بازدید 7049
به دنبال بارش باران؛

ترافیک جاده‌های مازندران سنگین است

مدیرکل مدیریت بحران مازندران، با اشاره به جاری شدن سیل و بروز خسارت گفت: همه محورهای اصلی استان به رغم بارش و ترافیک سنگین باز است.
کد خبر: ۵۱۸۱۹۶
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۰ 19 July 2015
 مدیرکل مدیریت بحران مازندران، با اشاره به جاری شدن سیل و بروز خسارت گفت: همه محورهای اصلی استان به رغم بارش و ترافیک سنگین باز است.

علی اصغر احمدی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه بروز سیل در منطقه سوادکوه مشکلاتی را ایجاد کرده است، بیان داشت: راه ارفده در منطقه سوادکوه بسته بود که با تلاش راهداران بازگشایی شد.

وی با بیان اینکه بازگشایی راههای منطقه شش رودبار و آلاشت سوادکوه نیز با تلاش راهداران بازگشایی شده است، از مجروحیت دو نفر در روستای پارسی و تل افرا خبر داد و گفت: این افرادبه بیمارستان منتقل شدند.

احمدی با بیان اینکه تردد در محورهای استان به رغم بارش باران برقرار است، بیان داشت: بارندگی شدید سبب آبگرفتگی مدرسه ابتدایی روستای شیرکلا در سوادکوه شده است.

در عین حال حیدر نوروزی مدیرکل راه و شهرسازی مازندران نیز در گفتگو باخبرنگار مهر با بیان اینکه ترافیک محورهای اصلی استان از جمله فیروزکوه، هراز و کندوان سنگین است، ادامه داد: تردد در این محورها جریان دارد.

وی بیان داشت: همچنین راه چهار روستا بسته است که تلاش نیروهای راهداری برای بازگشایی ادامه دارد.

نوروزی همچنین از ریزش کوه در چند نقطه از راههای استان از جمله هراز خبر داد و گفت: راهداران مشغول بازگشایی مسیر برای تردد هستند.

به گزارش مهر، بارندگی های رگباری و تابستانه عصر یکشنبه در استان مازندران سبب بروز مشکلاتی در منطقه شده و مسافران را دچار سردرگمی کرده است.

بیش از سه میلیون مسافر در سه روز اخیر در مازندران اقامت داشته اند.

تور تابستان ۱۴۰۳
پارس نماد- صفحه خبر
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# مسعود پزشکیان # نتایج انتخابات # تنفیذ حکم ریاست جمهوری # انتخابات ریاست جمهوری # محرم