بازدید 29417
سفر به دنیای گوناگون با «تابناک با تو»؛

آبشار «مارگون» یکی از زیبایی های خاورمیانه

جدیدترین اخبار گوناگون را در «تابناک با تو» از دست ندهید. در این صفحه شما هر روز گزید‌ه‌ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، ادبیات، سرگرمی و دانستنی‌ها، آشپزی، فیلم و عکس‌هایی از سراسر جهان، دکوراسیون و ... را دنبال خواهید کرد. همچنین تابناک با تو هر روزه آماده‌ است، مطالب ارسالی شما را نیز ـ متناسب با موضوعات نامبرده ـ‌ در سایت منتشر کند.
کد خبر: ۵۱۲۰۲۰
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۳ 26 June 2015
آبشار «مارگون» یکی از زیبایی های خاورمیانهسایت «تابناک با تو» با رویکرد جدید و گوناگون بیش از یک ماه است ‌راه‌اندازی شده و روزانه اخباری پیرامون موضوعات خانواده، کودک، چهره‌ها، سلامت و بهداشت، آ‌شپزی، دکوراسیون، عکس و فیلم، ادبیات، زیبایی، سرگرمی و دانستنی‌ها را انتشار می‌دهد.

تیتر جدیدترین خبرها در تابناک با تو به این شرح است. برای دیدن اخبار کامل به «بیشتر بخوانید» بروید.

آبشار «مارگون»، یکی از زیباترین آبشارهای خاورمیانه


بیشتر ببینید


سحر قریشی و رازهای خانوادگی اش

سحر قریشی و رازهای خانوادگی اش

نگاه همه نسبت به من تغییر کرده و توقعشان از من خیلی بالا رفته است؛ حتی در انتخاب نقش ها و کارهایی که بازی می کنم خیلی مرا نقد می کنند و چون شخصیت واقعی ام می شناسند زمانی که خبر حاشیه ای از من منتشر می شود چه در کار چه خارج از آن، واقعا مرا نقد می کنند؛ مثلا اینکه چرا فلان فیلم را بازی کردی که این بازخورد منفی را داشته باشد و برایت حاشیه سازی شود و البته در مورد کارهای خوب هم تشویق می کنند ولی بیشتر در مورد بدها صحبت می کنند.

بیشتر بخوانید


سندرم پای بی‌قرار و کمبود ویتامین

سندرم پای بی‌قرار و کمبود ویتامین
هنوز هیچ درمان قطعی برای سندرم پاهای بی‌قرار وجود ندارد اما آن را به طرق مختلف می‌توان آرام کرد. درمانهای طبیعی شامل مصرف مکملهای ویتامین و مواد معدنی هستند چرا که کمبود این مواد با سندرم پای بی‌قرار ارتباط دارد.

بیشتر بخوانید


دانلود مستقیم مراحل تهیه گز آردی
 
تست هوش: شمارش مثلث ها

تست هوش: شمارش مثلث ها

این شکل را به تعدادی مثلث تقسیم کرده ایم. حال می خواهیم تمام مثلث هایی که در این شکل قابل شمارش هستند بیابیم. در نهایت چند مثلث را تشخیص می دهید؟

بیشتر بخوانید


باز تنها می‌شوم، با یاد مهمانی که نیست

چشم می‌دوزم به چشمت،
می‌شود آیا کمی
دست‌هایم را بگیری،
بین دستانی که نیست..؟!

بیشتر بخوانید


انتخاب فرش، دکوراسیون منزل خوش رنگ و لعاب



فرش دستباف ايرانی، در سراسر دنيا به عنوان هنری ارزشمند شناخته شده است و جايگاه ويژه آن در زمينه طراحی کلاسيک غيرقابل انکار است. گاهی اوقات تجسم يک فضای کلاسيک شيک و لوکس بدون يک تخته فرش دستباف ايرانی واقعا غيرقابل تصور است!

بیشتر بخوانید و ببینید


چگونه تابوی اهدای عضو شکسته می‌شود



نهادهای متولی این امر هم باید به مردم آگاهی‌های لازم را بدهند تا افراد از این‌که در لیست اهدای عضو قرار می‌گیرند، نترسند و گمان نکنند اگر در این لیست قرار گرفتند به‌سرعت و با حادثه‌ای، اعضایشان اهدا می‌شود و همین هم باعث شود بسیاری در این راه گام نگذاشته و دیدگاه‌های اشتباه در این میان جاگیر شود. همه باید دست در دست یکدیگر بگذارند تا چنین فرهنگی نهادینه شود.

بیشتر بخوانید و بدانید


دانلود مستقیم فیلمی جالب از واکنش کودکان به از دست دادن شیرینی‌ها‌ جشن هالووین‌

بیشتر ببینید

دستور تهیه محلول جادویی ضد جوش و آکنه

Image result for ‫آویشن‬‎

آکنه‌ها اکثرا به وسیله یک باکتری با نام پروپیونی باکتریم به وجود می‌آید. این باکتری منفذهای پوست را عفونی می‌کند و در نتیجه تبدیل به جوش می‌شود.در حال حاضر برای درمان آکنه از آنتی‌بیوتیک، کرم‌های موضعی و بنزوئیل پراکسید شیمیایی استفاده می‌شود و همان‌طور که می‌دانید، اینگونه داروها با عوارض جانبی زیادی همراه است، برای مثال باعث ...

بیشتر بخوانید و بدانید


گفتنی‌ است، «تابناک با تو» از انتشار و درج مطالب شما ‌‌در هر یک از زمینه‌های نامبرده و موضوعات جانبی آن استقبال خواهد کرد. بنابراین، چنانچه مایل به همکاری با ما در این بخش جدید هستید، مطالب خود را به آدرس «bato@tabnak.ir» ارسال فرمایید.

برخورد بی‌رحمانه با اسکلت‌های شادیاخ+عکس


تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # مسعود پزشکیان # سعید جلیلی # دور دوم انتخابات