بازدید 12558

تقدیر وزیر اطلاعات از خدمات در مرز چذابه

زائران امسال با کمترین مشکلات مواجه شدند و تمهیداتی که اندیشیده شد، باعث نظم و روان بودن تردد زوار اربعین شده است. بگفته علوی، با اقدامات صورت گرفته امسال قابل مقایسه با سال‌های گذشته نیست
کد خبر: ۵۴۹۷۳۷
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۴ 24 November 2015
دکتر سیدمحمود علوی وزیر اطلاعات در سفری به خوزستان از مرزهای شلمچه و چذابه و روند خدمت رسانی به زائران و عاشقان حسینی بازدید کرد. در این بازدید که جمعی از مسئولان محلی و استانی حضور داشته اند، وزیر اطلاعات از نزدیک در جریان فعالیت ها و خدمات صورت گرفته برای تسهیل رفت و آمد زائران و کاروان ها قرار گرفت.

علوی با جمعی از زائران نیز از نردیک گفتگو کرد و نظر آنان را درباره خدمات ارائه شده جویا شد.

حجت الاسلام علوی در جمع خبرنگاران هم از اقدامات و فعالیت های صورت گرفته تجلیل کرد و روند ارائه خدمت به زائران اربعین را قابل قبول خواند.

وزیر اطلاعات همچنین در جریان بازدید از مرز چذابه به خبرنگاران گفت: هماهنگی های بین بخشی و فرابخشی با مسئولان دستگاه‌های اجرایی و مسئولان دولت عراق برای روان کردن و تسهیل تردد زائران اربعین حسینی در سه مرز رسمی کشور انجام شده است.

تقدیر وزیر اطلاعات از خدمات ارائه شده در مرز چذابه

وی گفت: زائران امسال با کمترین مشکلات مواجه شدند و تمهیداتی که اندیشیده شد، باعث نظم و روان بودن تردد زوار اربعین شده است. بگفته علوی، با اقدامات صورت گرفته امسال قابل مقایسه با سال‌های گذشته نیست.

وزیر اطلاعات با بیان اینکه در ماه‌های اخیر هماهنگی امنیتی و انتظامی با مسئولان دولت عراق برای خدمت رسانی به زائران در آن سوی مرز و تامین امنیت آنان انجام شده است، از تامین و ایجاد زیرساخت‌ها و امکانات در چزابه قدردانی کرد و گفت: تلاش دست‌اندرکاران قابل تقدیر بوده و از نزدیک مشاهده کرده‌ایم که خدمت‌رسانی با خلوص نیت در حال انجام است.

شهردار چذابه گفت: 90 درصد کار پذیرایی و خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی در مرز چذابه توسط مردم و هیات های عزاداری انجام می شود.


90 درصد پذیرایی از زائران توسط مردم و هیات ها انجام می شود
محمد صفری دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در مرز چذابه اظهار کرد: خدمات رسانی و پذیرایی به زائران اربعین حسینی توسط 105 موکب مردمی به طول یک و نیم کیلومتر در اطراف مرز چذابه به صورت خودجوش انجام می شود.

وی ادامه داد: دستگاه های اجرایی و سازمان های خدمات رسانی در مرز چذابه، کار ساماندهی زیرساخت ها را انجام میدهند ولی نقش مشارکت های مردمی بسیار برجسته و پررنگ است.

تقدیر وزیر اطلاعات از خدمات ارائه شده در مرز چذابه

صفری با اشاره به اینکه امسال با تدبیر استاندار خوزستان و هدایت علمای این استان به ویژه آیت الله موسوی جزایری، ستاد اربعین حسینی با هدف خدمت رسانی مطلوب تر به زائران اربعین حسینی کار خود را آغاز کرده است افزود: با هماهنگی و تعامل بیشتر مردم و دستگاهها، سطح خدمات رسانی به زائران مطلوب تر و منسجم تر شده است.
شهردار چذابه تصریح کرد: زیرساخت های لازم از جمله آب، برق، جاده و امکانات لازم در پایانه مرزی چذابه فراهم شده و مشکل خاصی وجود ندارد.

پیش بینی می شود امسال دو میلیون زائر از مرزهای چذابه و شلمچه برای شرکت در مراسم اربعین حسینی عازم کربلا شوند.

تور تابستان ۱۴۰۳
پارس نماد- صفحه خبر
بلیط هواپیما
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # اربعین # مسعود پزشکیان
نظرسنجی
با وزیر/ مسئول شدن شخصیت هایی که همسر و فرزندان آنها تابعیت خارجی دارند...