بازدید 22399

جزئیات جدید از استخدام در آموزش ​و پرورش

کد خبر: ۵۲۲۷۶۱
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۵ 08 August 2015
رئیس مرکز برنامه‌ریزی نیروی انسانی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش، شرایط سنی و چگونگی محاسبه سنوات متقاضیان شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش را اعلام کرد.

 به گزارش فارس، محمدحسین سلیمی جهرمی رئیس مرکز برنامه‌ریزی نیروی انسانی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش، با بیان اینکه مربیان پیش دبستانی می‌توانند در آزمون استخدامی آموزش و پرورش شرکت کنند، اظهار داشت: سنوات مربیان پیش دبستانی در آزمون محاسبه می‌شود و افرادی که قبلاً قراردادی در آموزش و پرورش داشتند جزء سنوات آنها محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: افرادی باید استخدام شوند که حتماً بومی محل پذیرش باشند و شرط سنی آنها به این شکل است که برای فوق دیپلم 25 سال، لیسانس 30 سال و فوق لیسانس 35 سال در نظر گرفته می‌شود و مدت خدمت سربازی به این سال‌ها اضافه خواهد شد.

رئیس مرکز برنامه‌ریزی نیروی انسانی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش در پاسخ به این پرسش که «برخی ابراز نگرانی می‌کنند که با توجه به هزینه ثبت نام ممکن است در نهایت شرایط آنها در آزمون لحاظ نشود، تکلیف آنها چه می‌شود؟»، گفت: به شرطی که شرایط سنی داشته باشد و در آزمون قبول بشوند، مشکلی ندارند.

وی افزود: سن فعلی کارمندان دولت دارای لیسانس منهای سنوات نباید بیشتر از 30 سال شود و اگر دارای مدرک فوق لیسانس هستند، سن آنها نباید از 35 سال بیشتر شود.

سلیمی جهرمی با اشاره به برخی افرادی که می‌توانند در آزمون استخدامی آموزش و پرورش شرکت کنند، تصریح کرد: کارمندان دولت، مربیان پیش دبستانی و آقایانی که خدمت سربازی دارند، سن آنها از آنچه در اطلاعیه آمده کسر می‌شود.

وی در پاسخ به این پرسش خبرنگار فارس مبنی بر اینکه «اگر سن مربیان پیش دبستانی از آنچه در اطلاعیه اعلام شده بیشتر باشد، می‌توانند در آزمون استخدامی آموزش و پرورش شرکت کنند؟»، اظهار داشت: در این شرایط اگر مربیان پیش‌دبستانی، سابقه کاری‌ خود را در این شغل جمع کرده و از میزان سن‌شان کم کنند، و عدد به دست آمده بالاتر از میزان اعلام شده باشد، امکان شرکت در آزمون را ندارند.

سلیمی جهرمی توضیح داد: به عنوان مثال اگر فردی 30 سال سن و دارای لیسانس باشد و قبلاً 5 سال مربی پیش دبستانی بوده است، مجموع سن او 25 لحاظ می‌شود و چون از سن اعلام شده کمتر است، در نتیجه می‌تواند در آزمون شرکت کند.

وی در پاسخ به پرسش دیگر مبنی بر اینکه «آیا استثنائات دیگری برای آزمون استخدامی وجود دارد و اینکه افرادی که دارای قرارداد با شرکت‌های خصوصی هستند امکان حضور در آزمون را دارند؟»، گفت: خیر، سنوات افراد شاغل در شرکت‌های خصوصی مورد پذیرش نیست.

رئیس مرکز برنامه‌ریزی نیروی انسانی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: تعداد زیادی معلم هستند که در مدارس غیر دولتی فعالیت می‌کنند که سنوات آنها محاسبه نخواهد شد و قراردادهای مدارس غیر دولتی هم پذیرفته نمی‌شود.

وی در پاسخ به این پرسش که «معلم پیش دبستانی داریم که بیش از 10 سال سابقه کار دارد و سوال پرسیده است که امکان ثبت نام در آزمون استخدامی را دارد؟»، اظهار کرد: هر چقدر سنوات داشته باشد از سن فعلی متقاضی کم می‌شود.

سلیمی جهرمی تصریح کرد: تمام مربیان پیش دبستانی تا تاریخ قانون مجلس که حدود 2 سال پیش تصویب شد، می‌توانند در آزمون استخدامی آموزش و پرورش شرکت کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
پارس نماد- صفحه خبر
بلیط هواپیما
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵۹
انتشار یافته: ۱۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۷
واقعا" دیگه شورش رو در آوردن. شما برید نگاه کنید تقریبا" تمام نیروهای درخواستی رو مرد زدن. یعنی زنها آدم نیستن؟ پس برای چی درس خوندن اینهمه هزینه کردن . اون از آزمون جامع استخدامی که تقریبا" فقط نیروی مرد میخواستن این هم از آزمون آموزش پرورش. من که کاملا" از آقای روحانی ناامید شدم.آدم نباید فقط در حرف از زنها حمایت کنه باید عملا هم حمایت کنه. آقای روحانی!!! نصف جامعه زن هستن . مطمعن باشید که این رفتارهای دولت رو رفتار انتخاباتی زنها اثر داره.من با هزار امید و ارزو به آقای روحانی رای دادم. ولی عملا بعضی اقداماتی که در دولت آقای روحانی در حال انجام هست کاملا مشابه دولت احمدی نژاده.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۷
شرط سنی همیشه مانع بوده
ناشناس
|
Italy
|
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۷
بابا سنوات مابازنشستگان روکی میدید چسبیدید به ازمون استخدامی وطرح رتبه بندی دبیران بعداز یکسال هنوز حرفی درموردپرداخت چیزی نمی گید
دانیال
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۷
خلی باحالین
قانون دو سال پیش الان دارین اجرا می کنین
آخه اگر شما تدبیر داشتید همون سال برگزار می کردید نه حالا ضمنا" زمان برگزاری آزمون ملاک بایستی باشه.
البته به تدبیر شما فرجی نیست چراکه هیچ کدام از ظرفیتهایی که اعلام کردید با مربی پیش دبستانی همخوانی نداره نصف سهمیه هم که بیخیال باید شد.
خدایی این آزمونی که دارید برگزار می کنید عدالت و ظرفیتهای واقعی نیار مناطق توش رعایت شده.
الان سینه سپر کردید که مثلا" دارید قانون رو اجرا می کنید. دم انتخابات همه فقط حرف میزنن اما عمل که همان رضایت مردم هست همه در جا میزنن.
ehsan
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۷
با سلام
با توجه به اینکه بیشتر مربیان پیش دبستانی بعد از چند سال زحمت در مدارس دولتی رشته شغل مناسب با رشته تحصیلاتی شان ندارن ومتاسفانه علارقم تبلیغات نمیتوانند شرکت در ازمون داشته باشند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۷
این استخدام فقط یک اخاذی از نیروی بدبخت وبیکار است خدا ازتان نگذرت در یک کلان شهر فقط یک نفر استخدا م مسخره است این همه بوق کرنا
هومن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۷
آیا متولدین دهه 60 که در زمانی که کمتر از 30سال داشتند استخدامی صورت نمی گرفت ، گناهی دارند که نمی توانند در آزمونهای جدید هم شرکت کنند؟
به نظر می رسد باید سابقه بیمه افراد صرفنظر از محل و نوع فعالیت از حداکثر سن کاسته شود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۷
همش 5 هزار تا میخواد استخدام کنه که 80 درصدشون الان تو اشتغال وزارتخونه مذکور تحت شرکتی وقرارداد موقت وغیرو مشغول بکارند که می خوان رسمیت پیدا بکنند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۷
بالاتر از 30 سال بروند بمیرند؟ من برادرم 30 سال دارد حتما در آزمون قبول نمی شود. برود بمیرد؟ این چه وضع اشتغال زایی است؟ چرا واقعیات را در نظر نمی گیرید؟ الان بسیاری از جوانان بالی 30 سال هستند که بیکارند! زنها را که اصلا حساب نیاورده اید. زن من از 25 سالگی دنبال کار است این آزمون و آن آزمون امتحان داده است آن وقت در 35 سالگی می گویید نمی تواند شرکت کند.آن 800 هزار نفر بدون آزمون و مراحل اداری استخدام شدند کسی چیزی نگفت به ما رسید آسمان تپید؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۷
خیلی جالبه تو استان سمنان فقط یک نفر میخواهند و برای ثبت نام باید 48000 تومان داد حساب کنید چه کار پر سودی درست کردن
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # اربعین # مسعود پزشکیان
آخرین اخبار
نظرسنجی
با وزیر/ مسئول شدن شخصیت هایی که همسر و فرزندان آنها تابعیت خارجی دارند...