بازدید 57132

قتل دختر جویای کار بعد از تعرض

مردی که دختری جوان را بعد از تعرض به قتل رسانده و جسدش را در چاه انداخته بود، در جریان تحقیقات تخصصی پلیس دستگیر شد و به جرمش اعتراف کرد.
کد خبر: ۵۲۳۸۷۳
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۰ 12 August 2015
مردی که دختری جوان را بعد از تعرض به قتل رسانده و جسدش را در چاه انداخته بود، در جریان تحقیقات تخصصی پلیس دستگیر شد و به جرمش اعتراف کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان ،خانواده دختری جوان به نام مریم چندروز قبل به پلیس آگاهی استان فارس مراجعه کردند و خبر دادند فرزندشان مفقود شده است.

آنها توضیح دادند مریم از چندی قبل دنبال شغلی مناسب می‌گشت تا اینکه بالاخره با مؤسسه‌ای آشنا شد و صبح برای شرکت در یک مصاحبه‌ کاری از خانه بیرون رفت اما پس از آن دیگر بازنگشت.

کارآگاهان بعد از اطلاع از این موضوع تحقیقات خود را برای افشای سرنوشت مریم آغاز کردند.

 پلیس در بدو امر به بررسی این فرضیه پرداخت که دختر جوان دچار حادثه‌ای غیرمنتظره شده است به‌همین‌دلیل از مراکز درمانی استعلام گرفته شد اما ردی از او به دست نیامد. همچنین هیچ‌یک از مراکز انتظامی نام او را به‌عنوان بازداشتی ثبت نکرده بودند بنابراین احتمال ربوده‌شدن یا مرگ مریم قوت گرفت. درحالی‌که تحقیقات پیرامون این فرضیه‌ها ادامه داشت، ساعاتی بعد خبر رسید جنازه دختری در یک چاه پیدا شده است.

 مأموران وقتی به محل اعلام‌شده رفتند، با توجه به مشخصات ظاهر جسد تشخیص دادند جنازه متعلق به مریم است. خانواده این دختر نیز بعد از حضور در پزشکی‌قانونی این موضوع را تأیید کردند. جراحت و آثار باقی‌مانده روی پیکر دختر جوان حکایت از آن داشت که او توسط فرد یا افرادی غافلگیر شده و انگیزه جنایت به احتمال زیاد انتقام‌گیری یا موضوع شخصی دیگری بوده است.

افسران جنایی وقتی رسیدگی به این پرونده را برعهده گرفتند، به تحقیق درباره شرکتی پرداختند که مریم برای استخدام در آنجا رفته بود. بررسی‌های صورت‌گرفته پلیس را به جوانی به نام تورج ظنین کرد. تورج تنها کارمندی بود که روز حادثه در شرکت حضور داشت و بعید نبود دختر جوان را قربانی کرده باشد، به‌همین دلیل او بازداشت شد.

تورج که در تحقیقات ابتدایی ارتکاب قتل را انکار می‌کرد، در بازجویی‌های تخصصی خود را در بن‌بست دید و به کشتن دختر جوان اعتراف کرد. او گفت: «می‌دانستم روز حادثه کسی در شرکت نیست به‌همین‌دلیل از مریم خواستم همان روز برای انجام مصاحبه استخدام به آنجا بیاید.

 وقتی مریم رسید، به او تعرض کردم و سپس وی را به قتل رساندم و برای اینکه راز جنایت فاش نشود، جسد را در چاه انداختم. تصور می‌کردم جنازه پیدا نخواهد شد و از طرفی سرنخی از من وجود ندارد».

متهم بعد از اعتراف به جرم خود، به بازسازی صحنه جنایت پرداخت و سپس با دستور مقام قضائی روانه زندان شد تا تحقیقات از او ادامه یابد.
تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۲۶
انتشار یافته: ۱۹
بیشرف رذل،باید زنده تو آتیش سوزوندش.
وای خدای من. ت.ر. خدا خانواده ها دخترانتون رو هرچند سنشون هم زیاد باشه تنهایی به اینجور جاها نفرستید.
بی رحم
خدا ازت نگذره
باورش برا همه سخته.وقتی شهدای غواص رو میبینم .با این خبرها که میشنوم، موندم چی بگم.
مدتي بعد آزاد ميشه چون مقتول دختر بود واگه دختره ا ز خودش دفاع كرده بود و زنده بود در دم اعدام ميشد
اینجا واقعا چه خبره............
سایتها رو که باز می کنی چیزی جز جرم و جنایت توشون پیدا نمی کنید _ شاید با همین سایتها بشه با آموزش مردم جلوی خیلی از جرم و جنایت ها رو گرفت
چقدر از این اخبار ناراحت کننده تعرض جنسی و یا قتل به خاطر مسایل جنسی زیاد میخونیم!
به نظر شما دلیل این دست اتفاقات چیه؟
بیشرف! آدمکش!
حاصل عمر یک خانواده برای این کثافت در حد یک دستمال کاغذی هم ارزش نداشته!
اعدام در ملاء عام!
چقدر راحت شده آدم کشی!
این از بی حیایی مردان و پدران نسبت به فرزندانشان است که برای اندک ناجیزی حقوق و مال ثروت دختران و زتان خود را به این و اون می سپارنداین یکی از. هزاران حادثه ای است که فاش گردیده استت. ای پدران و ای مردان جامعه ای می خواهید زنان و دختران سالمی داشته باشید. زنان در امورات خانه از همه جا بهتر است. چه فایده که نه برای زنان حیایی مانده و غیرتی برای مردان
لعنت خدا بر شيطان
اگر جند لحظه به عاقبت كار و يك هزارم ٪به اين فكر ميكرد كه جون يك انسان رو ميگيره و خانواده ان دختر رو تا اخر عمر گرفتار مشكلات روحي ميكنه و گناهي بزرگ مرتكب ميشه و قصاص در انتظارخودش ، بخاطر فقط چند لحظه لذت ، اين كار رو ميكرد؟
اخه بي پدر مادر چرا كشتي تجاوز براش كافي نبود؟ لعنت خدا بر تو
حیوان صفت. چطور به خودش اجازه این کار و داده و برنامه ریزی کرده؟ آخه کارمند یه اداره که لات سر چاله میدون که نیست . چرا بعضی ها از لحاظ روانی اینقدر مشکل دارن ؟؟؟ از خانواده است از دوستان از اجتماع از چیه......
ای احمق، یعنی بیشعوری تا چه حد؟ کارمند یک شرکت تا این اندازه بیشعور!!
خدایا عاقبت ما رو ختم به خیر کن
دختران و پسران بدون پارتي سرنوشتشان در مملكت ما همين است. اگر دختر پدر باحوصله يا اميدوار به زندگي داست همراهش ميرفت مثل پدران مرفه كه البته نياز به كار ندارند
فقط اعدام
بی شرف!!!!!!1
اینا دیگه کین خدااااااااااااااااااااااااااااااا
ایران به نظر از کشورهای رکورد دار قتل و جنایت است
خاک تو سرت.
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # مسعود پزشکیان # سعید جلیلی # دور دوم انتخابات