بازدید 17627
مروری بر روزنامه‌های امروز 22 آذر ماه؛

شوک جهانی از یک طرح ضد‌‌‌ ایرانی/ روایت معاون رئیس جمهور از تحریم هایی که برداشته شد

بازتاب اعلام حضور نوه امام خمینی (ره) برای شرکت در انتخابات خبرگان رهبری و همچنین طرح ضد ایرانی کنگره در محدودیت سفر به ایران در کانون توجه روزنامه های امروز قرار دارد. این در حالی است که موضوع وحدت اصولگرایان و اصلاح طلبان و دغدغه انتخابات آینده از دیگر موضوعات مهم امروز بوده است.
کد خبر: ۵۵۳۵۹۰
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۰ 13 December 2015

بازتاب اعلام حضور نوه امام خمینی (ره) برا شرکت در انتخابات خبرگان رهبری و همچنین طرح ضد ایرانی کنگره در محدودیت سفر به ایران در کانون توجه روزنامه های امروز قرار دارد. این در حالی است که موضوع وحدت اصولگرایان و اصلاح طلبان و دغدغه انتخابات آینده از دیگر موضوعات مهم امروز بوده است.

در ادامه می‌توانید روایت تابناک از مهم‌ترین مطالب روزنامه‌هایی یکشنبه 22 آذر ماه را مرور کنید.

«روزنامه قانون» در گزارشی با عنوان «شوک جهانی از یک طرح ضد‌‌‌ ایرانی» به طرح جدید کنگره علیه سفر به ایران پرداخته است. قانون در بخشی از این گزارش می نویسد: «د‌ر این چند‌ روز که د‌ر کشور چند‌ روزی تعطیلات را پشت سر گذاشتیم، نمایند‌گان مجلس آمریکا طرحی را از تصویب گذراند‌ند‌ که خیلی راحت صنعت گرد‌شگری را مورد‌ هد‌ف قرار د‌اد‌ه است و د‌رست د‌ر روزهایی که موسسات بین المللی، ایران را به‌عنوان مقصد‌ شماره یک گرد‌شگران د‌ر د‌نیا معرفی کرد‌ه، حالا وضعیتی شبه تحریمی، نخواهد‌ گذاشت که د‌رآمد‌های ارزی قابل‌توجهی نصیب کشورمان شود‌. نکته جالب اینجاست که این طرح با چراغ سبز مجلس سنا هم روبه‌رو شد‌ه و نکته جالب تر اینکه رئیس جمهور اوباما اعلام کرد‌ه این قانون را نخواند‌ه، امضا خواهد‌ کرد‌!

این طرح که اساسا برای مقابله با ورود‌ احتمالی تروریست ها به ایالات متحد‌ه تنظیم شد‌ه، د‌رست به ضد‌ خود‌ تبد‌یل شد‌ه است. معلوم نیست چرا تهیه کنند‌گان این طرح، نخواسته اند‌ فکر کنند‌ و به یاد‌ بیاورند‌ که حواد‌ثی چون 11 سپتامبر را چه کسانی د‌ر آمریکا، طرح ریزی و اجرا کرد‌ند‌. یا همین هفته پیش د‌ر مرکز بهزیستی کالیفرنیا، اتباع کد‌ام کشور، 12 آمریکایی را به آن د‌نیا فرستاد‌ند‌. گویا کسانی که این طرح را آماد‌ه کرد‌ه‌اند‌، قرص فراموشی خورد‌ه اند‌ و خود‌ را به فراموشی زد‌ه اند‌ که 11 سپتامبر را اتباع سعود‌ی و پاکستانی به اجرا گذاشتند‌ و ایرانیان د‌ر طول تاریخ چند‌ هزار ساله خود‌، حتی یک عملیات تروریستی د‌ر هیچ جای د‌نیا انجام ند‌اد‌ه اند‌ که همیشه هم قربانی حواد‌ث تروریستی بود‌ه اند‌.

بر اساس طرحی که نمایند‌گان آمریکایی د‌نبال می کنند‌، عملا اسمی از ایران به میان نیامد‌ه اما گفته شد‌ه که کشورهای حامی تروریسم که اتفاقا ایران نیز جزو این لیست هست باید‌ برای ورود‌ به آمریکا ویزا بگیرند‌. معنای ساد‌ه این قانون این است که اتباع کشورهایی چون فرانسه، انگلیس، ایتالیا و ... که بر اساس تفاهم‌های بین‌المللی از گرفتن ویزا برای سفر به آمریکا معاف هستند‌ اگر سفری به ایران د‌اشته باشند‌، باید‌ کلی وقت و پول صرف کنند‌ تا از این به بعد‌، بتوانند‌ به ایالات متحد‌ه سفر کنند‌. این طوری است که بسیاری از شهروند‌ان اروپایی قطعا قید‌ سفر به ایران را خواهند‌ زد‌ چراکه د‌رج مهر سفر به ایران د‌ر پاسپورت آنها مساوی است با لحاظ شرایط سخت برای سفر به ینگه د‌نیا.

به عبارت د‌یگر، چنانچه شهروند‌ان این کشورها که عمد‌تا اروپایی هستند‌، از ماه مارس ۲۰۱۱ به کشورهای سوریه، عراق، ایران و سود‌ان سفر کرد‌ه باشند‌، نمی‌توانند‌ بد‌ون ویزا وارد‌ خاک آمریکا شوند‌. آن د‌سته از شهروند‌انی هم که تابعیت د‌وگانه کشورهای یاد‌شد‌ه را د‌اشته باشند‌، برای ورود‌ به آمریکا نیاز به ویزا خواهند‌ د‌اشت. علاوه‌بر کشورهای اروپایی د‌و کشور کره‌جنوبی و ژاپن نیز جزو این کشورها هستند‌.تصویب این طرح د‌ر مجلس سنای آمریکا و بعد‌ امضای آن توسط رئیس‌جمهور آن کشور، طرح مزبور را به قانون تبد‌یل خواهد‌ کرد‌ و این قانون به معنای آن خواهد‌ بود‌ که شهروند‌ان این ۳۸ کشور از این پس اگر قصد‌ سفر به آمریکا را د‌اشته باشند‌ بهتر است از سفر به ایران، سوریه، عراق و سود‌ان چشم‌پوشی کنند‌.»


«روزنامه کیهان» در یادداشتی به قلم سعدالله زارعی به موضوعات اخیر در نظامم بین الملل و منطقه پرداخته است. زارعی در این یادداشت با عنوان «به هوشیاری بیشتر نیاز داریم» می نویسد: «تشدید اقدامات امنیتی علیه محور مقاومت در منطقه به مرز هشدار رسیده است. ورود نظامیان ترکیه به شمال عراق و اقدام مجلس نمایندگان آمریکا در بازتولید اتهام محور شرارت علیه ایران و همزمان با این مباحث سخن گفتن از اعزام نیروهای جدید غربی عربی بنام اقدام علیه داعش در سوریه و عراق، علامت‌های بالینی تشدید وضعیت امنیتی منطقه می‌باشد. مذاکرات بارزانی و اردوغان که پیش از این بصورت محرمانه انجام شده بود، پس از مداخله نظامی ترکیه در شمال موصل جنبه رسمی و علنی پیدا کرد. پس از این حمله، بارزانی تأیید کرد که این مداخله با اطلاع او صورت گرفته است. این موضوع نشان می‌دهد که ترکیه به موازات تشدید درگیری با کردهای خود، درصدد برآمده است تا از اختلافات کردهای عراق با دولت بغداد برای پیشبرد سیاست‌های ضدعراقی خود سود جوید. در این میان جدا از اقدام فتنه‌انگیزانه دولت اردوغان، شاهد خیانت مسعود بارزانی از یک سو علیه کردها و از سوی دیگر علیه دولت عراق هستیم. در این مداخله جرم بارزانی قطعاً از جرم اردوغان سنگین‌تر است و دولت عراق باید با استفاده از ابزارهای خود ابتدا حاکمیت خود را بر کردستان اعمال کند و پس از آن به تجاوز نظامی ترکیه خاتمه دهد. جالب این است که حدود یک سال پیش وقتی که منطقه کردی عراق از سوی داعش مورد تهدید قرار گرفت درخواست بارزانی از آمریکایی‌ها برای کمک به جایی نرسید و اگر کمک به موقع ایران نبود داعش با کمک ترکیه بر منطقه کردستان مسلط شده بود. بارزانی در این میان با نادیده گرفتن هم پیمانی اردوغان- ابوبکر البغدادی در زمان حمله شهریور ماه گذشته داعش به اربیل، هم اینک که داعش با ضربات نیروهای عراقی مؤتلف ایران، بشدت ضعیف شده به هم پیمانی با حامی داعش رسیده است! بارزانی جدای از اینکه به کردهای ترکیه و سوریه پشت کرده و جنایات دولت اردوغان علیه آنان را نادیده گرفته است، موقعیت امنیتی منطقه کردستان عراق را نیز به مخاطره انداخته است چرا که در صورت بهم خوردن موازنه در منطقه شمال عراق، بغداد و تهران سکوت نمی‌کنند و این می‌تواند منازعات کنونی را به منطقه کردی در عراق بکشاند. طبعاً در چنین شرایطی مانع موجود بر سر راه توسعه داعش به سمت شمال نیز ناخواسته از میان می‌رود و دیوارهای دفاعی اربیل در همان دقایق اولیه فرو می‌ریزد. در واقع در اینجا بارزانی پیش از آنکه مرتکب خیانت علیه کردهای ترکیه و سوریه شده باشد، به مردم کرد عراق خیانت کرده است».


«روزنامه آرمان» در گزارشی به سخنرانی مجید انصاری معاون پارلمانی رئیس جمهور در مراسم عزاداري 28 صفر در قزوین می پردازد. آرمان در این گزارش با تیتر « 16 تحريم فلج‌كننده عليه ايران برداشته شد» به نقل از انصاری می نویسد: «كشوري را سراغ نداريم كه موضوع آن به ذيل بند 7 شوراي امنيت رفته باشد و ساقط نشده باشد، افزود: دولت در اين رابطه كاري كرد كارستان و با تلاش شبانه روزي و بي‌وقفه، سايه شوم 16 تحريم پي در پي و فلج‌كننده كه برخي آنها را كاغذ پاره مي‌خواندند را از سر ملت و كشور برداشت. اين مسئول با بيان اينكه برخي تعامل با دنيا را ناسازگار با ارزش‌ها مي‌دانند كه اين دسته بايد بروند و سند چشم‌اندازي را كه رهبري سال 85 ابلاغ كردند كه در آن بر تعامل سازنده با جهان براي تبديل ايران به قدرت اول علمي و اقتصادي منطقه تاكيد شده بود، مشاهده كنند، اظهار كرد: پس از ارائه نهايي گزارش آژانس و با رفع كامل تحريم‌ها شاهد سيل سرمايه‌گذاران به سمت ايران خواهيم بود.»


«روزنامه جوان» در گزارشی به موضوع وحدت اصلاح طلبلان پرداخته است. این روزنامه در این گزارش با عنوان «اصلاح‌طلبان در جست‌و‌جوی «سر» با اشاره به موضوع قدرت و هویت در جریان اصلاح طلبی می نویسد: «طي چند روز گذشته بحث‌هاي زيادي بر سر هويت اصلاح‌طلبي در بين رسانه‌هاي اصلاح‌طلب به راه افتاد كه بيشتر متكي به برخي اظهارنظرهاي تئوريسين‌ها و فعالان داخلي اصلاح‌طلبان بود. شايد مهم‌ترين اتفاق دراين باره اظهار نظر تاجيك از مهم‌ترين تئوريسين‌هاي جبهه اصلاحات بود كه به صراحت در مورد بي‌سر و سامان بودن جبهه اصلاحات اظهار نظر كرد و آن را سبب به وجود آمدن برخي هزينه‌هاي بيجا به جبهه اصلاح‌طلبي عنوان كرد، البته تاجيك در سخنان خود به اين نكته اشاره كرد كه تلاش‌هايي براي تعريف هويت و چارچوب‌هاي اصلاح‌طلبي انجام شده، اما هيچ كدام از اين تلاش‌ها به نتيجه نرسيده است. در اين ميان با فرا رسيدن انتخابات مجلس شوراي اسلامي نيز سخنان فراواني شنيده مي‌شود كه بخشي از اصلاح‌طلبان به دنبال ايجاد نوعي اتحاد با طيف اصولگرا هستند كه اين مطلب براي اولين بار به نقل از كرباسچي از اعضاي حزب كارگزاران مطرح شد.

حالا در اين ميان سؤال اينجاست كه آيا مي‌توان در چنين شرايطي براي اصلاح‌طلبان هويت مستقلي تعريف كرد. در اين ميان سخنان فوق واكنش‌هايي را در بين فعالان اصولگرا داشته است كه به صراحت به اين نكته اشاره مي‌كنند كه اين مسئله يكي از مهم‌ترين اشكالات موجود در جريان اصلاح‌طلبي بوده كه هزينه‌هاي فراواني نيز براي كشور به همراه داشته است.


«روزنامه شرق» در گزارشی با تیتر «خمینی خبرگان» می نویسد: «سیدحسن خمینی برای انتخابات خبرگان پنجم، نامزد خواهد شد. این اولین حضور رسمی یکی از خمینی‌ها بعد از امام خمینی‌(ره) و فرزندش مرحوم احمد در عرصه سیاست است. اولین حضور رسمی سیاسی مرحوم حاج احمد، حضور در دور دوم مجلس خبرگان رهبری در سال‌های ٦٩ تا ٧٧ بود. سیداحمد از تهران در این مجلس حضور داشت، اگرچه عمرش به پایان دوره کفاف نداد و در سال ٧٣ درگذشت. حالا تقریبا ٢٠ سال بعد از مرگ پدر، پسر ارشد بالاخره تصمیم خود را گرفته و قصد دارد مانند پدر از تهران وارد این عرصه شود. سیدعلی فرزند کوچک سیداحمد در روزهای پایانی ماه صفر در مجلس عزایی که به همین مناسبت از سوی هیأت ایثارگران در کانون توحید برگزار شده بود، خبر آمدن برادر بزرگ خود برای انتخابات خبرگان را اعلام کرد. سیدعلی در آن مجلس در سخنانی ضمن آنکه اعلام کرد خودش تصمیمی برای حضور در انتخابات خبرگان ندارد، گفت: «خبر دارم که برادر بزرگوارمان جناب حاج حسن آقای خمینی به‌تبع دعوت‌های گسترده‌ای که توسط گروه‌ها و اقشار مختلف از ایشان صورت گرفته و با توجه به مشورت‌هایی که با بزرگان و صاحبان اندیشه انجام داده‌اند... . تصمیمشان را گرفته‌‌اند و برای انتخابات خبرگان ثبت‌نام خواهند کرد». سیدعلی همچنین توضیح داد: «در خانواده امام اگرچه از ابتدای شروع انقلاب تفکرات و اندیشه‌های مختلفی وجود داشته، اما نقطه اشتراک همه ایشان استقلال از گروه‌های سیاسی است، بنابراین جناب حاج حسن‌آقا نیز به طور مستقل در انتخابات شرکت خواهند کرد. البته طبیعی است که همه علاقه‌مندان به امام از این نوع حضور خوشحال خواهند شد». علی خمینی سپس تأکید کرد: «امیدواریم نتیجه دو انتخابات پیش‌رو مجالسی باشد که در راه تقویت و تأیید نظام و رهبری معظم انقلاب و سایر ارکان نظام گام بردارد، چراکه به‌جد معتقدیم که نام امام با نظام و ولایت فقیه گره خورده و تضعیف ارکان نظام تضعیف امام راحل خواهد بود».


«روزنامه وطن امروز» در گزارش با عنوان جالب «چهار نعل» می نویسد: «جمعه گذشته صدها نظامی ترکیه با پشتیبانی ده‌ها دستگاه تانک و تجهیزات زرهی با نقض حاکمیت عراق وارد خاک این کشور شدند و در منطقه‌ای نزدیک موصل که تحت کنترل گروه تروریستی داعش است مستقر شدند. این اقدام ترکیه بلافاصله با اعتراض شدید نخست‌وزیر و دیگر مقام‌های عراق روبه‌رو شد و این مقام‌ها ضمن اعتراض به نقض حاکمیت خاک کشورشان از سوی ترکیه، از آنکارا خواستند فورا نظامیان و تجهیزات زرهی خود را از خاک عراق خارج کند. با ادامه نقض حاکمیت عراق، حیدر العبادی، نخست‌وزیر یکشنبه گذشته با تعیین ضرب‌الاجل به دولت آنکارا 48 ساعت فرصت داد نظامیان خود را از عراق خارج کند و هشدار داد در صورت ادامه حضور این نیروها، بغداد تمام گزینه‌ها از جمله رجوع به شورای امنیت سازمان ملل متحد را در دستور کار قرار خواهد داد. در مقابل، رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه به‌‌رغم مخالفت دولت عراق و محکومیت‌های جهانی، بر ادامه حضور نظامیان کشورش در عمق 120 کیلومتری شمال خاک عراق تاکید و ادعا کرده ماموریت این نیروها آموزش نیروهای عراقی است. اردوغان در اظهارات روز جمعه خود با بیان اینکه اوضاع امنیتی در عراق بی‌ثبات است، این اوضاع را باعث تهدید امنیت و ثبات ترکیه دانست. وی ادامه داد: بارها توضیحات خود را درباره هدف از حضور نظامی در موصل ارائه داده‌ایم و این حضور نظامی جای نگرانی ندارد. ترکیه در حالی بر خلاف پروتکل‌های بین‌المللی و بدون اجازه دولت عراق نظامیان خود را به همراه تجهیزات زرهی در عمق 120 کیلومتری خاک عراق مستقر کرده است که 2 هفته پیش یک جنگنده روسیه را به بهانه نقض حریم هوایی این کشور در مرز با سوریه سرنگون کرد. در حالی‌که اکنون با انتشار اسناد و مدارک روشن شده است مقامات عالیرتبه ‌دولت آنکارا از جمله خانواده اردوغان با داعش در قاچاق نفت همکاری داشته‌اند و بعید نیست یکی از اهداف اصرار آنکارا برای حفظ نیروهای خود در نزدیکی موصل نجات و فراری دادن تروریست‌های داعشی است؛ شاید آنکارا نگران است برخی از این داعشی‌ها در نبردها اسیر شوند و به افشاگری علیه مقامات ترکیه بپردازند. شاید همین تشدید حمایت دولت اردوغان از گروه‌های تروریستی و آشکار شدن آن است که آمریکا را ناچار کرده که از آنکارا بخواهد مرزهای خود را روی تروریست‌ها ببندد».


«روزنامه اعتماد» در گزارشی یک امروز خود به موضوع برنامه ششم توسعه اقتصادی پرداخته است. این روزنامه در این گزارش با عنوان «انقلاب «ششم» اقتصاد» می نویسد: «متن پيش‌نويس لايحه برنامه ششم توسعه كشور اگرچه با چند ماه تأخير به هيأت دولت تقديم شد اما تغييرات ساختاري پيش‌بيني شده در اين لايحه مي‌تواند توجيه‌كننده تاخيرها باشد. در اين برنامه در صورت تصويب مجلس دست كم ١٠ تغيير اساسي در بدنه دولت ايجاد خواهد شد. اين تغييرات بدون تغيير در حجم و اندازه دولت، زيرمجموعه‌ها را از بخشي تفكيك و به بخشي ديگر ملحق كرده كه به نظر مي‌رسد هدف از چنين تغييري ارتقاي بهره‌وري و عملكرد بخش‌ها باشد. دو تصميم دولت درخصوص ممنوعيت استخدام دولتي و كاهش ١٥درصدي تعداد كاركنان دولت از يك سو و انحلال دانشگاه‌هاي علمي- كاربردي وابسته به دستگاه‌هاي اجرايي و كاهش ٥٠ درصدي واحدهاي پيام نور از سوي ديگر مي‌تواند قابل توجه‌ترين تصميمات براي آحاد مردم باشد. همچنين افزايش سهم صندوق توسعه ملي به ٣٠درصد از درآمدهاي حاصل از صادرات نفت خام و ميعانات گازي از جمله مهم‌ترين تصميمات در راستاي پيشبرد اهداف توسعه‌اي و زيرساختي كشور خواهد بود.

برخی از موضوعات مطروح در برنامه ششم:

*آزادسازي قيمت‌ها؛ ١٣٩٩

*سهم صندوق توسعه ملي سالي دو درصد اضافه مي‌شود

*كاهش ۱۵ درصدي حجم دولت و ممنوعيت هرگونه استخدام

*تشكيل وزارت انرژي با يك ادغام

*انحلال سازمان حمايت، توسعه تجارت و سرمايه‌گذاري

*يك بانك جديد براي كسب‌وكارهاي كوچك

*انحلال دانشگاه دولتي علمي- كاربردي

*تشكيل ستاد عالي توانمندسازي فقرا

«روزنامه رسالت» در یادداشتی به قلم محمد کاظم انبارلویی با عنوان «عمل به یک حکم حکومتی» می نویسد: «در آستانه برگزاري انتخابات سومين دوره مجلس شوراي اسلامي روز 30 بهمن سال 66 حجت الاسلام والمسلمين سيدعلي اكبر محتشمي وزير كشور وقت نامه‌اي به امام خميني‌(ره) مي‌نويسد و در آن ضمن تشريح مواضع نهضت آزادي در مورد مسائل كشور دو سئوال كليدي و در حقيقت دو استفتاي سياسي از امام (ره) در مورد نهضت آزادي مطرح مي‌كند. (1) 1- آيا نهضت آزادي به عنوان يك سازمان و حزب سياسي به رسميت شناخته شود؟

2- با توجه به اينكه ماده 30 قانون انتخابات شرايط تائيد صلاحيت داوطلبان نمايندگي مجلس را اعتقاد و التزام عملي به اسلام و اعتقاد و التزام عملي به نظام مي‌داند، آيا نهضت آزادي صلاحيت دارد در انتخابات مجلس شوراي اسلامي شركت نموده و نماينده در مجلس داشته باشد؟

امام(ره) در پاسخ پنج نكته كليدي مطرح فرمودند؛

1- نهضت آزادي طرفدار جدي وابستگي كشور ايران به آمريكاست و در اين باره از هيچ كوششي دريغ نكرده است.

2- اگر خداي متعال عنايت نفرموده بود و مدتي در حكومت موقت باقي مانده بودند ملت‌هاي مظلوم به ويژه ملت عزيز ما اكنون زير چنگال آمريكا و مستشاران او دست و پا مي‌زدند.

3- نهضت آزادي صلاحيت هيچ امري از امور دولتي يا قانونگذاري يا قضائي را ندارد.

4- ضرر نهضت آزادي از ضرر گروهك‌هاي ديگر، حتي منافقين اين فرزندان عزيز مهندس بازرگان بيشتر و بالاتر است.

5- با نهضت به اصطلاح آزادي بايد قاطعانه برخورد شود و نبايد رسميت داشته باشد.

نامه محتشمي به امام(ره) يك استمزاج سياسي درباره يك گروه نيست. كسب تكليف سياسي در يك امر حكومتي است. پاسخ هم يك نظر معمولي درباره يك گروه سياسي منحرف و منحط نيست بلكه يك حكم حكومتي است. اگر اين حكم در دوران اصلاحات عملي مي‌شد و دولت مواظب شبكه‌سازي اين جماعت در احزاب، دانشگاه و مطبوعاتي بود شاهد شورش 18 تير 78 نبوديم. نهضت آزادي شروع كرد به سربازگيري از حزب دولت ساخته مشاركت و نيز حتي از برخي اعضاي مجمع روحانيون مبارز در مجمع انشعاب ايجاد كرد و دبير كل آن را به سربازي در حزب جديدالتأسيس اعتماد ملي برد تا او را مهياي فتنه سال 88 نمايد.

شمار رجال سياسي منحرفي كه از گوگوش تا سروش از وي در انتخابات 84 و 88 حمايت كردند نشان داد كه جريان منحط نهضت آزادي تا كجا براي نفوذ و نيز بسط وابستگي ايران به آمريكا پيش آمده است.

نتيجه غفلت از حكم حكومتي امام(ره) در دوران اصلاحات باعث شد آنها در هيئت علمي دانشگاه‌ها نفوذ كنند، مثلاً فردي مثل كيان تاجبخش از بنياد سورس با تاجزاده در معاونت سياسي وزارت كشور پيوند بخورد و فتنه 18 تير 78 را تدارك ببينند.

عناصر نفوذي «سيا» و نيز نهضت آزادي همين بلا را بر سر موسوي آوردند و او را در صف اول شورشيان فتنه‌گر با بيانيه‌هايي كه با سوزن‌باني‌هاي سيا تهيه مي‌شد به خاك سياه نشاندند. داوم غفلت از حكم حكومتي امام(ره) در دولت يازدهم باعث شده، سر و كله برخي نفوذي‌ها در دفاتر برخي مسئولان بلندپايه نظام پيدا شود و از آن بالاتر مواضع منحط آنها در دوران دفاع مقدس از زبان برخي صاحب منصبان بيرون آيد. اين نشان مي‌دهد دستگاه‌هاي امنيتي هم نسبت به اين موضوع حساس نيستند و از موضع بهنگام پرهيز مي‌كنند و وقتي در رسانه‌هاي انقلاب روشنگري مي‌شود، اقدام مي‌كنند!

جريان ساختارشكن در داخل با هدايت سرويس‌هاي امنيتي دشمن دارند كار مي‌كنند. آنها بي‌پروا از فتنه حمايت مي‌كنند و هنوز اسم رمز فتنه را به عنوان كليد محاربه در دست دارند. آنها به دولت به عنوان "رحم اجاره‌اي" نگاه مي‌كنند. آنها مشغول بزك كردن آمريكا هستند و روز 16 آذر كه روز استكبارستيزي و افشاي جنايات آمريكاست با سوزن‌باني اين جماعت روسياه بدتر از منافقين به جاي هدف گرفتن آمريكا نظام را هدف قرار مي‌دهند.

دولت از تسامح در برخورد با اين جماعت بايد پرهيز كند. ملت در قيام تاريخي 9 دي نقاب از چهره منافقين جديد و قديم برداشت. اگر لازم باشد اين كار را در فرصتي جديد تكرار خواهد كرد».

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
آخرین اخبار
وب گردی