فایل صوتی سخنان حسینیان درباره علی اکبر صالحی

به آقای ظریف یادآور شدم، اگر رژیم صهیونیستی به ایران حمله کند و آمریکا به خاطر برجام به ایران حمله کند، مردم شما را دستگیر و محاکمه می‌کنند و بنده هم اگر کاره‌ای باشم، آقای صالحی شما را وادار می‌کنم قلب راکتور اراک را از سیمان خالی کنید و شما را داخل آن می‌اندازم و دور شما سیمان می‌ریزم. بنده نگفتم سیمان را روی سر ایشان می ریزم بلکه گفتم دور ایشان می‌ریزم.
کد خبر: ۵۳۹۰۹۴
|
۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۶ 13 October 2015
|
36709 بازدید

طرح دوفوریتی برای حمایت از تولید داخلی یک دیوانگی است/ اگر مردم دلشان نخواهد، نمی توان آنها را وادار به خرید خودرو کردروز یکشنبه گذشته در جریان بررسی طرح برجام در صحن علنی مجلس شورای اسلامی، یکی از حواشی مهمی که در مجلس رخ داد، جدل لفظی علی اکبر صالحی، روح الله حسینیان و محمد جواد ظریف بود.

به گزارش «تابناک»، صالحی در دفاعیات خود از طرح برجام در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: یکی از عزیزان در مجلس به وی مراجعه و وی را تهدید به قتل کرده است. صالحی در حین صحبت های خود گفت: برادر عزیزی در همین مجلس قسم جلاله می‌خورد و به من می‌گوید، روی تو سیمان می‌ریزیم و می‌کشیمت. این چه طرز بیان آن هم در جمهوری اسلامی است؟ آیا این نحوه گفتار و صحبت است که به ما می‌گویند، روی شما سیمان می‌ریزیم و در همان قلب رآکتور اراک دفنتان می‌کنیم؟

اما پس از پایان جلسه، کمال الدین پیرموذن در گفت وگویی، با معرفی روح الله حسینیان به عنوان فرد تهدید کنند می گوید: امروز در جلسه علنی آقای حسینیان پیش آقای صالحی رفت و با کمال تأسف گفت: اگر برجام به فرجام برسد تو را می‌کشیم و سیمان رویت می‌ریزیم. در واقع حسینیان صالحی را تهدید کرده است.

اما برخی از نمایندگان نزدیک به وی از جمله حمید رسایی و چند تن دیگر عنوان داشتند که حسینیان با صالحی شوخی کرده و این صحبت های وی مزاح بوده است، ولی صالحی عصبانی شده و از این صحبت ها به نفع برجام بهره برده است.

با این حال، روح الله حسینیان امروز در جمع خبرنگاران حاضر شد و درباره این اتفاقات روز گذشته به خبرنگاران پاسخ داد.

هم اکنون می توانید سخنان این نماینده مجلس را بخوانید.

این نماینده مجلس گفت: جریان از این قرار بود که پس از صدور بیانیه لوزان، وقتی آقای ظریف در جلسه کمیسیون حضور یافت ایرادی را متوجه ایشان کردم و به ایشان گفتم 20 درصد را از بین بردید، کارخانه آب سنگین اراک را که پلوتونیوم تولید می‌کند از بین بردید و یک حربه روانی به دست دشمن دادید. هرچند دنبال ساخت بمب هسته‌ای نیستیم، دشمن خیال می کرد جمهوری اسلامی ایران از چنین توانایی بالقوه ای برخوردار است.

وی ادامه داد: به ایشان تأکید کردم با از بین رفتن این دو حربه رژیم صهیونیستی هر روز ما را به بمباران هسته‌ای تهدید خواهد کرد. اتفاقا چند روز بعد، وزیر دفاع سابق رژیم صهیونیستی ایران را به بمباران هسته‌ای تهدید کرد. مجددا به آقای ظریف یادآور شدم، اگر رژیم صهیونیستی به ایران حمله کند و آمریکا به خاطر برجام به ایران حمله کند، مردم شما را دستگیر و محاکمه می‌کنند و بنده هم اگر کاره‌ای باشم، آقای صالحی شما را وادار می‌کنم قلب راکتور اراک را از سیمان خالی کنید و شما را داخل آن می‌اندازم و دور شما سیمان می‌ریزم. بنده نگفتم سیمان را روی سر ایشان می ریزم بلکه گفتم دور ایشان می‌ریزم.

وی که در جریان تصاویر و مطالب طنزگونه که در پی تهدید رئیس سازمان انرژی اتمی به مرگ در فضای مجازی منتشر شده است گفت:‌ از طریق فرزندان و دوستانم این مطالب و تصاویر را دیدیم و خواندم و با هم کلی خندیدیم.

تعداد بازدید : 56

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب منتخب
# سید حسن نصرالله # لبنان # طبس
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات