بازدید 5125

گزارش افخم از مذاکرات ظریف و کری

سخنگوي وزارت خارجه اعلام کرد: در ديدار روز شنبه وزيران خارجه ايران و آمريکا هيچ مذاکره‌اي در مورد موضوعات منطقه‌اي انجام نشد.
کد خبر: ۵۳۴۷۳۷
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۹ 27 September 2015
سخنگوي وزارت خارجه اعلام کرد: در ديدار روز شنبه وزيران خارجه ايران و آمريکا هيچ مذاکره‌اي در مورد موضوعات منطقه‌اي انجام نشد.

به گزارش ایسنا مرضيه افخم در خصوص انتشار برخي اخبار از سوي منابع غربي در مورد محتواي جلسه مذاکرات وزراي خارجه ايران و آمريکا گفت: در جلسه روز گذشته دکتر ظريف با جان کري وزير خارجه آمريکا بر روي موضوع هسته اي و اقداماتي که از روز توافق بايد براي اجراي برجام صورت گيرد و همچنين روش‌هاي جلوگيري از گسترش بي اعتمادي مردم ايران نسبت به روند اجراي برجام بحث و تبادل نظر صورت گرفته است .

اين ديپلمات عاليرتبه کشورمان اضافه کرد: در اين ديدار هيچ مذاکره‌اي در مورد موضوعات منطقه‌اي صورت نگرفت.

روز گذشته برخي از رسانه‌هاي غربي از جمله خبرگزاري رويترز مدعي شد که در ديدار وزيران خارجه ايران و آمريکا در مورد موضوعات منطقه از جمله بحران سوريه و يمن بحث و گفت‌وگو شده است .

اين خبرگزاري در خبري کوتاه نوشت جان کري در ديدار با محمدجواد ظريف،‌ همتاي ايراني خود گفت لازم است راه‌حلي براي دستيابي به صلح در سوريه و يمن به دست آيد.
تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# انتخابات # محمدباقر قالیباف # مصطفی پورمحمدی # سعید جلیلی # علیرضا زاکانی # امیرحسین قاضی زاده هاشمی # مسعود پزشکیان # انتخابات ریاست جمهوری