شوهرم قبل از من ازدواج كرده است

کد خبر: ۵۴۸۳۸۱
|
۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۱ 19 November 2015
|
7905 بازدید
زن جوان وقتي متوجه ازدواج اول شوهرش شد، به دادگاه خانواده رفت و درخواست طلاق داد.

به گزارش آرمان، چندي پيش زن جواني با مراجعه به دادگاه خانواده درخواست طلاق داد و درباره علت آن به قاضي گفت: آقاي قاضي من تازه بعد از گذشت 5 سال زندگي مشترك متوجه شده‌ام كه شوهرم قبل از من يك‌بار ازدواج كرده ولي موضوع به اين مهمي را به من نگفته است. او و خانواده اش همه‌چيز را از من پنهان كردند و شوهرم با گرفتن شناسنامه المثني اجازه نداد من متوجه ازدواج او شوم.

وي افزود: از وقتي شنيده‌ام كه او يك‌بار ازدواج كرده و طلاق گرفته است، زندگي برايم مثل جهنم شده است. با شوهرم درباره اين موضوع صحبت كردم ولي او گفت براي اينكه مرا از دست ندهد ازدواجش را از من مخفي كرده است. در صورتي كه اصلا دليل قانع‌كننده‌ای نيست و نمي‌شود تنها براي به دست آوردن يك نفر، به او دروغ به اين بزرگي بگويد.

زن جوان ادامه داد: 5 سال است كه با شوهرم زندگي مي‌كنم و در اين مدت اختلاف زيادي با او نداشتم، ولي حالا كه متوجه دروغش شدم ديگر نمي‌توانم به زندگي در كنار او ادامه دهم. انگار اعتماد و صداقت در زندگي ما به يك‌باره از بين رفته و هرچه سعي مي‌كنم نمي‌توانم با اين وضعيت به زندگي در كنار شوهرم ادامه دهم. او به من دروغ گفته و پايه‌هاي اعتماد را در زندگيمان سست كرده است. آمده‌ام براي هميشه به زندگي مشتركمان پايان دهم تا شايد بتوانم به آرامش برسم و از اين همه فكر و خيال رها شوم.

 بعد از صحبت‌هاي اين زن شوهرش نيز به دادگاه احضار شد تا قاضي صحبت‌هاي او را هم بشنود.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟