بازدید 7456
۳

متهم: جواني كردم، من را ببخشيد

کد خبر: ۵۱۷۵۱۰
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۹ 16 July 2015
پسر جواني كه متهم است دو سال قبل در جريان درگيري در پاكدشت مرد جواني را به قتل رسانده بود، روز گذشته در جلسه دادگاه محاكمه شد.

به گزارش جوان، متهم پرونده كه بهنام نام دارند، صبح ديروز از زندان رجايي شهر به شعبه 10 دادگاه كيفري يك استان تهران منتقل شد. بعد از رسميت پيدا كردن جلسه دادگاه بود كه نماينده دادستان، به درخواست قاضي قربان زاده در جايگاه قرار گرفت و در شرح كيفرخواست گفت: متهم پرونده بيستم شهريورماه دو سال قبل در يكي از محله‌هاي پاكدشت پسري 23 ساله به نام آرش را به قتل رسانده است.

تحقيقات نشان مي‌دهد كه او گناهكار است و برايش درخواست صدور حكم شايسته دارم.  پس از آنكه مادر مقتول به عنوان يكي از اولياي دم براي متهم درخواست قصاص كرد، بهنام در جايگاه قرار گرفت و اتهام خودش را پذيرفت. او در شرح ماجرا گفت: مدتي بود كه با آرش آشنا شده بودم. گاهي اوقات با هم مواد مي‌كشيديم. آن روز آرش به من زنگ زد و از من درخواست كرد كه به اندازه 4 هزار تومان برايش مواد ببرم كه قبول كردم. وقتي به محل قرار رسيدم، مواد را به آرش دادم و درخواست پول كردم اما گفت كه پولي ندارد. سر اين موضوع مشاجره كرديم كه چاقو كشيد. من هم چاقويي را كه داشتم، ‌از جيبم بيرون كشيدم و يك ضربه به پهلويش زدم كه زخمي شد و روي زمين افتاد. 

قاضي سؤال كرد: چرا به خاطر 4 هزار تومان دست به قتل زدي؟ متهم جواب داد: من به خاطر پول مرتكب قتل نشدم. او چاقو كشيد و به من حمله كرد. من هم از ترس اينكه مجروح نشوم، او را زدم اما فكر نمي‌كردم كه فوت شود.

قاضي پرسيد: تاكنون مبلغي هم به عنوان ديه به اولياي دم مقتول پرداخت كرده‌اي؟ متهم جواب داد: بله، خانواده‌ام زندگي‌شان را فروختند و 100 ميليون تومان به پدر مقتول دادند و رضايت او را جلب كردند اما مادر متوفي رضايت نمي‌دهد و قصاص مي‌خواهد.

متهم در آخرين دفاع از خود، اظهار پشيماني كرد و گفت: از اولياي دم تقاضاي بخشش دارم. من جواني كردم و اميدوارم آنها من را ببخشند.

قاضي قربان‌زاده بعد از شنيدن آخرين دفاع متهم، ختم جلسه را اعلام كرد و با هيئت قضايي وارد شور شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۳
تابناک، نمیشه واستی بعد اینکه شور هیئت قضایی تموم شد و حکم نهایی رو صادر کردند خبر را بذاری...؟!
جوانی کردم؟؟؟ مگه جوانها آدم میکشند؟
وقتی قاتل می گوید جوانی کردم و مرتکب قتل شدم ما باید اصل را بر راستگویی او بگذاریم این خطا ممکن است از هر کدام از ما سربزند و با توجه به پرداخت 100 میلیون تومان خون بها به خانواده مقتول این جوان نادم را آزاد کنید
برچسب منتخب
# مسعود پزشکیان # نتایج انتخابات # تنفیذ حکم ریاست جمهوری # انتخابات ریاست جمهوری