بازدید 4837

تکذیب خبرفوت سه نفر در ایلام براثر آنفلوانزا

عصر امروز دکتر علی دلپیشه رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام، در حاشیه نشست شورای سلامت استان؛ ابتلا و مرگ سه نفر از مردم ایلام براثر بیماری آنفلوانزا را تکذیب کرد.
کد خبر: ۵۵۲۸۸۱
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۹ 08 December 2015
عصر امروز دکتر علی دلپیشه رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام، در حاشیه نشست شورای سلامت استان؛ ابتلا و مرگ سه نفر از مردم ایلام براثر بیماری آنفلوانزا را تکذیب کرد.

به گزارش خبرنگار تابناک ایلام، عصر امروز دکتر علی دلپیشه رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام، در حاشیه نشست شورای سلامت استان؛ ابتلا و مرگ سه نفر از مردم ایلام در اثر بیماری آنفلانزا را تکذیب کرد.

وی افزود: در هنگام مراجعت زوار به پایانه مرزی مهران آزمایش های مکرری از مراجعه کننندگان گرفته شده و نمونه های این آزمایش ها به آزمایشگاه های مرجع در استان کرمانشاه ارجاع داده شده است که تاکنون هیچگونه مورد مشکوکی از این زائران گزارش نشده است.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه علوم پزشکی آمادگی لازم برای مقابله و پیشگیری از انتشار و شیوع این بیماری در استان را دارد؛ ادامه داد: تمهیدات لازم در این راستا اندیشیده شده است.

دکتر دلپیشه همچنین در گفت و گوی تلفنی با خبرنگار تابناک، اظهار کرد: از صبح امروز تاکنون انتشار اخباری مبنی بر ابتلا و فوت سه نفر از مردم ایلام در فضاهای مجازی؛ موجب تشویش افکار عمومی و اتهاباتی در بین مردم شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ضمن تکذیب این اخبار مردم را به آرامش و صعه صبر دعوت کرده و از آنها خواستار شد با دامن زدن به این اخبار کذب، موجب ترس و وحشت عموم نشوند و مردم را دچار سردرگمی نکنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
آخرین اخبار
وب گردی