بازدید 4907

رهایی گروگان در کمتر از سه ساعت در ایرانشهر

فرمانده انتظامی ایرانشهر از عملیات رهایی گروگان، توسط ماموران انتظامی این شهرستان در کمتر از سه ساعت خبر داد.
کد خبر: ۵۵۵۱۸۳
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۰۰:۳۷ 20 December 2015
فرمانده انتظامی ایرانشهر از عملیات رهایی گروگان، توسط ماموران انتظامی این شهرستان در کمتر از سه ساعت خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس سیستان و بلوچستان، دوستعلی جلیلیان اظهار کرد: در پی مراجعه حضوری یکی از شهروندان به پاسگاه انتظامی "شهردراز" و اعلام یک مورد آدم ربایی در کارگاه قالیشویی یکی از روستاهای تابعه، بلافاصله موضوع به واحدهای تابعه ابلاغ، بررسی موضوع در دستور کار واحدهای گشتی انتظامی و پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی ایرانشهر ادامه داد: در تحقیقات اولیه ماموران با حضور در محل مشخص شد که آدم‌ربایان چهار نفر بوده و با یک دستگاه خودرو سواری پراید به قالیشویی مراجعه و با استفاده از اسلحه اقدام به ربودن یکی از کارگران کرده‎اند.

این مسئول انتظامی تصریح کرد: با توجه به اهمیت موضوع، بلافاصله با استفاده از تمامی توان جهت شناسایی خودرو مذکور همزمان با اجرای طرح مهار اقدام شد که خودرو مورد نظر در کمتر از سه ساعت با چهار سرنشین در ورودی شهرستان شناسایی و در اقدامی هماهنگ توقیف شد.

فرمانده انتظامی ایرانشهر با اشاره به دستگیری متهمان در این عملیات، افزود: در تحقیقات فنی کارآگاهان پلیس آگاهی، متهمان به ارتکاب آدم ربایی اعتراف و علت آن را انگیزه‎های شخصی اعلام کردند.

جلیلیان گفت: ماموران در ادامه این عملیات پس از شناسایی محل اختفای فرد ربوده شده، او را نیز آزاد کردند.

این مسئول انتظامی در پایان ضمن اشاره به کشف تعداد یک قبضه سلاح کلت کمری، یک تیغه چاقو، یک قوطی اسپری دفاع شخصی، یک چوب دستی و یک عدد شوکر برقی از متهمان که در آدم‌ربایی از این ابزار استفاده نموده بودند، گفت: پس از تشکیل پرونده متهمان به همراه ابزار مکشوفه به مرجع قضائی معرفی شدند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل