بازدید 19506

عاشورا و تصاوير اولين حضور نصرالله بين مردم بعد از جنگ

از زمان جنگ 33 روزه که نصرالله آشکارا به عنوان اصلي‌ترين هدف جوخه‌هاي ترور رژيم اسرائيل مطرح شد، وي براي رعايت مسائل امنيتي هيچ‌گاه در انظار عمومي ظاهر نمي‌شد و حتي سخنراني‌هاي زنده خود با مردم را از طريق ويدئو کنفرانس انجام مي‌داد.
کد خبر: ۵۲۰۴
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۸۶ - ۰۰:۴۰ 20 January 2008
سيد حسن نصرالله دبيرکل حزب‌الله در مراسمي که به مناسبت روز عاشورا در حومه جنوبي بيروت برگزار شد، براي اولين بار از زمان جنگ تابستان گذشته در ميان جمعيت بي‌سابقه مردمي حاضر شد.

به گزارش خبرنگار «تابناک»، از زمان جنگ 33 روزه که نصرالله آشکارا به عنوان اصلي‌ترين هدف جوخه‌هاي ترور رژيم اسرائيل مطرح شد، وي براي رعايت مسائل امنيتي هيچ‌گاه در انظار عمومي ظاهر نمي‌شد و حتي سخنراني‌هاي زنده خود با مردم را از طريق ويدئو کنفرانس انجام مي‌داد.
 
 
 
 
تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۰
زنده باد اسلام، زنده باد امام حسين و زنده باد شير مرداني چون سيد حسن نصرالله و جوانان غيور لبنان كه ادامه دهندگان واقعي راه سيد الشهدا هستند.
به نام خدا
هركس اعمالش را براي خدا خالص كند خداوند چنان اورابزرگ ميكند كه اگر تمام دنيا بخواهند با مبارزه كنند باز شكست ميخورند .سيدحسن نصرا... اين گونه است كه اگر رژيم اسرائيل بخواهد دوباره به لبنان حمله كند پيروان امام حسين (ع) چنان درس عبرتي نشان خواهند داد كه براي هميشه تاريخ ماندگار شود .
اين درسي است كه امام حسين (ع) براي جهانيان آوردكه آزاد باشيد وبا عزت وسربلندي زدگي كنيد واگر بخواهيد زيربارظلم برويد مرگ باعزت بهتر از زندگي باذلت وخواري است .
اميد كه مانيز چنين باشيم
خدا حفظش کند
اودرس آزادگی را از مولایش امام حسین یادگرفته است .
انشاالله خداوند سید حسن نصرالله را در پناه خودش برای حفظ اسلام و مسلمین حفظ نماید . واقعا" از شنیدن سخنانش لذت می برم . شجاعت او مرا به یاد امام خمینی می اندازد.
خداوند شما را موفق بدارد انشاءالله با یاری خداوند و با توسل به آقا امام حسین بر دشمنان پیروز خواهید شد و درس آزادگی را به دنیا بار دیگر ثابت خواهید کرد
خدا رحمت كند حضرت امام را كه با انقلابش افرادي مثل ايشان و شهدا و فرزندان ايران را تربيت كردند و جهان را با نوعي ديگر از قابليت هاي انسان اشنا ساختند
درود برسيد حسن نصرالله خداوند او را از شر دشمنان محفوظ نگهدارد او الحق شاگرد مكتب امام حسين (ع) است.
با سلام
ديدن جمال اين سيد عزيز و شنيدن سخنان قاطع و الهي اش انسان را از عمق جان مسرور مي كند خداوند ايشان و همه محبانش را نصرت عنايت كند . انشاء الله
جد بزرگوارش حافظ چنین شیر مردانی باشد که از پس شکستن منیت در خود بدست مبارک سالار شهیدان و امام عصر بزرگ شدند و درس بزرگواری شجاعت و از خود گذشتگی را به همه آموختند . این نیست مگر بلطف ایمان خالص و تدبیر در امور . دعای خیر همه عاشقان حسین بدرقه راهش باد و در پناه یزدان پاک محفوظ باشند خودش و یاران صدیقش .
سخنرانی دیروز ایشان بسیار عالی بود و او درس ازادگی و شجاعت را از مولای خود امام حسین (ع) فراگرفته است . دورود بر مردان خدا و با ایمان
"لبیک یا حسین" ایشان ،نشان از این است که او فرزند بحق امام حسین (ع) می باشد.عزتت زیاد سید....
خداوند انشاالله مستدام و محفوظش بدارد ، باعث فخر و مباهات اسلام و شیعه است . سخنان با اخلاص و عاشقانه اش در روز عاشورا واقعا اشک مرا در آورد که بعد از 1400 سال هنوز یاران و سربازان امام حسین علیه السلام سربلند و شجاعانه ایستاده اند و همچنان آماده اند که عاشورایی دیگر را رقم بزنند .
یا حسین
آئینه ها تو را به تکرار نشسته اند ، آنجا که تو همچون خورشیدی درخشان از پشت ابر های تردید و واهمه بیرون آمده ای و با اقتدا بر امام عاشورا ، قامت برای سرافرازی امت مسلمان بسته ای.
جذبه نگاهت و طعم شیرین کلامت و بزرگی اندیشه و همت بلندت هنوز در خاطرم مانده است ...
درافق پنجره ای گشوده است که تابناکی کربلا در آن ، لحظه های سبز پیروزی را نوید می دهد... و تو چشم به سرخ ترین خط تاریخ دوخته ای تا با عبور از ثانیه های پر خطر و فتنه خیز امروز ، فردای روشن سرزمینت را به ارمغان آوری...
خداوند نگهدار تو باد...
زنده باد سيد حسن نصرالله.مرد بزرگ شيعيان.پاسدار واقعي خون سيدالشهدائ
سلام بر حسین . مفهوم لبیک یا حسین را از زبان سید حسن نصرالله بخوانید. او عمر سعد و یزید زمان را با تیزهوشی ، جسارت و شجاعت خوب فهمیده است. افسوس که از این شخصیت ها کم داریم. باور کنید اگر فقط ده نفر در ابعاد شخصیت و اعتقادات ایشان در جهان اسلام وجود داشتند تاکنون فاتحه کفار و منافقان و ذلت پذیران پایان یافته بود . سلام بر حسین و پیروانش.
این سید بزرگوار پا جای پای امام خمینی گذاشته است وبا عنایت ولطف خدا والگوگرفتن از نهضت امام حسین (ع) انشاالله پیزوز خواهد شد
انشاءالله خداوند سید حسن را حفظ بنماید تا به ندای هل من الناصر ینصرنی اقا امام زمان(عج) در مکه لبیک بگوید
بلی اینگونه اند شخصیتهای واقعی بزرگ عالم ، که حسین گونه سخن میگویند و حسین گونه عمل میکنند ، و مسلمانان و شیعه علی (ع) باید با تمام وجود به اینچنین اشخاصی افتخار کنند و با زبان و با عمل پشتیبان آنها باشند . انشاالله خداوند تعالی مستدام و محفوظش بدارد ، واقعا" که سید حسن نصرالله نمونه ای بارز از یاران جدش رسول گرامی اسلام حضرت ختمی مرتبت محمد (ص) است .
به نام خداوند بخشنده ی بخشایشگر
لبیک یا حسین
من کان لله کان الله له - این همه عظمت و شکوه و اقتدار شایسته اوست که خالصانه و خاضعانه برای خدا حرکت می کند.
گوارای او و ملتش باد این پیروزی و شوکت.
عزتش افزون باد و عمرش به بلندای آفتاب ، یاری خدا هماره یاور او باد و حسین، پیوسته پشتیبانش ، نصر "الله" در ظل توجهات بقيت الله پيوسته مدد کار نصر الله.
بسم رب الشهداء و الصديقين تاريخ خونبار وپر از حماسه شيعه پراست از حماسه رادمرداني كه ره روان واقعي سالار شهيدان حضرت امام حسين(ع)هستند .نمونه بارز ان فرزند خلف انان سيدحسن نصرالله است ...ان تنصر الله ينصركم
تنها چيزي است كه آدم ميتواند به آن فكر كند .شير مردي از تبار حسن و حسين كه دنيا را ديوانه خود كرده
كاش اندكي از همت و هميت او را بزرگ مردان ما ميداشتند
كابل - افغانستان
لبيك يا حسين ايشان انسان را به ياد نداي مظلومانه(هل من ناصرا ينصرني)امام حسين (ع)در عصر روز عاشورا مياندازد.خداوند اين ياور راستين امام حسين (ع) كه قلبها مجذوب او شده اند را عزت وسربلندي‘اقتدار و سلامتي وطول عمر با بركت عطا فرمايد. خداوند هر چه زودتر خبر مسرت بخشي از امام موسي صدر آن ياور وحامي شيعيان جنوب لبنان در بحبوحه ي مظلوميت وبي كسي به مسلمانان عنايت فرمايد.
برچسب منتخب
# مسعود پزشکیان # نتایج انتخابات # تنفیذ حکم ریاست جمهوری # انتخابات ریاست جمهوری