بازدید 6409

رئیس دفتر رهبر انقلاب وارد شیراز شد

حجت الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب با استقبال مسئولان استان فارس وارد فرودگاه شهید آیت الله دستغیب شیراز شد.
کد خبر: ۵۵۷۲۷۲
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۱ 29 December 2015
همزمان با میلاد پیامبر اسلام (ص) و امام جعفر صادق(ع) حجت الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب با استقبال مسئولان استان فارس وارد فرودگاه شهید آیت الله دستغیب شیراز شد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمد محمدی گلپایگانی سه شنبه در ابتدای ورود به شهر شیراز در فرودگاه شهید دستغیب در جمع خبرنگاران بیان کرد: هدف از سفر به سومین حرم اهل بیت(ع) علاوه بر شرکت در مراسم غباروبی شاهچراغ(ع)، شرکت در مراسم عمامه گذاری 114 طلبه حوزه های علمیه شیراز و افتتاح طرح توسعه دارالشفای حرم مطهر شاهچراغ(ع) است.

وی افزود: اعیادی مانند میلاد پیامبراعظم (ص) فرصت مناسب برای برگزاری مراسم های ملبس شدن طلاب است که این چنین برنامه ای امشب در استان های مختلف کشور از جمله قم و تهران و سایر استان ها برگزار می شود.

براساس این گزارش، آیین غباروبی حرم مطهر شاهچراغ(ع) عصر امروز و مراسم عمامه گذاری طلاب شیراز به همراه جشن میلاد پیامبر(ص) امشب در شبستان امام خمینی(ع) شاهچراغ(ع) برگزار می شود.

آیت الله ایمانی نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز و و آیت الله سیدعلی اصغر دستغیب تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) از حجت الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی استقبال کردند.

برنامه هایی از جمله دیدار با علمای استان فارس از جمله نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز، افتتاح طرح توسعه دارالشفاء تخصصی حضرت شاهچراغ(ع)، شرکت در مراسم عمامه گذاری طلاب، شرکت در جشن بصیرت 9 دی و سخنرانی در شب میلاد حضرت محمد(ص) و امام صادق(ع) در شبستان بزرگ امام خمینی(ره) شاهچراغ(ع) از برنامه های پیش بینی شده برای سفر یک روزه حجت الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی در شیراز است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # رفح # حج # ارتحال امام خمینی
وب گردی