکن اصلا صداوسیما مستمع آزاده ، اصلا نخودیه ، انقدر اهمیت به کاراش ندید .
فقط بازی رو درست پخش کنن نیازی به گزارششون نیست
آقاي گزارشگر روز يك شنبه اصلا براش فرق نمي كنه كه تيم خوب بازي مي كنه يا بد. ايراد گرفتن از تيم و مربي يك روند كلي تو گزارش هاي آقاي محتشميان است.
چه صدا و سیمایی !

اومدن وسط پیام بازرگانی به این مهمی ، والیبال زنده ایران رو تو لیگ جهانی پخش میکنن !
پس چیتوز و ایرانسل و..... چی میشن !
زجر دیگه کلمه خیلی سنگینی بود. اینطور مواقع به جای انتقاد باید طوری بحث رو مطرح کرد که اثرگذار باشه نه اینکه باعث بشه برای بازی بعدی تصاویر بدتر بشه. من موندم توی این روانشناسی رسانه ای شما
بازم دمتون گرم اینا را گفتین با اینکه گوش شنوایی نیست
فقط تلويزيون خصوصي دواي درده وگرنه همه ماهواره نگاه ميكنن يا باصداوسيما قهرند
البته آقای محتشمیان نباید اینجوری حرف بزنه ولی به نظر من که توی سال های مختلف گزارش های ایشون رو دیدم، ایشان عاشق والیباله واقعا میگم عشق به والیبال توی حرف ها و رفتار و حتی قیافه ایشون موج می زنه. تحلیل ایشون رو هم به عشق زیادشون به والیبال ربط بدین.
آقا من که صدا شبکه رو می بندم نگاه می کنم
شما رو نمی دونم.. ککم هم نمی گذه. خیلی هم حال می ده...
والا.....
متاسفم برای صدا وسیما حالا بازیهای خارج از کشور را زمان پخش اینقدر با اعصاب همه بازی میکند هزار بار صحنه های تکراری را نمایش میدهد چرا در کشور خودمان هم این سیاست را دارید تو را به خدا تابناک عزیز اگر میدانی چه شبکها ی میتوانیم بدون سانسور نگاه کنیم را بگو تا اینقدر از دست صدا و سیما زجر نکشیم
فرصت خوبي ديدم كه نظري در مورد اين آقايون گزارشگر بدم:
بارها شاهد بودم كه فلان گزارشگر ورزشي با يك قهرمان ملي از موضع بالا صحبت كرده و جوري صحبت ميكنه كه انگار يك فرد بسيار پخته و با تجربه داره با يك فرد خام و مظلوم برخورد ميكنه...از دستي به سر و گوش اون ورزشكار جلوي دوربين كشيدن به نشانه ديدگاه بزرگتري به كوچكتري بگير تا شنيدن عباراتي نظير "اين جوون با اخلاق و با استعداد" يا "اين جوون رعنايي كه آينده خوبي داره " و ... آن هم توسط گزارشگران جواني كه ههمون مي دونيم كه تجربه ورزشي ندارند و بر مبناي رابطه و قوم و خويشي آنتن تلويزيون رو بدست گرفتنن ! واقعا ‍ژست هاي زشت و مشمئز كننده اي مي گيرن به خودشون...لازمه اين آقايون بدونن كه اصلا قابل قياس با ورزشكاران و قهرمانان ملي ما نيستن و با اين كارها بدتر خودشون رو تخريب مي كنن..جلوي قهرمانان بايد متناسب با شان خودشون برخورد كرد...صدا و سيما هم خواهشا گزارشگراني رو انتخاب كنه كه لااقا يه ويژگي مثبتي داشته باشند ! نه تيپ دارن نه چهره جذابي دارند نه آداب معاشرت و آداب حرفه اي رو رعايت مي كنند نه صداي خوش دارند و تنها چيزي كه دارن پارتي و رو هستش !!!
گزارشگری اقای محتشمیان:
مغر بازیکن فرمان نیروی زیاد به دست بازیکن داد در نتیجه این عاملی شد که نیروی زیاد به توپ وارد بشه. توپ سرعت گرفت.مسافت بیشتری طی کرد و اونور زمین 9 در 9 متر فرود امد. پس برای اینکه توپ داخل زمین حریف فرود بیاد باید مغر فرمان نیروی کمتری به دست بده و دست نیروی کمتری به توپ وارد کنه تا توپ در زمین 9 در 9 متر فرود بیاد
کواچ دوست داریم. از استرس کنار زمینش معلومه چقد برا تیم و کارش حساسیت داره
انشالله روزی برسد در سایه سیستم های ماهواره ای قوی چشممان
خیلی از رقبای ایران مثل کشورهای عربی ورقبای دوست ندارند ایران در هیچ زمینی پیشرفت داشته باشد
كار ما در بازي با آمريكا به خاطر پخش نكردن سرود ملي دو كشور حركتي زشت و به دور از شان بود اين يك قانون بين المللي است
بهتره بگيم رسانه ميلي نه رسانه ملي...
بنده خدا کواچ مظلوم افتاده و هنوز زیر سایه ولاسکو هست. برادران ولاسکو رفت و یادمون نره بهترین نتیجه تاریخ والیبال در دوران کواچ بوده
یعنی این سازمان صدا و سیما با این عرض و طول گزارشکر دیگری غیر از محتشمیان نداره؟
آقا خلاصتون کنم ما هممون مشکل داریم والسلام .
اینجاست که نشون میده تلویزیون های خصوصی باید تاسیس شوند و رقابت بین اونا باشه برای جذب بیننده و آگهی که به نفع مردم هم هست.
ای کاشش می شد بازی را از ماهواره تماشا کرد. واقغا لذت بازی خوب بچه های تیم ملی والیبال را از بین می برند.
درود به شرف و غیرت بازیکنان، کادر مربیگری و ریاست فهیم و با دانش فدراسیون والیبال.
تابی جون حرف دل مارو زدی صد رحمت به گزارشگر بازی اول . این طور که معلومه خیلی ها تو فدراسیون والیبال از حضور کواچ ناراحتند. انتقادهای بی مورد (مثل جواب پس دادن کواچ درباره تاخیر حضور مرندی در تیم ملی و ...)برنامه ریزی شده است. خدارحم کرد بازی اول رو محتشمیان گزارش نکرد اگه توصیه معروف در خصوص تعویض میزاجانپور رو میدید ..... آقای کواچ ممنونیم و دوست داریم
گزارشگر فقط هادی عامل و والسلام
واقعا محتشمیان با پیشرفت والیبالمون مخالفه و دنبال بهانه برای تخریب عملکرد کواچ میگرده جدا از این گزارششم غیر حرفه ایه اخه ما خودمون چشم داریم که کواچ داره با بازیکنا صحبت می کنه چراهزاران بار تکرار می کنی ومسابقه رو به مسائل بی بط بند می کنی
پخش نکردن سرود امریکا اصلاً کار خوبی نبود ما با مردم امریکا مشکلی نداریم .... حداقل به خودمون احترام بذاریم.
چه مسابقه ای ..... ما که همش تصویر اهسته میدیدیم
رییس جدید صدا و سیما دیگ شورش را درآورده
ای آقا تدا خیرت بده کدام رسانه ملی
بنده خدا کواچ کارش درسته بهتر هم کار کرده ولی کیا رو می خواستن در تیم ملی بیارن و با مخالفت ایشان مواجه شده که اینطور ......
مردم کواچ را باور دارند. ه چند ولاسکو بهترین بود اما هیچ وقت افتخارات کسب شده توسط کواچ را پیدا نکرد
آقا خلاصتون کنم ما هممون مشکل داریم والسلام .
من که عاشق گزارش محتشمیانم. چون با توضیحاتش خیلی مسایل ریزو به ما یاد میده
نمیدونم شاید خواسته شده به خاطر تعریفی که از اخلاق آمریکاییا در مورد آب نخوردن قبل از اذان کرد تخریب بشه که اینجوری همه بهش می تازن. والا بنده خدا خیییییییلی حرفه ای وبا اشراف به نکات بسیار دقیقریز و کارشانسی داره گزارش میکنه
گذشته از تجربه ی آقای محتشمیان و احترام به ریش سفیدشون نمیشه انکار کرد گزارشگر قوی نیستن
اگر در همین دوره تیم ایران قهرمان هم بشود باز خواهند گفت که تیم های دیگر در این دوره بسیار
ضعیف بودند و ما کار شاقی انجام نداده ایم .
وقتی نمیتوانی بزرگ شوی , بزرگان را خوار کن
از تابناك ممنونم كه اين موضوع را مطرح كرد ، در هر مسابقه كه اقاى محتشميان كزارشكر است اعصاب براى ما نمى ماند ، ايشان نقش دايى جان نابلىًون واليبال را بازى ميكند ، اصولاً ايشان فكر ميكنند كه ميخواهد به تمامى مردم درس واليبال بدهد ( ان هم در ٥٠ سال كذشته نه در زمان حال ) بهر حال ايشان براى برخ كشيدن معلومات خودش اعصاب بيننده را بهم ميريزه، من كه هروقت ايشان مسابقه را كزارش ميكند صداى تلويزيون رابه كل قطع ميكنم ،
یعنی فقط دو گزارشگر والیبال داریم تو ایران؟؟؟ خسته شدیم از گزارشهای تکراری آقای محتشمیان. تمام جملاتشون رو حفظ شدیم و به راحتی میشه حدس زد حرفاش رو. و جالب اینه که هم ایشون و هم آقای کرده سطح فنی خودشون رو بالاتر از کواچ میدونن!!!!!!!
خوب بود بجای این همه حرف الکی میگفت که برا صعود برد مهمتر از امتیاز ه . و اول هرنیمی تعداد بردش بیشتر باشه صعود میکنه و امتیاز نقشی نداره . مانند ایتالیا در گروه A
با اینکه عاشقانه ایران و تیم ملی والیبالشو دوست دارم ولی انقدر رسانه ملی سوهان روح و جانم بود که قید دیدن بازی ها رو زدم و از رادیو گوش میدهم خدا وکیلی با رادیو اعصابم جز با شکست ایران خورد نمیشه.
مربی ایرانی ی ی ی ی ی ی ی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟نگوووووووووو. اخه چی بلدن؟ولی قلعه نویی خوبه!!!خخخخخخخ
مشکل اساسی اینست که صدا و سیما به اندازه والیبال پیشرفت نکرده
زجر تنها نيست بخدا اين مدل پخش مسخره بازي محض است
به نظر من تابناک داره یک شیطنتی می کنه که محتشمیان را خراب کنه دست شما برای همه رو است خودتو خسته نکن
هر چی از خدا میخوای بهت بده تابناک
حرف دل ما رو زدی
حالا کاشکی فقط در مورد والیبال مشکل داشت صدا و سیما...کلا از صبح تا شب شما تلویزیون رو روشن کنی نمیتونی یه چیز درست حسابی پیدا کنی که 2 ساعت سرگرمت کنه...
اینهمه کارشناس بد اومدن و مردم اعتراض کردند شما صداتون در نیومد، خدایی نمی خواید این آقا رو دک کنید سر گیر دادن به عدم پخش سرود آمریکا ؟ وگرنه مردم کی مهم بوده نظرشون ؟
کواچ اومده سرش رو انداخته پایین بهترین عملکردش رو واسه تیم گذاشته و الکی هم از خودش همه جا تعریف نمیکنه
ای کاش والیبال هم یکی مثل فردوسی پور داشت
والله ما نفهمیدم صدا وسيما ملی است
مسولان محترم قدرشناس مردم باشید و از خدا وخشم او بترسید
راه حلش آسونه ...یه ریسور اچ دی برید کانهای اچ دی با کیفیت بالا والیبال رو از کانالهای ماهوایی تماشا کنید نه صدا و سیما ونه گزارشگراشون رو مختون راه میرن نه تصویر دو ساعت قبل رو ده بار نشونت میده
پخش نکردن سرود ملی آمریکا واقعا زشت و خجالت آور بود .
امان از حسادت و تنگ نظری و کوته بینی و از همه بدتر سیاسی کاری
این تناقض در رفتار و گفتار گزارش گر‌ مسن صدا و سیما یعنی‌ چی‌؟ میدانم همتون میدونید.
این گزارشگر صدا سیما خیلی‌ رو اعصاب آدم راه میره. تو بازی قبلی‌ رفتار مربی‌ آمریکایی را در مشورت با دستیارنش را تحسین میکرد و به رخ ما می‌کشید.
گزارشگر جوری حرف میزنه که مثل اینکه مخترع و پشتیبان والیبال کل دنیا ایشون بوده . خودش را عقل کل والیبال میدونه و در مورد همه چیز نظر میده .
جوری در مورد کواچ حرف میزنه که من به عنوان یک ایرانی خجالت میکشم .
من نميدونم آيا آمريكا سرود مارو پخش كرده بود ؟؟
البته این رو هم اضافه کنم که قبل بازی به جای صحبت کردن درباره بازی و بازیکن ها داشتن محصوت غذایی تبلیغ میکردنو هی میگفتن..........همیشه به فکر سلامت مردم.
محتشمیان احتمالا با والیبال ارومیه هم مشکل داره!!!!!
کاش یک برنامه آقای گزارشگر برای والیبال هم ترتیب می دادند تا گزارشگران جدید و جوان والیبال هم پا به این عرضه بگذارند.
صدا و سیمای ریز بین
جای تاسفه همین
وقتی گزارشگر بازی جناب محتشمیان هستش اغلب من صدای تلویزیون رو می بندم.
اول از تابناك تشكر میكنم بابت نوشتن این مطلب. به نظر من این گزارشگرا از موفقیت تیم ملی والیبال ناراضی هستن و چشم دیدن این تیمو ندارن.
حیف از پیشینه ای که دارد
وقتی گزارشگر بازی جناب محتشمیان هستش اغلب من صدای تلویزیون رو می بندم.
محتشميان خيلي حرف ميزنه. ديوانه كننده است.
متاسفانه گزارشگرهای محترم ورزشی همیشه جو گیر میشن و جای کارشناس میگیرن و هنوز تفاوت گزارشگری با کارشناسی رو بلد نیستن
به چه حقی در مورد کواچ این شکلی صحبت میکنه ، انگار با دشمن تیم طرفه . من که واقعا حالم بد شد از گزارش این اقایان . علی الخصوص محتشمیان و اون کارشناساشون .
داشتم بازی رو از شبکه HD تماشا میکردم. بعد از 10 امتیازی که از شروع ست گذشته بود، یک مرتبه صدای گزارشگر وصل شد. این ده دقیقه انقدر هیجان داشت و انقدر صدای تماشگرای بازی جذاب بود که اصلا متوجه نبود گزارشکر نشدم.
من پیشنهاد میکنم این صدای گزارشکر رو حداقل رو شبکه HD نزارند. هم راحتتریم هم بهتره
والیبال مثل فوتبال نشه صلوات بفرست
حالا این مسایل به کنار .موقعی که مجری با اب و تاب مردم را تشویق میکرد که عدد 1 را به 3060 پیامک کنید و جایزه بگیرید به مردم نگفت که قرار است روزی 200 تومن روی قبض تلفن همراه شما شارژ شود
کلا در همه زمینه ها بیحیال صدا وسیما شوید
کانال ان تی وی اسپور ترکیه پخش میکنه,,,حال و حوصله حرفهای اضافه و سانسور و اینارو نداریم
تابناک جان حرفتو باید طلا گرفت
به قول معروف بعضیا پای گود نشستن میگن لنگش کن و جز انتقاد کار دیگه ای بلد نیستن .
آقاي محتشميان خودش موقع گزارش دادن داره آموزش مي ده حالا انتظارداره مربي تيم آموزش نده بابا توديگه كي هستي ...
بفرمایید رسانه میلی نه ملی !!!
بنظر من با توجه به اینکه هم کیفیت تیم ملی بالا رفته و هم توقعات از تیم ملی بالا رفته قطعا نیاز به گزارشگرهای با کیفیت تر از دو گزارشگری هست که فعلا تمام بازی های تیم ملی رو گزارش میکنن. بنظر من عادل فردوسی پورو بیارن بهتر از این دو نفر گزارش میکنه
تو بازی قبلی‌ رفتار مربی‌ آمریکایی را در مشورت با دستیارنش را تحسین میکرد و به رخ ما می‌کشید. بعد صدا سیما سرود اونها را پخش نمیکنه. از اون طرف برا تضعیف تیم ملی‌ هر حرکتی‌ که مربی‌ ما میکرد را زیر سوال می‌برد.
این گزارشگر صدا سیما خیلی‌ رو اعصاب آدم راه میره.
چرا دوربین اصلی که تصویربرداری و پخش والیبال رو انجام میده در امتداد تور نیست؟؟؟ واقعا نمیشه دوربین رو درست در امتداد تور و با زاویه و ارتفاع مناسب تنظیم کرد؟؟؟
این بازخوبه،یه دوتا بچه تو رادیو ورزش هستن هی مردم میگن کیروش بمونه اونا هر روز انتقاد میگنن و هی میگن چیزی به ما اضافه نکرده واینا..وهی میخان نظرشونو به اسم نظرمردم غالب کنن
یکی نیس بگه رسانه باباتون که نیس که هرچی نظر مزخرف دارین باهاش وقت مردمو بگیرین
والا............
آقای محتشمیان خیلی جاها باید سکوت کنه تا لذت دیدن بازی فدای تنفر از مدام حرف زدن او نشود کاش بازیهای بوندس لیگا را میدید تا بفهمد به شعور مردم احترام میگذارند آنها در 90 دقیقه هیجانی فوتبال 180 کلمه حرف نمیزنند مگر مهمان داشته باشند.
کو گوش شنوا ؟ شما هی بگید ، تصور میکنم در رسانهء ملی ! هیچ احترامی به نظر و خواست ملت ایران ، قایل نیستند و خواسته یا نا خواسته ملت را از دولت دور کرده و ارزشها را نیز با بد سلیقگی خاص لگد مال میکنند .
من عاشق کواچم,انسان بسیار متین و سر بزیریه,نباید از حرمت و شخصیت والای اون سواستفاده کنیم,تلویزیون چون انحصاریه هر طور میخواد میگه و عمل میکنه
یکی به من بگه دلیل عدم پخش تصویری و پوشش خبری اولین دوره بازیهای اروپایی در باکوی جمهوری آذربایجان چیه؟!
یه بار دیگه گزارش ایشون رو گوش کنید شک میکنید که این آقای محترم ادبیات و زبان فارسی رو با چه نمره ای پاس کردن ؟؟
چون این کواچ آدم آرومیه اینا هر چی دلشون میخواد میگن
لوووووووووووووووووووووووووو کارلي
شايد بهترين كار را خودم مي كنم كلا صداي تلويزيو را مي بندم .خيلي حال مي ده امتحان كنيد
تابناک جان حرفتو باید طلا گرفت
به قول معروف بعضیا پای گود نشستن میگن لنگش کن و جز انتقاد کار دیگه ای بلد نیستن .
کواچ به نظرم از مربیان بزرگ قدرش باید دونست
قطعا یکی از محبوب ترین و پر افتخارترین مربیان عرصه ورزش آقای کواچ هستند اما متاسفانه به هنگام پخش مسابقات افرادی نظیر آقای محتشمیان شروع به توهین و انتقادات کاملا بی اساس نسبت به آقای کواچ داشتن که واقعا جای تاسف داره.
در اینکه ولاسکو تیم ملی والیبال ایران را از base ساخته حرفی نیست ولی به نظر من کواچ تیم ملی والیبال را تقویت کرده... حقیقتی که بعضی از کارشناس ها از گفتن اون در عذابند... از طرفی مردم ما همواره نشون دادن که یک قدم جلوتر از این کارشناس نماها هستند...
هيچ يك از بازيهاي گروهي ورزشي در ايران تا به اين حد كه تيم واليبال به در سطح جهاني به اوج رسيده نبوده . اين تيم مديون صدا و سيما و گزارشگرانش نبوده و بهتر صدا و سيما به جاي چوب گذاشتن لاي چرخ واليبال به همان فوتبالش برسد كه چقدر براي اين ملت افتخار مي آفرينند!!!
لطفا جواد خیابانی گزارش کنه.
ایراد این کواچ بنده خدا اینه که خودشو نمیگیره و جنجال به پا نمیکنه
دوتا جوادا صدا وسیما رو تسخیر کردن...جواد خیابانی-جواد محتشمیان
سر بازی شهرداری ارومیه و پیکان تهران در فینال لیگ برتر گزارشگر والیبال داشت جونش برای پیکان در میرفت. سوگیری های گزارشگرهای ورزشی در ایران اصلا با روح جوانمردی سازگار نیست. کاش اخلاق رسانه برای این آقایون یک بار دیگر بازگو بشه تا به خودشون بیان.
اقای گزارشگر خودت کلی تو بیان مشکل داری حالا برای تیم ملی شدی مربی و بازیکن و استاد اخلاق . خجالت بکش به کاری که به تو ربط نداره صحبت نکن
صدا و سیما همیشه
اينكه سرود ملي امريكا را پخش نكردن يه جورايي توهين به ملت آمريكاست
همش دروغ
کاش صداوسیمای ما مثل شبکه های خارجی آپشن قطع صدای گزارشگر داشت و فقط صدای تماشاگران رو می شنیدیم
درسته ولاسکو مربی خوبی بود ولی باید اذعان کنیم که کواچ مربی تاکتیکی تریه از بازی های تیم ملی میشه اینو قشنگ درک کرد من که به شخصه خودم بیشتر از ولاسکو قبولش دارم
جالب اینجاست که یه جاش میگه :"کواچ داره به کادر فنی اموزش والیبال میده الان که وسط بازی وقت اموزش نیست به هر حال اقای کواچ باید بالاخره یه حرفی بزنه دیگه" من کلا تعجب کردم...
این محتشمیان انگار والیبال تلویزیون رو خریده نمیتوانم با یک متر قد چرا فکر میکنه خیلی والیبالیسته

تک تک گزارشاتش جنبه بیطرف داره بابا ملت خودشون خیلی از شما بیشتر میفهمن
واقعا داشتم دق می کردم که چطوری صدای اعتراضم از گزارشگر را به گوش مدیران برسانم.
من فقط اینو می تونم بگم افسوس وهزاران افسوس برای اینهمه کج فهمی رسانه ملی
کواچ یکی از بهترین و با اخلاقترین مربیانی هستش که به کشور ما اومده.
سرمایه ایه که ما داریم به راحتی می سوزونیمش!
درود بر بچه های با غیرت تیم ملی و کواچ.
صدا و سیما ، واقعا برات متاسفم.سیاستهای غلط و ناشيانه ویا حتی اگر آگاهانه نیز باشد، حاصلی جز بدبینی ونا امیدی و استقبال از کانالهای ماهواره ای ,ندارد.فقط وفقط دافعه داری.
کلا تلویزیون اززمانیکه آقای سرافراز اومده داره رو اعصاب مردم راه میره
بازيكنان فهيم آمريكا تا قبل از اقامه اذان دست به بطريهاي آب نزدند در عوض صداو سيماي فهيم ما هم سرود ملي آمريكا را پخش نكرد تفاوت را احساس كنيد
شاید یکی از دلایلی که مربی خارجی در ایران بهتر می تونه کارکنه همینه که زبان مارا متوجه نمیشه
سلام
عرض به حضورتون من هم از این قضیه بسیار ناراحت شدم
تحلیل شما کاملا درسته .. عجیبه گزارشکره یه طوری حرف میزد که با خودم گفتم باید اون مربی میشد... نه کواچ
راست میگید.این همه گزارش گر خوب داریم .اینام گیر داددن به این یکی.چون ظاهرن بچه حرف گوش کنیه؟
یا هفت میلیارد آدم نیستند یا ما هفتاد میلیون
خدا رو شکر همه از دست این آقای محتشمیان می نالند.
خواهشا این کارشناس ها و گزارشگران یه نگاهی به سابقه والیبالمون بندازن اون زمانی که تو حسرت یه ست گرفتن از تیمی مثل چین بودیم حالا میایم تیمی مثل آمریکه را تو دو تا بازی سه بر صفر می بریم و میان از مربی تیم انتقاد میکنن تو رو خدا انصاف داشته باشین
متاسفانه اين فرهنگ غلط در بين ما ايراني ها بقدري شديد و غير قابل انكار شده كه . بجاي ايتكه در اين موقعيت بيايم از تيم ملي همايت كنيم اونم تيمي كه با قدرتهاي بزرگ واليبال جهان داره بازي پيروزمندانه و مقتدرانه ميكنه. اومديم چسبيديم به اينكه اي آقاي گزارش گر چي گفت و بايد چنان ميگفت و چنان نميگفت . از اينطور هرفاي صدمن يك غاز. بابا شعور داشته باشيد بفهميد درك كنيد . چرا تخريب روحيه ميكنيد. چرا انرژي بچه هاي تيم رو ميگيريد.كي ميخوايد ياد بگيريد پشيرفت رو بدون غرض و غرض ورزي ببينيد.
به نظر من که صدا و سیما نقش اساسی در پیشرفت والیبال داشته
یادتون باشه که همین آقای محتشمیان یک زمان نقش راهنمای عمل بود برای همین بازیکنانی که امروز تو تیم ملی بازی میکنن
میدونید اگه به صورت آموزش عمومی به این مساله نگاه کنیم بهتر دستتون میاد که در ایجائ علاقه مندی در جامع امثال کرده نقش اساسی داشته اند
حالا بعضا حرفهایی رو که مردم میخوان بشنوند
تابناک جان مقاله خوبی بود و واقعا مشخصه اینا با کواچ مشکل دارن اما مقالت یه چیزی کم داره اونم اینه که نگفتی این صدا و سیما چقد با تبلیغای قبل بازی حین بازی وسط بازی ته بازی و... میره رو اعصاب مردم. نگفتی دو تا مجری گذاشته تو استودیو که هیچی از والیبال نمیدونن(خود حسینی اغراق کرد) و فقط الکی آنتن پر میکنن برای اینکه هی اسم اسپانسرو بگن به خدا اینا هیجی از رسانه نمیدونن.واقعا اگه شبکه ای وجود داشت که حتی بازیها رو میفروخت میخوام بدونم چند نفر حاضر بودن این چیزارو تحمل کنن
کواچ از ولاسکو هم بهتره.نتایجش این و می گه
سلام واقعا چرا میخوان والیبال رو میخوان سیاسی کنن بابا دست از سر والیبال بردارید حالاکارا خودتون خیلی درسته که از والیبال موفقمون انتقاد میکنید؟برد ایران نتیجه کار خوب سرمربی وبچه ها وکادر فنیه.پخش نکردن سرو امریکا هم کار بچگانه ای بود
دقت کردین مسؤول جدید میاد، بعد به این نتیجه میرسیم که صد رحمت به قبلیه،
رییس جدید که داره همه‌چیو میبنده
محتشميان رو بايد با لگد انداخت بيرون
صدا و سیما رو که کلا باید جمش کنن. به جای دعوت از کارشناسان منصف و کاربلد اومدن حسینی رو آوردن چقد زشت گفت "امریکایی های مادر مرده". به خدا آدم از دیدن تلویزیون وطنی خجالت میکشه. من منکر ارزش ها و توانایی ولاسکو نیستم. اما کواچ خیلی از او موفق تر بوده. با اومدن کواچ کیفیت تیم ما خیلی بهتر شده. ما با ولاسکو تو لیگ نهم شدیم با کواچ چهارم و تو قهرمانی جهان ششم ایشالا امسال میریم برای مقامی بهتر.
سلام به همگی
انقدر بحث نداره انتقاد گزارشگر تلویزیون از مربی چه تاثیری روی عملکرد تیم یا مربی میزاره اونا که دارن کار خودشونو میکنن جواب هم میگیرند فعلا
عدم پخش سرود ملی به همان دلیلی انجام شد که ممانعت از ورود بانوان به ورزشگاه انجام گرفت و احتمالا حرفهای گزارشگر هم دیکته شده همین تفکرات سیاسی است یعنی می خواهند به مردم اعتماد به نفس بدهند که تیم والیبال حاصل کار ایرانی است و نه حاصل تزهای یک مرد اروپایی... به نظرم در اینجا خیلی هم نمیتوان به گزارشگر خرده گرفت چون برخلاف تصور عام گزارشگران هم مانند مجری ها و کارگردانان و هنرپیشگان سیما نمیتوانند از خودشان بسیاری از مطالب را با خلاقیت و دلخواه خودشان بگویند یا نگویند
با سلام
علاوه بر عدم پخش سرود ملی حریف.مهمان برنامه شبکه سه فرمودند این مادر مرده امریکاییها ........ اخه یکی به ما بگه این باید ادبیات رسانه ملی ما باشه.
کاسبین والیبال هم داره شکل می‌گیره ... کارخانه‌های قدیمی و بازنده سهم از موفقیت می‌خواهند. خدا این تیم رو خودش حفظ کنه ما که نمی‌تونیم
با تشكر از تابناك واقعا كار گزارشگر بازي آقاي محتشمیان بسيار از ادب و انصاف به دور بود
زمانیکه تیم رو بردنیست مثل سه چهار بازی اول شما ضعف آقای کواچ راببینید چون مثل یک تماشاگر عادی ایستاده وکاری نمیکنه کواچ دراین حدنیست غیرت خودبچه ها باعث این بازیهای خوب شده
انتقاد در ورزش حرفه ای همیشه هست اگر می خواهیم حرفه ای باشیم بایستی تحمل نظر مخالف را داشته باشیم والیبالیستها هم نشان دادند آنقدر حرفه ای هستند با وجود انتقادها و انجام بازی های خوب توانستند از زیر بار این فشار در بیان
واقعا تیم کواچ با تیم ولاسکو قابل مقایسه نیست ولاسکو به لحاظ روحی روانی موفق بود اما الان تیم ایران چه در دریافت چه در سرویس چه در حمله عالی شده .در واقع کواچ ضعف های تکنیکی بازیکنهای ایرانی رو رفع کرده و خدمت بزرگی به تیم ملی ایران کرده است به شنوبه خودم از این مربی تراز اول دنیا تشکر می کنم و امیدوارم سالهای سال مربی تیم ایران بمان.
یک سری انتقادها و مسائلی که هست را ما هواداران برای خودمان بیان میکنیم. چه فایده؟!!!!!!!!!!!!

باید به گوش آنهایی برسه که خوشان را به خواب زدن یا گوششان از انتقاد ناشنوا شده. همین....
از صدا وسیما متنفرم
آقا این شکلکه از که میاد شیرجه میره از همه چیز بیشتر رو اعصابه
من مطمئنم اگه تابناک الان به جای اینکه علیه محتشمیان حرف بزنه ازش تعریف کرده بود همه تعریف میکردن ازش. من بازی رو دیدم و هیچ جا احساس نکردم ایشون توهینی کرده باشه. تازه محتشمیان سالهاست داره گزارش میکنه چرا الان بد شده؟
بی هنران، هنرمندان را نتوانند که ببینند، همچنان که سگان بازاری، سک صید را. مشغله پیش آرند و پیش آمدن، نتوانند.
گلستان سعدی
اسیابان پیری در دهی دور افتاده زندگی می کرد هر کس گندمی را نزد او برای آرد کردن می برد علاوه بر دستمزد پیمانه ای از آن را برای خود برمی داشت مردم ده با اینکه دزدی آشکار وی را می دیدند چون درآن حوالی آسیاب دیگری نبود چاره ای نداشتند وفقط اورا نفرین می کردند پس ازگذشت چندسال آسیابان پیر مرد و آسیاب به پسرانش رسید شبی پیرمرد به خواب پسران آمد و گفت چاره ای بیندیشید که به سبب دزدی گندم های مردم از نفرین آنها در عذابم پسران هر یک راه کاری ارائه نمودند پسر کوچکتر پیشنهاد داد زین پس با مردم منصفانه رفتارکرده و تنها دستمزد می گیریم پسر بزرگتر گفت اگر ما چنین کنیم مردم چون انصاف ما را ببینند پدر را لعنت کنند چون او بی انصاف تر بود بهتر است هر کسی که گندم برای آسیاب کردن آورد دو پیمانه گندم از او برداریم با این کار مردم پدر درود فرستند وگویند خدا آسیابان پیررا بیامرزد او با انصاف تراز پسرانش بود چنین کردند و همان شد که پسر بزرگتر گفته بود. مردم همواره پدر ایشان را دعا کرده و و پدر از عذاب نجات یافت و این وصیت گهربارنسل به نسل میان نوادگان آسیابان منتقل شد تا اینکه به دست دولتمردان ایران رسید!!!
به تلقی شما، اینجا داره با انتقاد بی مورد از صدا و سیما، برای شما کسب اعتبار میشه که سخت در اشتباهی
به نظر من ایران این قدر ابهت وارزش داره که پخش کردن سرود یک کشور دیگه خدشه ای بهش وارد بکنه
نمی دونم دلیل صدا وسیما چیه؟
آقا یه پیشنهاد میدم هم خودتونو راحت کنین، هم مجری ،هم کواچ...
مثل من از تلوزیون ببینید
از رادیو گوش کنین
درسته که رادیو رسانه ملیه ولی انصافا یادشون رفته اونجا هم یه کارایی بکنن.فقط خدا کنه این پیامو کسی به گوششون نرسونه که....
آقا یه پیشنهاد میدم هم خودتونو راحت کنین، هم مجری ،هم کواچ...
مثل من از تلوزیون ببینید
از رادیو گوش کنین
درسته که رادیو رسانه ملیه ولی انصافا یادشون رفته اونجا هم یه کارایی بکنن.فقط خدا کنه این پیامو کسی به گوششون نرسونه که....
بعضی ها هستن همش الکی نظر منفی میدن
تو رو خدا نگين رسانه ملي اخه اين رسانه رو كي نگاه ميكنه كه ملي باشه ؟ كاري كردن كه هشتاد درصد مردم برن سراغ ماهورره
حرفهاي دوستان در مورد محتشميان درسته خيلي پرت و پلا ميگه مر كه صداي تلويزيونو ميبندم واقعا رو اعصابه اين اقا
همون اول بازي يه تصوير رو سيو مي كنن لابلاي بازي همون رو تكرار مي كنن
سيستم سانسور اه اه اه اه اه
صدا و سیماس دیگه!
اگه این کارو نکنه جای تعجب داره
مثل این حسینی که داداش جونش رفت آمریکا و هر چی فحش میتونست بهمون داد حالا داره راس راس میگرده و ...
مگه صدا و سیما گزینه نداره گزینه فقط برا مردم عادیه
خواستم تشکر کنم به خاطر این مطلبی که گذاشتین
صد رحمت به آقای ضرغامی این جدیده که اصلا تو باغ نیست
کم مونده این کارشناسان بگند ما باید امریکا رو 4 بر 0 می بردیم!!!!
البته کواچ مشکلاتی داره مثلا خیلی به بازیکنان نیمکت میدان نمیده و دیر وقت استراحت میگیره ولی نتایج بسیار خوبی گرفته
خیلی از گناهان شما مردم با این نوع از زجر دیدن شسته می شود و بدین وسیله پاک میشوید !

و این برای شما بهتر است اگر بدانید!

ولیکن خیلی از شما چون لاتعقلونَ پس لاتتفکرونَ و قاعدتا نتیجه ش میشه لاتنظرونَ فی عاقبتکم! :)
ای کاش بگن عادل خان بیاد یه خورده گزارشکری و علم واقعیت نگری بهشون یاد بده
فقط تیپ و پرستیژ کواچ اقای گزارشگرو میرزه
اقای محتشمیان مدرس والیبال واستاد دانشگاه شریف بوده حالا اگر گزارشکری وبا کلاس درس اقدام کرده باید بهش تذکر بدیم نه اینکه ایشان و تخریب کنیم .محتشمیان در سال 69 استاد بنده در داشگاه صنعتی شریف بودن .
بچه هاواقعا خوب بازی کردن مخصوصا اقای معروف .به این اقای گزارشگربایدگفت شماکه اینقدرواردی چرامربی نشدی مابااین دومربی خارجی تونستیم به دسته برترین های جهان بپیوندیم.پس اظهارنظرغیرتکنیکی ممنوع شمابازیتوگزارش کن بااون پخششون بازی توکشورخودمون هم سانسورمیکنن واقعامسخرس
متاسفانه این حتی به خودشون هم حسادت می کنن. این یک واقعیت کلا از آدم محبوب و لو درست بیزار ن
رسانه که ملی نباشد ودر انحصار یک گروه خاص وکوچک باشد بهتر ازاین انتظارداری؟ پس فکر میکنی چرا همه مجبور به استفاده از ماه واره هستند.
بچه ها من پیشنهاد می کنم بازی رو از طریق رادیو و با گزارش آقای ارمنده دنبال کنید. به خدا چنان شور و هیجانی به بازی می ده و اینقدر با صدای زیباش خوب گزارش می کنه که تضمین می کنم پشیمون نمی شین.
به امید پیروزی ایران و ایرانی و هر خارجی که برای شادی دل این مردم داره زحمت می کشه.
ممنون. حرف دل همه ایرانی ها رو زدید. واقعا انتقاد اقایون از کواچ در روزی که تیم ملی عالی بازی می کرد برای همه زجراور بود.
کواچ واقعا مربی خوبیه درسته ولاسکو والیبال ایران رو ساخت ولی کواچ اون رو به اوج رسانده. این مرد سر تا پا انرژی مثبته . اصلا از نوع حرکاتش مشحصه که با تمام قلبش برا تیم زحمت میکشه . علم روز والیبال دنیا رو هم داره.انصافا دوست داشتنیه . اینایی که این شکلی انتقاد می کنند باید منظورشون رو واضح بگن که چیه . آمریکا و لهستان و روسیه هم تجربشون از ما بیشتره و هم قوی تر هستن باید منصف باشیم. حتی خدای نکرده می باختیم هم به نظرم تیم مستحق این انتقاد ها نبود.
رسانۀ میلی
رین پس به جای رسانه ملی بگوییم رسانه میلی
be nazare man in team az teame vlasco behtare
be nazare man in team az teame vlasco behtare
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # مسعود پزشکیان # سعید جلیلی # دور دوم انتخابات