بازدید 5808

حاشیه سازان جام الماس خائن هستند!

مطرح کردن این حاشیه‌ها خیانت به کشور است، ما سالهاست که محصولات ویدر را در ایران استفاده می‌کنیم و حتی اگر یک درصد این حاشیه‌ها صحت داشته باشد، افتخارمان این است که جام الماس خلیج فارس را جایگزین این نام در فدراسیون جهانی کرده‌ایم.
کد خبر: ۵۳۷۷۱۱
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۶ 08 October 2015
رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ایران می‌گوید از سال ۲۰۱۶ مسابقات جام الماس خلیج فارس به عنوان یک رویداد معتبر در جهان به میزبانی ایران برگزار خواهد شد. میزبانی این رویداد برای ایران بسیار ارزشمند است. ما از ماه‌ها پیش پیشنهاد خود را برای میزبانی از این مسابقات به فدراسیون جهانی داده بودیم که خوشبختانه این پیشنهاد در ‌نهایت مورد موافقت این فدراسیون قرار گرفت.

پورعلی فرد: حاشیه سازان جام الماس خائن هستند

 ناصر پورعلی فرد گفت: از سال ۲۰۱۶ این رقابتها با نام «الماس خلیج فارس» در ایران برگزار خواهد شد و می‌خواهیم به بهترین شکل میزبانی ایران رقابت‌ها را برعهده بگیریم. این رقابت‌ها در تقویم فدراسیون جهان به ثبت رسیده و از دیگر نهاد‌ها چون وزارت ورزش انتظار حمایت داریم.
 وی در مورد حاشیه‌های بوجود آمده در مورد این رقابت‌ها نیز خاطرنشان کرد: مطرح کردن این حاشیه‌ها خیانت به کشور است، ما سالهاست که محصولات ویدر را در ایران استفاده می‌کنیم و حتی اگر یک درصد این حاشیه‌ها صحت داشته باشد، افتخارمان این است که جام الماس خلیج فارس را جایگزین این نام در فدراسیون جهانی کرده‌ایم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی