بازدید 9335

محدود شدن ساخت استیکر تلگرام در ایران

تلگرام یک مسنجر قدرتمند، رایگان و بسیار عالی است که امکان ارسال عکس،ویدئو و متن های دلخواه را با سرعتی بالا نسبت به دیگر اپلیکیشن ها همچون واتس آپ در اختیار کاربران قرار می دهد.
کد خبر: ۵۲۰۰۴۳
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۳ 27 July 2015
تلگرام یک مسنجر قدرتمند، رایگان و بسیار عالی است که امکان ارسال عکس،ویدئو و متن های دلخواه را با سرعتی بالا نسبت به دیگر اپلیکیشن ها همچون واتس آپ در اختیار کاربران قرار می دهد.

به گزارش ایلنا با توجه به اینکه این مسنجر با تمرکز بر روی دو فاکتور سرعت و امنیت بسیار بالا طراحی گردیده است؛ اما امکاناتی همچون ساخت استیکر دلخواه را در اختیار کاربران قرار داده است که متاسفانه موجب برخی سو استفاده ها در ایران شده است؛ تا جایی که مسئولین تلگرام برای ادامه فعالیت خود در ایران اعلام کرده اند که "امکان ساخت استیکر در ایران را محدود خواهند کرد."

امکانات این نرم افزار که مهمترین آن چت نامحدود است؛ تا جایی که امکان ایجاد اتاق های چتی تا ۲۰۰ نفر را فراهم می کند و همچنین از طریق آن می توان فایل های مختلف خود از جمله ویدئو تا ۱ گیگابایت را ارسال کرد؛ موجب شده که این اپلیکیشن در ایران طرفداران بسیاری پیداکند؛ اما متاسفانه با امکاناتی که تلگرام در اختیار کاربران قرار داده؛ زمزمه هایی مبنی بر فیلتر آن به گوش می رسید که وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات این خبر را رد کرده و از عذرخواهی مسئولین تلگرام خبر داده است.

محمود واعظی طی آخرین صحبت های خود در خصوص وضعیت تلگرام در ایران می گوید:" مسئولین تلگرام عنوان کردند که سیستمی برای همه کاربران دنیا طراحی کرده‌اند که کاربر بتواند استیکر بسازد؛ اما نمی‌دانستیم برخی کاربران در ایران از این موضوع سوءاستفاده می‌کنند بنابراین مسئولان تلگرام عنوان کرده‌اند این امکان را در ایران مسدود می‌کنند تا بتوانند در ایران حضور داشته باشند.

بنابر این وزیر ارتباطات وفناوری اطلاعات با اشاره به اینکه نرم‌افزار پیام رسان تلگرام درایران فیلتر نمی‌شود، از غیرفعال شدن امکان ارسال استیکر در این برنامه در ایران خبر داده است .

وی همچنین در پاسخ به مسئولان تلگرام عنوان می کند که" در صورت عدم تکرار این موضوع، این نهاد نیز ممانعتی از فعالیت تلگرام در ایران ندارد و تلگرام در ایران مسدود نمی‌شود."

 بنا بر گفته وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات محدودیتی برای هر شبکه اجتماعی که در ایران در حال فعالیت است،وجود ندارد؛ اما اگر بخواهد قوانین ایران را زیر پا بگذارد و محتوای غیراخلاقی در آن انتشار یابد، قطعاً با آن برخورد خواهد شد.

گفتنی است که ویژگی هایی که تلگرام در اختیار کاربران قرار می دهد نسبت به واتس آپ بیشتر است و این اپلیکیشن  در بین  تمام  کاربرانی که به دنبال یک مسنجر رایگان و کم نظیر هستند؛ طرفداران بسیاری دارد.


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۱
انتشار یافته: ۱۰
منبع درآمد این تلگرام و غیره از کجاست ؟!
این شد یک کار درست، وقتی کاری خلافی در یک جا صورت می گیرد لازم نیست که کل کار را خراب کنید، همان بخش را اصلاح کنید. هیچ فردی دوست ندارد که داخل گوشی و سیستم وی عکسهای ناهنجار به صورت غیر کنترل شده وجود داشته باشد.
به جای اینکه ما از کارمون خجالت بکشیم و عذرخواهی کنیم مسوولین تلگرام بابت سوء استفاده ما ایرانی ها عذرخواهی کرده
من که حرفی برای گفتن ندارم..
متاسفم که انقدر فهیم و با شعوریم که آبروی ایران را می بریم.
اینکه ساخت استیکر در ایران محدود بشه کار درستی نیست، ما خودمون باید فرهنگ استفاده درست از تکنولوژی رو داشته باشیم. ایرانی های زیادی در خارج از کشور هستند و متاسفانه برخی هم بی فرهنگ تشریف دارند که می تونند استیکرهای نامناسب رو در خارج از کشور بسازند و در گروه ها قرار بدند.
پاسخ ها
ناشناس
| Portugal |
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
من یکی از ایرانی های خارج کشور اصلا بیکار نیستم که بیام تلگرام نصب کنم و چت کنم چه برسه به اینکه بشینم استیکر بسازم
فعلا که دو روزه قطعه
بی ظرفیت ترین مردم جهان .
من 1 سوال فنی دارم برای تلگرام چه سودی داره ! خدامات دادن به ایرانی ها
؟
جالبه که از دیروز که چنین خبری منشتر شده
تلگرام هم فیلتر شده
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر
وب گردی