بازدید 3902

دانشجویان دانشگاه‌آزاد خواستارمقابله با غرض‌ورزان

در مراسم ایثار و دانش دانشگاه آزاد اسلامی، دانشجویی از میان جمعیت خطاب به آیت الله هاشمی رفسنجانی، تقاضا کرد مثل اوایل انقلاب این بار به پشتوانه دانشجویان مقابل غرض ورزان دانشگاه آزاد اسلامی بایستد.
کد خبر: ۵۳۵۵۸۸
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۷ 30 September 2015
در مراسم ایثار و دانش دانشگاه آزاد اسلامی، دانشجویی از میان جمعیت خطاب به آیت الله هاشمی رفسنجانی، تقاضا کرد مثل اوایل انقلاب این بار به پشتوانه دانشجویان مقابل غرض ورزان دانشگاه آزاد اسلامی بایستد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی در این مراسم که صبح امروز در محل سازمان مرکزی دانشگاه برگزار شد، یک دانشجو به نمایندگی از سایر دانشجویان خطاب به آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت: شما به حمایت از امام خمینی (ره) و با قدرتی که داشتید، در دهه اول انقلاب سنگ بنای دانشگاه آزاد اسلامی را پی ریزی کردید و به واسطه آن بسیاری از جوانان کشور توانستند طعم دانشگاه را بچشند.

وی ادامه داد: اگر دانشگاه آزاد اسلامی نبود، امکان تحصیل در دانشگاه برای جوانان کشور مقدور نبود و امروز مطالبه نسل جوان، توسعه تحصیلات تکمیلی است و این حق طبیعی آنان است.

این دانشجو تصریح کرد: به دلیل اینکه خروج هر دانشجو برای ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری ، بین یک تا 5 میلیون دلار ضرر برای کشور در پی خواهد داشت؛ از شما خواهش می کنیم که این بار به پشتوانه ما دانشجویان، جلوی مغرضان و مخالفان دانشگاه آزاد اسلامی بایستید و از سیاست فعلی دانشگاه که توسعه تحصیلات تکمیلی است، حمایت کنید.

وی گفت: افرادی چشم دیدن توسعه دانشگاه آزاد را ندارند و من از شما تقاضا دارم که به موضوع توسعه تحصیلات تکمیلی توجه کنید.

این دانشجو تصریح کرد: قضاوت این موضوع با تاریخ خواهد بود.

همچنین در این مراسم یکی از اساتید دانشگاه نیز خطاب به آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، گفت: از شما خواهش می‌کنم که به موضوع کیفی‌سازی توجه کنید و نگاهی به مقاطع کاردانی و کارشناسی این دانشگاه داشته باشید.

وی تاکید کرد: در حال حاضر در مقاطع کاردانی و کارشناسی با بحران مواجه هستیم که دانشگاه باید در این زمینه کاری کند.

این استاد با اشاره به حضور آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در دوران دفاع مقدس، گفت: شما از جمله فرماندهانی بودید که در دفاع مقدس حضور داشتید و از نزدیک فعالیت فرماندهی را انجام می‌دادید.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل
آخرین اخبار