سفر به دنیای گوناگون با «تابناک با تو»؛

سرعت وحشتناک این قطار را ببینید

جدیدترین اخبار گوناگون را در «تابناک با تو» از دست ندهید. در این صفحه شما هر روز گزید‌ه‌ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، ادبیات، سرگرمی و دانستنی‌ها، آشپزی، فیلم و عکس‌هایی از سراسر جهان، دکوراسیون و ... را دنبال خواهید کرد. همچنین تابناک با تو هر روزه آماده‌ است، مطالب ارسالی شما را نیز ـ متناسب با موضوعات نامبرده ـ‌ در سایت منتشر کند.
کد خبر: ۵۴۰۹۳۶
|
۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۵ 20 October 2015
|
25734 بازدید
|
۱
تست سریع ترین قطار جهان   گزیده‌خبرهای امروز «تابناک با تو» را با کلیک بر تیتر  و یا روی عکس به صورت کامل بخوانید.

تست سریع ترین قطار جهان

تست سریع ترین قطار جهان

فیلم های بیشتر را اینجا ببینید



راه های جدید کسب و کار در دنیای آنلاین




اگر فرض کنیم که سایت شما یک کارخانه پولسازی برای شماست، این کارخانه از ماشین آلاتی ساخته شده که ما به آن نرم افزار یا اسکریپت می گوییم؛ همان کدهای برنامه که از ابتدا که وارد یک فروشگاه آنلاین می شوید، قدم به قدم خرید را با شما دنبال کرده تا پرداخت پول را انجام داده و فاکتور شما در حالت "ارسال شده" به دست مدیر سایت برسد.
در این مقاله با واژه کارگرهای مجازی که بجای همان اسکریپت یا نرم افزار استفاده میکنیم، بیشتر آشنا خواهید شد.


اظهارات درویش درباره آنچه بر او و رستاخیز گذشت

اظهارات درویش درباره آنچه بر او و رستاخیز گذشت

«رستاخیز» از زوایایی بهانه‌ای بود برای عده‌ای که تابلوی خود را بالا بیاورند. بی‌شک اخلاق مهمترین دستاورد و درس عاشوراست، ولی متأسفانه این فضا آمیخته شد با مسائل غیر اخلاقی و رفتارهای غیرقانونی. آن‌هم در مورد فیلمی که مضمون‌اش درباره اخلاق حسینی است. دیدیم که در اعتراض به فیلم «رستاخیز» متأسفانه بسیاری از مصداق‌های ارزشی فرهنگ کشور مورد هتک حرمت قرار گرفت و حتی نسبت به وزیر فرهنگ و سازندگان فیلم و خانواده‌های معظم شهدا بی‌ادبی و توهین و افترا صورت گرفت. این‌ها رفتارهایی بود که بر اساس مسائل سیاسی اتفاق افتاد.

ادامه مطلب را اینجا بخوانید


برترین کتانی های مخصوص پاییز و زمستان



مدل های بیشتر را اینجا ببینید


کنترل فشار خون بدون دارو




2- متعادل غذا بخورید و از غذاهای پرچرب و حاوی مواد محرک دوری کنید

در خوردن مواد غذایی حاوی آرد سفید، شکر، برنج، تعادل را رعایت کنید و از خوردن غذاهای پر چرب و مواد غذایی حاوی مواد محرک مانند کافئین در قهوه و نوشیدنی های حاوی مواد شیرین کننده مانند نوشابه اجتناب کنید. حتی یک یا 2 فنجان قهوه یا چای تیره می تواند باعث افزایش فشار خون شود.

در این باره اینجا بیشتر بخوانید


ماسک های مفید برای موهای چرب

ماسک های مفید برای موهای چرب

راهکارها در این زمینه را اینجا بخوانید

آیا داستایوفسکی از مرگ می ترسید؟



زمانی انسان نتواند آگاهی خود را به مرگ نادیده بگیرد و ناچار باشد از نزدیک با آن برخورد کند گویی مجبور می شود وارد جایی شبیه خانه ی اموات داستایوسکی شود؛ مکانی که اگر پولی برای مست کردن گیر بیاوری یعنی اوج خوشبختی. شخصیت داستان های رمان خانه ی اموات داستایوسکی گویی بین خود و زندگی عادی یک فاصله ایجاد کرده اند؛ آن ها زندگی عادی را از خودشان دور می دانند.

ادامه دارد...



گفتنی‌ است، «تابناک با تو» از انتشار و درج مطالب شما ‌‌در هر یک از زمینه‌های نامبرده و موضوعات جانبی آن استقبال خواهد کرد. بنابراین، چنانچه مایل به همکاری با ما در این بخش جدید هستید، مطالب خود را به آدرس «bato@tabnak.ir» ارسال فرمایید.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۱
داریوش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۸
یعنی از قطار های ایران که میانگین سرعت حرکت شون 60 کیلومتر هست هم سریع تر حرکت می کنند؟؟؟؟؟؟
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران # جنگ ایران و اسرائیل # سوخو # اس 400
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟