بازدید 3749

فیفا پلاتینی را تهدید به اخراج کرد

کد خبر: ۵۲۴۵۰۶
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۷ 15 August 2015

در شرایطی که در ماه های اخیر روند بازبینی تخلفات فیفا با ورود FBI و دادستانی سوئیس سرعت پیدا کرده است، تردید های زیادی در مورد فساد در انتخاب روسیه و قطر به عنوان میزبان جام جهانی مطرح شده است.

به گزارش دیلی میل، اعضایی از کمیته اجرایی فیفا که برای دو جام جهانی 2018 و 2022 رای داده اند، تهدید شده اند که در صورت عدم اعتراف در خصوص آراء مشکوک، از این سازمان اخراج می شوند.

فیفا اخیر یک شرکت وکالت آمریکایی به نام کوئین امانوئل ارکهارت و سولیوان (QE) را استخدام کرده است تا مشخص کند که آیا اعطای میزبانی به این دو کشور، با رشوه انجام شده است یا خیر.

بنا بر گزارش وال استریت ژورنال، مسئله اعتبار فیفا در ماه های اخیر به شدت زیر سوال رفته است و سران این سازمان غول پیکر که از چند سو مورد سوال و تحقیق واقع شده اند، امیدوارند با مرتفع ساختن این مشکل بتوانند خود را از زیر بار سنگین انتقادات برهانند. 

ده عضو از 22 عضوی که به روسیه و قطر برای دو جام جهانی 2018 و 2022 رای داده اند هنوز در کمیته اجرایی حضور دارند. میشل پلاتینی و چونگ مونگ جون که برای شرکت در انتخابات ماه فوریه ریاست فیفا نیز نامزد شده اند، از این دسته هستند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
آخرین اخبار
وب گردی