بازدید 66047

آزار و اذیت ۸ زن و دختر در پراید شیشه‌ دودی

کد خبر: ۵۱۳۱۱۹
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۰ 30 June 2015
 ۲ دوست شیشه‌ای با یک پراید شیشه دودی راهی خیابان‌های پایتخت می‌‌شدند تا نقشه‌های شومشان را عملی کنند.

به گزارش همشهری، آنها پس از سواركردن زنان و دختران با تهديد چاقو طعمه‌هايشان را مي‌ربودند و با انتقال به اطراف تهران مورد آزار و اذيت قرار مي‌دادند.

اين 2جوان شيطان‌صفت، هفتم فروردين‌ماه سال‌جاري با شكايت دختر 22ساله‌اي تحت تعقيب كارآگاهان اداره 16پليس آگاهي تهران قرار گرفتند.

شاكي به مأموران گفت: ساعت22ديشب (ششم فروردين) از محل كارم كه يك مانتوفروشي در ميدان هفت‌تير است بيرون آمدم تا به خانه‌ام در خيابان گرگان بروم. آن شب سوار يك پرايدمشكي رنگ كه تصور مي‌كردم مسافركش شخصي است، شدم. علاوه بر راننده، پسر جواني هم روي صندلي جلو نشسته بود كه فكر كردم مسافر است. مسافت زيادي طي نكرده بوديم كه راننده يك‌دفعه تغيير مسير داد. وقتي اعتراض كردم جواني كه روي صندلي جلو نشسته بود به سمتم حمله‌ور شد و با چكشي كه در دست داشت تهديدم كرد كه اگر سكوت نكنم به سرم مي‌كوبد و مرا مي‌كشد. او حتي يك فندك از كيفش در آورد و مرتب آن را روشن مي‌كرد و مي‌گفت اگر سر و صدا كني، با آتش مي‌سوزانمت.

دختر جوان ادامه داد: راننده به سمت تهرانپارس رفت. جواني كه فندك و چكش در دستش بود از من خواست هرچه پول و طلا دارم تحويلش دهم. من التماسشان كردم رهايم كنند اما آنها بدون توجه به گريه‌ها و التماس‌هايم مرا به زور مورد تجاوز قرار دادند و نيمه شب در همان خيابان رهايم كردند.

    آدم‌ربايي‌هاي سريالي

با اين شكايت، كارآگاهان به دستور قاضي مديرروستا، بازپرس شعبه ششم دادسراي جنايي تهران وارد عمل شدند. در شرايطي كه هنوز ردي از متهمان به‌دست نيامده بود دومين شاكي هم به اداره آگاهي رفت. 25خرداد‌ماه بود كه اين زن با طرح شكايتي مدعي شد در دام 2شيطان‌صفت كه پرايدي با شيشه‌هاي دودي داشتند گرفتار شده است.

اظهارات اين زن نشان مي‌داد كه او هم قرباني همان 2جوان تحت تعقيب قرار گرفته است. با اطلاعاتي كه شاكيان در اختيار تيم تحقيق قرار داده بودند سرنخ‌هايي از پرايد شيشه‌دودي به‌دست آمد و در نهايت هر دو متهم شناسايي و دستگير شدند. آنها وقتي از سوي هر دو شاكي شناسايي شدند، چاره‌اي جز اقرار نديدند و به ربودن و آزار و اذيت دست‌كم 8زن و دختر در خيابان‌هاي پايتخت اعتراف كردند. از آنجا كه احتمال مي‌رود متهمان افراد زيادي را قرباني نقشه‌هاي شوم خود كرده‌اند، قاضي پرونده مجوز انتشار تصاوير آنها را صادر كرده و از شاكيان احتمالي خواسته با اطمينان از محفوظ‌ماندن هويت و مشخصات‌شان نزد پليس و دستگاه قضايي، براي شكايت از متهمان به اداره 16پليس آگاهي مراجعه كنند.

    توهم شيشه

يكي از متهمان دستگيرشده 21ساله و ديگري 25ساله و سابقه‌دار است. آنها مدتي قبل در پاتوقي شيشه‌اي با هم آشنا شدند و از همانجا بود كه نقشه ربودن زنان و دختران و آزار و اذيت آنها را طراحي كردند. گفت‌وگو با آنها را بخوانيد.

    خودروي پرايد متعلق به كدامتان است؟

پسر 25ساله كه فرهاد نام دارد و از دوستش كمي بزرگ‌تر است، پاسخ مي‌دهد: پرايد متعلق به پدرمن بود كه به بهانه مسافركشي گاهي از او مي‌گرفتم. او از اين كارهاي من خبر نداشت.

    شيشه‌هايش را خودت دودي كردي؟

راستش را بخواهيد شيشه‌ها را دودي كردم تا كسي از بيرون به راحتي نتواند داخل ماشين را ببيند. از قبل نقشه كشيده‌ بودم كه گير نيفتم.

    چند نفر را ربوديد؟

فكر مي‌كنم حدود 8نفر كه گويا فقط 2نفر شكايت كرده‌اند. مابقي هم شايد از ترس آبرويشان هنوز تصميم به شكايت نگرفته‌اند.

    چه شد كه اين نقشه به ذهنت رسيد؟

من و دوستم سعيد هر دو اعتياد شديدي به شيشه داريم. وقتي دختران و زنان را سوار مي‌كرديم، بدجوري توهم مي‌زديم و همين توهم شيشه بود كه باعث مي‌شد پس از سرقت به آنها تجاوز كنيم.

    معمولا كدام سمت تهران ‌طعمه‌هايتان را به دام مي‌انداختيد؟

معمولا غرب تهران يا جايي كه نزديك اتوبان باشد و ما بتوانيم خيلي سريع وارد اتوبان شويم. چون اگر داخل شهر مي‌گشتيم قطعا همه متوجه نيت ما مي‌شدند.

    با اموال طعمه‌هاي‌تان چه‌كار مي‌كرديد؟

سعيد متهم 21ساله پاسخ اين سؤال را مي‌دهد و مي‌گويد: يك قاچاقچي را مي‌شناختيم كه از او مواد مي‌خريديم. هرچه از طعمه‌هايمان سرقت مي‌كرديم تحويل همان قاچاقچي مي‌داديم و شيشه مي‌گرفتيم. البته اين را هم بگويم كه من در اين ماجرا نقش راننده را داشتم و فقط به يك نفر تجاوز كردم.

    راننده؟! مگر ماشين براي پدر فرهاد نبود؟

براي پدر فرهاد بود اما بيشتر وقت‌ها من راننده بودم. البته گاهي هم جايمان را عوض مي‌كرديم. اما بيشتر فرهاد با چاقو، فندك و چكش طعمه‌ها را تهديد و به آنها تجاوز مي‌كرد. يك‌بار هم جايمان را عوض كرديم همين.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۲
در انتظار بررسی: ۱۱۵
انتشار یافته: ۱۱۹
فقط 2نفر شکایت کردن!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۹
مگر نشنیدی که هیس دخترها فریاد نمی زنند!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۹
اینها به جای اعدام تا آخر عمشان را باید در معادن های ذغال زیر زمینی کار کنند
جواد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۹
معدن زغال سنگ رو از ماه عسل فهمیدیااااا
مهران
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۹
گاهی وقت ها غده های سرطانی هم در جامعه بوجود می آید. باید آنها را از بین برد.
ايشالله به زودي اعدام ميشن عوضيا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۹
يه مطلبي راجع به اعدام هست و اون هم راحت شدنه. سختي اون هم فقط يک شب و چند دقيقه است که جونهاي علاف و بي انگيزه اين روزها که دلخوشي جز مواد ندارن به جون مي خرن. باور کنيد من با يکي دو نفرشون (به دليل شغلم ) صحبت کردم. تازه مي گفتن زودتر اعدامم کنيد از زندان خسته شدم.
پيشنهاد من اينه که اينها رو تا آخرين روز عمرشون حبس کنن. اصلا تو سلول انفرادي. اين حبس بدون عفو و مي تونه با اعمال شاقه باشه. باور کنيد اثرش بيشتره. مي شه قوانيني تصويب کرد تحت عنوان شرايط حبس خاص!!! در جرايم خاص براي مجرمين عذابهاي خاص در طول مدت حبسشون گذاشته مي شه. فکر کنيد خداوند متعال گفته بود هر کس در اين دنيا گناه کنه در ان دنيا زنده مي شود و اعدام مي شود و کلا نابود مي شه. اما خداوند متعال عذاب دائمي رو در نظر گرفتن. انسان هم مي تونه عذاب دنيوي رو براي مجرمين خاص در نظر بگيره
یک وکیل مردمی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۹
اینکه حق اینها اعدام است مسلم است...
سوال اینجاست:
آنکه با ساخت یا ورود مواد مخدر صنعتی به ایران زمینه چنین جنایاتی را در کشور ایجاد میکند باید چه مجازاتی را تحمل کند؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۹
ناشناس 16:26!
اگه اونها می دونستند که چه عذاب عجیب و غریبی توی برزخ براشون در نظر گرفته شده، هیچ وقت نمی گفتند اعدام کنید راحت شیم! برای یه متجاوز، راحت شدن بعد از مرگ معنا نداره! اما خودش حالیش نیست. اتفاقا طول کشیدن زندگی اینها، جز هدررفتگی وقت و نیروی بیت المال، و فاصله انداختن بین اونها و عذاب، هیچ فایدۀ دیگه ای نداره.
با سلام
لطفا سریع اعدام شوند تا درس عبرت بقیه شوند
پاسخ ها
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۹
اینهمه متجاوزین به عنف اعدام شدند....عبرت سایرین شد؟؟؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۹
نه جانم ! اعدام بشوند لااقل همین ها نمی توانند دوباره تجاوز کنند .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۹
البته که بایداعدام شوندولی بااعدام دونفردردی ازرنج وعذاب مردم وقربانیان موادشوم مخدرصنعتی وخانواده های بی پناه آنان دوانمیشه ...مسئولینی که فقط به فکرمیزومقام و...خودشون هستندبایددرقیامت جواب پس بدهند
کمترین حکم براشون اعدامه تا دفعه دیگه به ناموس مردم تجاوز نکن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۹
عزیز، اعدام بشن که دفعه دیگه ای در کار نیست بخوان ب کسی تجاوز کنن!!
فقط اعدام .
مجازات این بیشرفها باید قاطع و بازدارنده باشد .
نسل این بزمجه ها را باید نابود کرد .
جدیدا متهمان یاد گرفتن که هر غلطی میکنن بگن شیشه مصرف کرده بودن و توهم زده بودن و اختیار کارهاشون دست خودشون نبوده تا از جرمشون کاسته بشه که قانون اصلا نباید این رو قبول کنه و ذره ای بهشون رحم کنه .چرا همیشه توی توهم خلاف و جنایت میکنن آیا نمیشه یکبار هم در توهم نماز بخونن ؟ مطمئنا مسیر زندگی تمام افرادی که قربانی این کثافتها میشن عوض میشه و دیگه زندگی نرمالی نخواهند داشت البته تقصیر خودشون هم هست که به رغم تمام هشدارها باز هم همه چیز رو سرسری میگیرن و به دام این افراد میافتن .
همین ؟؟؟؟؟ !!!!!! آخی !!!!! بخشش، لازم نیست اعدامش کنید. ...
پاسخ ها
شب
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۹
بخشش لازم نیست،اعدامش کنید.
فقط اعدام
بايد بعنوان مفسد في الارض اعدام گردند و مقصر اصلي راهنمايي و رانندگي و نيروي انتظامي ميباشد كه شرايط را براي چنين جناياتي فراهم نموده اگر خودرو هايي كه شيشه دودي هستند متوقف گردند ديگر كسي شيشه هايش را دودي نمي كند
پاسخ ها
سید
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۹
شیشه دودی رو عامل جرم میدونی؟
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۹
نیروی انتظامی چه گناهی کرده اگر جلو ماشین بگیره میگید حقوق شهروندی نداریم اگر نگیره میگید مقصره.
فقط اعدام . هر چه سریعتر این دو انگل رو از صفحه روزگار محو کنید.
این ... بایدازروی زمین محو بشن
فقط اعدام و .............بس.
"البته اين را هم بگويم كه من در اين ماجرا نقش راننده را داشتم و فقط به يك نفر تجاوز كردم"

عجب ادمه خوبی بوده و من نفهمیدم
بعضی اوقات فکر می کنم این آقای زینال بندری حق داره که درخواست میکنه اینجور جانورهای انسان نما رو زنده زنده بسوزانند.
... خدا لعنتتون کنه . هر غلطی می کنید تقصیر شیشه می ندازید . اعدامشون کنید ....
این افراد ر ا نباید ابتدا اعدام کرد باید حلقه ای به گردن آنها انداخت و در شهر آنها را دور داد تا همکارانشان نیز عاقبت این کار وحشیانه را ببینند . بعد هم با بدترین وضع آنها را کشت تا جامعه از شر این افراد کثیف نجات یابد
واقعا چقدر یه انسان میتونه پست باشه و چه گناهی کردن اون زن و دختر اولی که دچار این تجاوز قرار گرفتند و شکایت نکردند
این .... را باید بدجوری اعدام کنند . ... ، ... ، ... . خدا لعنتتون کند چرا سنگسار نمی کنند این عوضی ها را تا مایه عبرت دیگران شوند . خانوادهئ ها از دست این ...آسایش ندارند .
اگر اعدام نشوند باز هم در جامعه مرتکب جنایات دیگری میشوند به این افراد نباید رحم کرد
بعد از پخش محاکمه بیجه مدتی خلافکارها تعطیل کردند از ترسشون . باید این اعدامها رو در بازداشتکاهها و زندانها به شکل فیلم نشون داد . خیلی مجرمها وقتی یک شبه آزاد میشن پررو تر میشن .
اعدام در ملاعام
عاجزانه از قوه قضائیه و نیروی انتظامی تقاضا میکنم در اسرع وقت و اولین فرصت ممکنه به اشد مجازات محکوم شوند و به سزای اعمال ننگینشان برسند . خدا قوت به نیروی های انتظامی و دستگاه قضا ئی با تشکر
ترحم بر پلنگ تيز دندان........نكند رحم بر گوسفندان . ( اعدام به سبك داعش ) اول مثله ، بعد اتش . قوه قضاييه به امتحانش مى ارزد .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۹
ترحم بر پلنگ تیز دندان * ستمکاری بود برگوسفندان
پارسی را پاس بداریم
این بیشرف های عوضی رو از روی زمین محو و نابود کنین تا همه مردم نفس راحتی بکشن
حتما شیشه را محاکمه کنید اینها بیگناهند!!!!!
خدا لعنت کند باعث وبانی شیشه رو .قدیما معتادین تریاک مصرف می کردند و چرت می زدند و متعرض کسی نمی شدند شیشه جه بلایی است که مجرم رو اکتیو تر کرده وجسارت در خلاف رو بیشتر
این ... را باید سریعا اعدام کنند خدا لعنتشان کند به خاطر مواد چه کارها که نکردند . ای کاش فقط دزدی می کردند .
خدا مرگتان دهد ...این ...لیاقت زنده بودن را ندارند...توهم شیشه دیگر چه صیغه ای شده که تا دستگیر می شوند بیان می کنند؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!! مادر و خواهر ندارند این بی غیرت ها؟؟؟؟؟
این اراذل و اوباش را از دوپا آویزانشان کنید...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۹
از دو پا؟!!!
...اعدام واسشون کمه به قول زینال اینارو باید تو قفس آهنی سوزوند.
پاسخ ها
سید
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۹
به نظر من فیلم بگیرند و در یک فضای باز با بنزین زنده زنده بسوزونند, بعد هم فیلم اعدامشون رو ببرند در محله های خلاف نشین, و توی زندان ها و بین معتادها پخش کنند!
اعدام تو پارک هنرمندان
فقط لطفا قبلش اطلاع رسانی کنید
ازدواج نیست
من با اعدام مخالفم، اعدام مشکل را حل نمی کند، باید این افراد به کلاس های اجباری اخلاق فرستاده شوند تا روح و روانشان درمان شود و بتوانند با روان سالم به جامعه برگردند، مشکلات جمعیتی ایران کم نیست که خودمون به دست خودمون عده زیادی را هم اعدام کنیم و از بین ببریم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۹
مشکل جمعیتی !!
جمعیت به چه قیمتی. مگه پرورش شترمرغه؟!
جمعیت اینطوری میخام سر به تنش نباشه.
ناشناس
| China |
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۹
دوست عزیز میتونی خدای ناکرده خودتو جای خانواده شکات بذاری؟؟؟
این ... نتیجه لقمه حرامند پر و مارد این دو اراذل نقش زیادی در تربیت اینان داشته اند باید بنازنشان زندان پیش انسانهای کثیف تر از خودشان تا بعد از ..... اعدام شوند ان هم در ملا عام.
...اعدام فقط چند ثانیه درد دارد و تمام می شود و سپس هم فراموش اما این کار هزینه زیادی را دارد که باعث می شود کسی دیگر به آن مبادرت که سهل است حتی به مخیله اش هم نتواند راه دهد.
سلام ،
١--- چرا مورد تجاوز قرار گرفتن در مقابل تهديد به مرگ اينقدر عادى
شده ؟
٢-- چرا پليس ماشين شيشه دودى را تاكنون متوقف نكرده بوده؟
٣-- چرا خانمها از اين همه اتفاقاتى كه براى خانمها افتاده و در جرايد
هم اعلام شده درس نگرفته اند و حاضرند با تصور مسافر كش بودن
سوار هر وسيله اى بشوند ( جالب لينكه تمام اين قبيل اتفاقات در
پوشش مسافر كش بودن پيش امده)

٤-- سالها قبل راهنمائى و رانندگى طرح بسيار جالبى اجرا كرد
به متقاضيان مسافر كشى با ماشين شخصى پس از بررسى
شرايط متقاضى و بخصوص بشرط متاهل و غير معتاد بودن
كارت ميداد كه راننده موظف بود كار و مجوز كارش را در
روى شيشه جلو نصب كند

چرا اين برنامه و طرح را قطع كرد؟ تابناك شما ميدانيد؟ اگر ميدانيد
لطفا اطلاع رسانى بفرمائيد ، و اگر هم نمى دانيد لطف نموده علت
را پيگيرى و اطلاع رسانى بفرمائيد
سپاسگزارم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۹
در مورد جواب سوال 3 چون اکثر راننده تاکسیا دنبال لقمه چرب و نرم و دربستی می گردن و مسافر معمولی سوار نمی کنند یا هر وقت دلشون بخواد میان سر کار مردم مجبورند سوار ماشین این حیون صفتا بشن
تقصير شيشه بود من چه كاره ام
قوه قضایه اینجا باید ثابت کنه سلامت واقتداردارد بدون درنگ این شیطان صفتهارا اعدام کنه
تابناک جنان عمق فاجعه رو ول کردی چسبیدی به شیشه دودی و مرتب تکرار می کنی شیشه دوذی جی میخوای نتیجه بگیری؟؟؟؟؟
اگه محاكمه اين افراد طولاني بشه كم كم از ياد ميره و اعدامشون درس عبرت نميشه.بايد تا فراموش نشدن اعدام شوند تا حداقل كمي اينجور جنايتها كمتر بشه
2 سال تبعید و محرومیت از استخدام در مشاغل دولتی به انضمام چند ضربه شلاق!
دوستانی که می فرمایند اعدام ؛ یکی به من بگه این همه اعدام چه نتیجه ای داشته؟ چیزی عوض شده؟
چرا هیچ وقت ریشه ای به این مسائل پرداخته نمیشه؟
چرا از خودمون نمی پرسیم اینها چرا شیشه ای شدند؟
هیچی نمیشه !
چند سال دیگه آزاد میشن !
اگر قراره اعدام کنن وقتی این اعدام باعث عبرت میشه که بلافاصله بعد از اعلام خبر انجام بشه، روند دادگاه طول می کشه درست، پس بذارن اول حکم صادر بشه و بعد هم اصل خبر رو فاش کنن و بعد 2 روز بعدش هم اعلام کنن که امروز اعدام میشن. نباید یک سال گاهی چند سال بین جرم و مجازات فاصله بیفته، اثر گذاری در افکار عمومی را از دست خواهد داد.
اعدام از نوع سوزاندن در قفس آهنی تا هر چی نبدترشون بیاد جلویه چشاشون .
اگه شما دیدین تا دو سال دیگه اینا محاکمه شدن ، با این اوضاع دادگاه های ما فکر نکنم دو سال دیگه چیزیشون بشه ، با این خیال راحتی که دارن باز خودشون و هم پالگی هاشون مرتکب چنین فساد هایی میشن ، ای کاش برای یکبار هم که شدن احکامشون زود صادر میشد
دودي كردن نا متعارف شيشه ماشين جرم هست
من تعجب ميكنم چرا راهنمايي رانندگي رها كرده اين موضوع رو؟؟؟؟؟؟؟.........................
بخدا برخي از كنارت رد ميشن كه به هيچ وجه داخل ماشين ديده نميشه
اين از نظر راننتدگي هم خطر داره
طبق قانون راننده عقبي بايد بتونه از شيشه هاي ماشين هاي جلويي و كناري ، ديد داشته باشه به اطراف..............
توهم شیشه هم شده یک راه در رفتن از حکم اعدام
متاسفانه جدیدا باب شده هر کی خلاف میکنه میگه شیشه ای بودم
من قاضی نیستم که حکم بدم ولی مطمینم همه دوست داریم به سزای اعمالشون برسند
و خواهشن از همه خانمها اینه که سوار ماشین مسافرکش شخصی نشن .
قبلا اجازه دودی کردن شیشه را نمیدادند ولی الان بخاطر واردات ماشین با شیشه دودی به بقیه ماشینها هم این اجازه را میدهند
سزایشان فقط اعدام در انزار عمومی
فقط اعداممممممممممممممممم
پاسخ ها
سید
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۹
انظار برادر! انظار!
قوه قضائیه هرچه زودتر هردو رااعدام درملاء عام تادرس عبرتی باشه برای دیگران تادبنال ناموس دیگران نباشند افرادبرای جامعه مضر هستنند یاعلی
دوست ناباب . محيط بد . پدر و مادر بي تفاوت . حجاب بد دختران . ازدواج نكردن و خيلي ديگه از مسائلي كه باعث ميشه اين دو نفر دست به اين كار بزنند فكر كنيم اين دو جوان فرزند خودمون هستند بيايم كاري كنيم تا در اينده اين مسائل تكرار نشه .
ساعت کار اتوبوسها و مترو محدوده ساعت 8 شب به بعد غیر از تاکسی شما نمیتوانید وسیله نقلیه عمومی پیدا کنید. یک کارمند یا یک فروشنده ویا هر کسی به هر دلیل شب نمیتونه به راحتی وسیله نقلیه مطمئن برای رفتن به منزل پیدا کند. چرا نباید وسایل نقلیه عمومی در طول شب سرویس داشته باشه تا مردم مجبور نباشند از مسافر کش شخصی استفاده کنند. به محض تاریک شدن هوا تاکسی ها در بست سوار میکنند . انهم به قیمت خون پدرشان. بعد میگن چرا مردم سوار مسافر کش سخصی میشوند. مشکل رو باید ریشه ای حل کرد. مثلا بعد از ساعت 9 شب بجای هر 10 دقیقه هر نیم ساعت یک سرویس اتوبوس بگذارند که مردم هم به مقصد برسند و مجبور به استفاده از وسیله نقلیه شخصی نشوند.
خدا لعنتشون کنه کسی با خواهر و مادرت اینکارها بکنه راضی هستی.باید در ملا عام اعدامشون کنن
کمترین حکم براشون اعدامه تا دفعه دیگه به ناموس مردم تجاوز نکن
زندان طولانی مدت با اعمال شاقه
سلام دوستان
تو زشت بودن این کار شکی نیست ..
اما بهتر نیست ببینیم چرا ی جون اینجوری میشه!! اونو حل کنیم ......... واقعا جونها تو فشار هستند.بیکاری . مشکلات تو ازدواج و کلکسیون مشکلاتیم ... همه هم نمی تونن خودشون کنترل کنن .......... بسیار ناراحت کننده است که ی انسان به مرحله حیون شدن برسه .... اما واقیعت اینه که جامعه هم مقصره ... ی روز حیونا بیشتر از انسانها میشن .. واقعا باید با اینا حرف زد دلیل کارشونو روانشناسی کرد و پیشگیری ...اعدام هیچ چیزی و حل نمی کنه !!!!!
فقط اعدام
تشکر ویژه از نیروی انتظامی
عاقبت تماشای سریالها و برنامه های مبتذل ماهواره ای همین است
باید گردنشونو مثل داعش با شمشیر زد.
اعدام
بدینشون دست داعشیا به عنوان جاسوس سرشونو ببرن باور کنید تاثیرش خیلی زیاده یعنی اونوقت هیچکس جرات نداره همچین کاری کنه
باید گردن زد اعدام جوابگو نیست و قبحش از بین رفته
بايد شلاق بخورن چندين بار و در چند ماه
بعد هم اعدام يا سنگسار
بدن داعش بنذار تو اون قفس آتیشی ها!
میدونی چرا برای تجاوز حکم اعدام میدن چون واقعا زندگی ها از هم پاشیده میشه و تا آخر عمر همسر ویا خانواده ای که عزیزش قربانی این عمل زشت قرار گرفته همه در عذابند و خداوند برای هیچ خانواده ای نخواد که عزیزش قربانی بشه ،پس برای هرچه سریعتر حکم الهی دستامون تو این ماه عزیز رو به آسمون ببریم و برای خانواده های آبرومندشون دعا کنیم،
فقط اعدام
خانمها لطفا فقط فقط تاكسي سوار شويد
تابناک هر از گاهی از این دست خبرهای ناگوار را روی سایت می گزارد و عده ای هم فقط حکم اعدام صادر می کنند ، بی شک تا کنون هم همه اونها و اینها اعدام شده و میشوند اما واقعا چاره کار این است ، این جوانان بطور قطع و یقین جنایت کار زاده نشده اند و خانواده اینها نیز از خبر نا خرسند هستند بهتر نیست چاره و ریشه یابی شود اگر این جوانان شغل مناسب با در آمد مکفی داشته باشند و بتوانند ازدواج و تشکیل خانواده بدهند هیچکدام حاظر به این کار نیستند.
کدوم درس عبرت؟ این همه اعدام کردید چی شد؟ آبا برای اینا درس عبرت شد؟
خانم ها حداقل بفهميد كه شيشه دودى اونهم دوتا اشغال جوان يعنى چه!؟
اين ها بايد بدون فوت وقت اعدام و اين عمل در ملا عام صورت پذيرد
هیس دخترها فریاد نمی زنند
ظاهرا کسی متوجه نشده که منظور از رسانه ای شدن این خبر برخورد با ماشین های شیشه دودی است.اگر پراید روزانه 100 نفر در جاده ها کشته شوند اشکالی ندارد. یا این همه جنایت در ماشین های شیشه زلال میشود اشکالی ندارد. مشکل شیشه دودیست
اعدام.....
پس معلوم شد که دو شیشه مقصر اصلی هستند و این تجاوزگران هیچ تقصیری ندارند: 1- شیشه دودی 2- مواد مخدر شیشه !!!
هرچه این اتفاقات را شاهدید از لقمه حرام است
اعدام..اعدام....اعدام...اعدام....سریع....سریع...سریع
تیکه تیکشون کنید.
در ملا. عام باید گردن زده شوند
متاسفانه مقصر اصلی پلیس وراهنمائی ورانندگی است زیرا علیرغم وجود قانونی برای توقف وهدایت خودروهائی که شیشه دودی دارند یا چراغ نورافکن استفاده میکنند به پارکینگ جهت تعویض شیشه دودی وچراغ نور افکن متاسفانه پلیس به هیچ وجه با این خودروها برخورد نمیکند وما شاهد افزایش هرروز این نوع خودروها در سطح شهر هستیم
قوه قضاییه باید بهانه شیشه را از مجرمین بگیرد
قطع دست راست پاي چب زيرا اعدام خدمت به انها مي باشد
اينهايي كه هي ميگند اعدام اعدام مثل اينكه نفسشان از جاي گرم بلند ميشه و اصلا تو جامعه نيستند ببينند چه خبره
اعدام سریع در ملاء عام جهت عبرت سایر اراذل و اوباش مزاحم امنیت و نوامیس مردم-تشکر از نیروی جان بر کف انتظامی
چقدتفکرات داعشی داریم اینچااااااااااااااااااااا.
مگه چند سالشونه. ۲۱ ساله و ۲۵ بابا جوون بودن و اجمق و توهم زده. بخدا مواد مواد مخدره که این بلا را سر جوونای این کشور اورده.
خدا لعنت کن کسایی که تو مبارز با مواد و ساخت موارد کم کاری می کنن. نمی دونم جرا ما نتونستیم با مواد مخدر مبارزه داشته باشیم روز یه روزم مصرفش رفته بالا.
در اورد این آقایونم خب جرمشون و حکمشون مشخصه ولی مطمین باشید برا کسی که مواد شیشه و .. مصرف می کنه درس عبرت نیست جون اختیارش دست مواد و بس
ممنون از لطفتون
وااسفا از دست مواد مخدر و از دست جوانان از خدا بی خبر
اینها رو باید کشت ولی يه جور که عذاب بکشن،باید تیکه تیکه بشن.
بنده دریک مرکزترک اعتیاد دارویی کارمی کنم. آنقدرمشکلات وجرم با شیشه زیاده که نمی دانم چرامجازات های شدید برای فروشندگان وتولید کنندگانش درنظر گرفته نمیشه؟
به نظرم چندین وچند برابرجرم مواد مخدرسنتی راباید برا شیشه درنظرگرفت.....
تشكرازعوامل نيرويي انتظامي اقايان قاضي لطفا هرچه زودتراين دزدان ناموس را به اشدمجازاتشان برسانيد
سلام من اصولا با خشونت و اعدام مخالفم ولی...
اینها رو باید رنده کرد از کف پا تا زره زره جون بدن کثافتها
چند نفر را ربوديد؟

فكر مي‌كنم حدود 8نفر كه گويا فقط 2نفر شكايت كرده‌اند. مابقي هم شايد از ترس آبرويشان هنوز تصميم به شكايت نگرفته‌اند.
که گویااااااااااا
لطفا این اعدامی ها رو بفرستید داخل قفس حیوانات باغ وحش.لااقل اونها یه شکم سیر غذا گیرشون میاد.یعنی کیلویی ۲۰هزارتومن هم نمی ارزن!
آزار دادن، تجاوز به عنف نکردن که شلوغش کردین
یادش به خیر بچه که بودم یادمه اگه کسی چند گرم مواد مخدر حمل میکرد حکمش اعدام بود, الان که خدا رو شکر پیشرفت کردیم و معتادین عزیز دیگه مجرم نیستن و بیمار و ناخوش محسوب میشن و تاج سر جامعه هستن! خدایا صد هزار بار شکرت بابت اینهمه پیشرفت
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار