بازدید 86087
۱
سفر به دنیای گوناگون با «تابناک با تو»؛

فیلمی جدید و دردناک از حادثه منا

جدیدترین اخبار گوناگون را در «تابناک با تو» از دست ندهید. در این صفحه شما هر روز گزید‌ه‌ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، ادبیات، سرگرمی و دانستنی‌ها، آشپزی، فیلم و عکس‌هایی از سراسر جهان، دکوراسیون و ... را دنبال خواهید کرد. همچنین تابناک با تو هر روزه آماده‌ است، مطالب ارسالی شما را نیز ـ متناسب با موضوعات نامبرده ـ‌ در سایت منتشر کند.
کد خبر: ۵۳۷۵۵۸
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۵ 08 October 2015
کدام شهیدان مشهور در قاب سینما نشسته اند؟فیلمی جدید و دردناک از حادثه منا گزیده‌خبرهای امروز «تابناک با تو» را با کلیک بر تیتر خبر برای ورود به سایت و کلیک بر بیشتر ببینید و ادامه مطلب در ادامه خبر بخوانید.

دانلود مستقیم: فیلمی جدید و دردناک از حادثه منا



فیلم های بیشتر را اینجا ببینید



کدام شهیدان مشهور در قاب سینما نشسته اند؟

اسطوره‌های ما در این قاب، می/نمی‌گنجند

آخرین حرف ابراهیم حاتمی‌کیا در سینما، در واقع آخرین فیلم سینمایی هم هست که تا به امروز درباره یک سردار جنگ ساخته و تولید شده است. گرچه منتقدین این فیلم معتقدند، چون داستان فیلم، روایت آزادسازی پاوه است و چمران یکی از شخصیت‌های این داستان و حتی شاید کم‌رنگ‌تر از اصغر وصالی، باید نام پ را برای آن برگزید اما در هر صورت، چ فیلمی است از یک مقطع زمانی زندگانی شهید مصطفی چمران.

ادامه مطالب و عکس ها را در اینجا دنبال کنید


اینها دلایل مسخره برای طلاق هستند



یکی دیگر از زوج‌هایی که پایشان به دادگاه خانواده باز شده، زوجی هستند که به خاطر خوش‌تیپی آقا قصد طلاق‌گرفتن دارند! مرد جوان درباره دلیل طلاق به قاضی گفته که چک کردن‌های مدام همسرم مرا خسته کرده است. زن هم در پاسخ گفت: «شوهر من مرد خوش‌تیپ و پولداری است و طبیعی است که زنان زیادی در آرزوی بدست آوردن او باشند. من هم دست خودم نیست،...

ادامه خبر را اینجا بخوانید

 
چرا دخترم همیشه تنها بازی می کند؟!



شاغلم و مجبور هستم دخترم را از ساعت هفت صبح تا 14:30 هر روز منزل مادرم بگذارم و وقتی که از سر کار بر می گردم آنقدر خسته و مجبور به انجام کارهای منزل هستم که وقتی برای بازی کردن با فرزندم ندارم. دخترم همیشه تنها بازی می‌کند و برای اینکه من را زیاد اذیت نکند برایش تبلت خریده‌ام و با آن مشغول است.

ادامه مطلب ...


گفتنی‌ است، «تابناک با تو» از انتشار و درج مطالب شما ‌‌در هر یک از زمینه‌های نامبرده و موضوعات جانبی آن استقبال خواهد کرد. بنابراین، چنانچه مایل به همکاری با ما در این بخش جدید هستید، مطالب خود را به آدرس «bato@tabnak.ir» ارسال فرمایید.

برخورد بی‌رحمانه با اسکلت‌های شادیاخ+عکس

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۰۲
انتشار یافته: ۱
1
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی