بازدید 3943

پیشروی ارتش سوریه و حزب الله به سمت مرکز شهر «الزبدانی»

تلویزیون سوریه از پیشروی ارتش این کشور و رزمندگان حزب الله به سمت مرکز شهر الزبدانی و کنترل برخی از مواضع در سمت غربی این شهر خبر داد.
کد خبر: ۵۲۴۶۹۲
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۷ 16 August 2015
تلویزیون سوریه از پیشروی ارتش این کشور و رزمندگان حزب الله به سمت مرکز شهر الزبدانی و کنترل برخی از مواضع در سمت غربی این شهر خبر داد. 

به گزارش «تابناک»، تلویزیون سوریه از پیشروی ارتش این کشور و حزب الله به سمت مرکز شهر الزبدانی و کنترل برخی از مواضع در سمت غربی این شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری تسنیم، از دمشق بعد از پایان آتش بس بین ارتش سوریه و گروه‌های مسلح در دو منطقه الزبدانی در ریف دمشق و الفوعه و کفریا در ریف شمالی شهر ادلب درگیری‌های شدید بین دو طرف از سر گرفته شد.

بر اساس این گزارش گروه مسلح "جیش الفتح" از صبح روز گذشته حملات خود به دو شهرک تحت محاصره کفریا و الفوعه را از سرگرفت.

منابع میدانی گفتند: عناصر مسلح ده‌ها گلوله سنگین و راکت به محله‌های این دو شهرک شلیک کردند و کمیته‌های مردمی نیز به منابع آتش پاسخ دادند. در پی این امر، درگیری‌های شدیدی در محور مزارع "الصواغیه" روی داد.

همچنین کمیته‌های مردمی مامور محافظت از دو شهرک کفریا و الفوعه توانستند با حمله تروریست‌ها به مزارع "الصواغیه" مقابله و آن را خنثی کنند و ده‌ها نفر از عناصر مسلح جیش الفتح را کشته یا زخمی کنند.

در همین حال، منابع محلی در شهرک الفوعه گفتند که بالگردهای ارتش سوریه توانستند مقادیری مواد غذایی و نان به دست اهالی شهرک‌های کفریا و الفوعه برسانند.

بخش شرقی شهر الزبدانی نیز - بعد از پایان آتش بس تعیین شده و عدم دستیابی به توافقی نهایی برای آتش بس- شاهد درگیری های بسیار شدید بین یگان های ارتش سوریه و مقاومت لبنان از یک سو با عناصر مسلح گروه احرار الشام و جبهه تروریستی النصره بود. همزمان واحدهای توپخانه ارتش سوریه مواضع و محل های تمرکز عناصر مسلح را گلوله باران کردند.


تسنیم
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم