بازدید 22055
۸

در یک تصادف ۶ خودرو شاسی بلند نابود شدند

کد خبر: ۵۱۱۸۱۹
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۶ 25 June 2015
خواب‌آلودگی راننده ترانزیت ٦ لکسوس شاسی بلند صفر کیلومتر را نابود کرد.

به گزارش شهروند، صبح روز چهارشنبه ٣ تیرماه خودروهای لکسوس مدل ٢٠١٥ که از بندر عباس در یک تریلر ترانزیت بارگیری شده بودند به سمت تهران حرکت کرد. ٦ خودروی صفر کیلومتر پشت به پشت یکدیگر قرار گرفته بودند و هیچ‌کس باور نداشت در یک چشم بر‌هم زدن تنها آهن‌پاره‌ای از این خودروهای لوکس باقی خواهد ماند.

ترانزیت میلیاردی درحال حرکت در جاده شهر بابک بود که حادثه‌ای هولناک رخ داد. در پیچ کور جاده همزمان با تکان‌های شدید تریلر ٦ خودروی لکسوس شاسی بلند ناگهان از قسمت بار ترانزیت به کف جاده سقوط کردند. با اعلام این خبر به پلیس راه استان کرمان بلافاصله تیمی از ماموران راهنمایی‌ورانندگی و آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند. این حادثه که در جاده جوزم – انار رخ داده بود تصویر عجیبی را در برابر ماموران قرار داد. ٦ خودروی لکسوس شاسی بلند در اطراف جاده واژگون شده بودند. تحقیقات اولیه نشان می‌داد خواب‌آلودگی راننده ترانزیت باعث واژگونی تریلر در جاده شده است. راننده این تریلر که خودش در این حادثه از ناحیه دست مصدوم شده بود به بیمارستان منتقل شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳۹
انتشار یافته: ۸
تصویر عجیب ، مرگ روزانه هموطنانمون در تصادفاته نه از بین رفتن 6 تا خودرو .
جدای از همه حرف ها ، فدای سرش ، جون ادم مهمتره ..

فقط امیدوارم این خودرو ها بعد از تعمییر به اسم صفر کیلومتر به فروش نرسه.
من میخامشون !
یک سوال که امیدوارم تابناک پیگیری کنه
تمام این اتومبیل ها لکسوس LX570هستند....با حجم موتور بالای 2500سی سی.اگر اشتباه نکنم حجم موتورشون 5000سی سی هست.از اول2014 هم واردات بالای 2500 سی سی ممنوع شده.اونوقت این اتومبیل های که یک ملیارد و یکصد ملیون قیمت دارند چطور تازه ترخیص شدند و در راه انتقال بودند؟
همين كه راننده جان سالم به در برده وبه كسى أسيبى نرسيده جاى شكر فراوان دارد. خسارت مالى از طريق بيمه يا وارد كننده انحصارى قابل جبران است.
وااااااااای...
بیچاره راننده...
بیچاره راننده!!!!!!
حالا مقصر کیه؟؟؟
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # مسعود پزشکیان # سعید جلیلی # دور دوم انتخابات