بازدید 4365

بیعت جامعه قرآنی با رهبر معظم انقلاب

کد خبر: ۵۵۷۸۲
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۸۸ - ۰۹:۰۹ 16 July 2009
جامعه قرآنی کشور در نامه‌ای به رهبر فرزانه انقلاب، با اعلام حمایت از بیانات ایشان در خطبه‌های نماز جمعه 29 خرداد نوشتند: 22 خرداد نشان داد که انقلاب عظیم اسلامی، جوان، پرنشاط، با ایمان و پرشتاب در حال پیشروی و بالندگی است.

متن کامل نامه جامعه قرآنی کشور خطاب به مقام معظم رهبری به شرح زیر است:

محضر مبارک نایب امام زمان (عج) ولی امر مفترض الطاعه و رهبر عالیقدر انقلاب اسلامی، حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای ادام الله تعالی ظله العالی

السلام علیکم و رحمةالله و برکاته

طنین نماز دشمن‌‌شکن شما که اینک همه مؤمنان جهان را به وجد آورده و آرامش و سکینه الهی را بر دلهای ایشان نشانده است و در مقابل همچون صاعقه‌ای مرگبار بر جبهه کفر و دشمنان اسلام فرود آمده و نجوای زلال شما با ولی الله الاعظم (عج) که هر چه داریم به یمن اوست و صحنه گردان و سررشته‌دار امور ماست کسانی را که مفتخر به تمسک به قرآن و نشر معارف آن هستند به لبیک گویی به مقتدای خویش برانگیخت چرا که: انما المؤمنین الذین ءامنوا بالله و رسوله؛ و اذا کانوا معه علی امر جامع لم یذهبوا حتی یستأذنوه.

ما با شما در کنار شما و تحت فرمان شماییم تا امر جام الهی به سامان رسد و تحت لوای برافراشته حضرتعالی به تمامی اهداف بلند انقلاب اسلامی نایل شویم.

خدارا شاکریم که ملت بزرگ ایران از آن روزی که پرچم بازگشت به قرآن و اسلام ناب محمدی (ص) توسط امام راحل (قدس سره) برافراشته شد و همه با فرمان قل انما اعظکم بواحدة ان تقوموا لله قیام کردند به حکم فمن یکفر بالطاغوت و یؤمن بالله فقداستمسک بالعروة الوثقی با طاغوت زمان مبارزه کرده و او را شکستند و در تداوم این قیام به حکم کونوا قوامین لله شهداء بالقسط تاکنون روز به روز راه عمیق‌تر، پرشکوه‌تر، حماسی‌تر، راه درخشان خود را با قدرت پی گرفته و به ملتی نمونه تبدیل شده‌اند و لحظه‌ای از مسیر نورانی الهی و قرآنی خود با پس ننهاده‌اند.

ملت ما در این 30 سال سختی‌های زیادی را متحمل شده که البته راه خدا راه تحمل سختی‌هاست ولی پیروزی‌های بزرگ و معجزه آسای خود را نیز از دل همین استقامت بر سختی‌ها بیرون کشیده است.
ملت ایران تحت «ولایت الله» قرار گرفت و خداوند که نعم المولی و نعم النصیر است، او را بر بال فرشته نشانده، به اوج عزت و اقتدار رساند و نعمت‌های بزرگ استقلال، آزادی، عزت، سرافرازی، اقتدار و امنیت را بر او ارزانی داشت. جبهه کفر و استکبار تمام قد در برابر این ملت صف کشید، ولی جولان آن در میدانی است که خالی از حق باشد و اصلا باطل ذاتا زهوق است و رفتنی. کافی است حق قد برافرازد به صحنه آمده خود را بنمایاند که جاء‌الحق و زهق الباطل و این سرپنجه حق است که با یک ضربت، باطل را نابود می‌کند بل نقذف بالحق علی الباطل فیدمغه فاذا هو زاهق.

درخشان‌ترین حماسه‌ای که ملت ایران پس از یوم الله 22 بهمن توانست با لطف خداوند بیافریند حماسه عظیم یوم الله 22 خرداد بود که چشم جهانیان را خیره کرد. همه جهان فهمید که تنها و تنها یک کشور است که در آن توده‌های عظیم ملت‌اند که تحت فرمان رهبری الهی، حرف اول و آخر را می‌زنند و صاحبان زر و زور و فریب را در آن جایی نیست. 22 خرداد نمایشگاهی بسیار عظیم و متنوع از تمام جلوه‌های خیره کننده انقلاب و مضامین بلند آن بود. 22 خرداد نشان داد که انقلاب عظیم اسلامی جوان و پرنشاط و با ایمان و توکل و اعتماد پرشتاب در حال پیشروی و بالندگی است. آنچه پس از 22 خرداد توسط دشمنان این ملت اتفاق افتاد به خوبی آشکار کرد که دشمنان رنگارنگ ما به سردمداران صهیونیست‌ها و استکبار تمام توان مادی، فکری، تبلیغی و سیاسی خود را برای جنگی تمام عیار با این ملت به صحنه آورده بودند و قد مکروا و عندالله مکرهم و ان کان مکرهم لتزول منه الجبال غافل از آنکه فلله المکر جمیعا مگر با ملتی خدایی می‌توان خدعه کرد و او را فریفت؟ تمام مکر آنان وبال گردن خودشان شد که: و لایحیق المکر السیئ الا باهله و خداوند آنها را رسوا کرد تا آینده انقلاب هم بیمه شود و کسی فریب چرب زبانی دشمنان را نخورد.


ملت بزرگ فرزانه و ستودنی ایران نه تنها با حضور یکپارچه خود بلکه با رأی پرمعنای خود نشان داد که راه پیشرفت و عدالت را برگزیده است. طبیعی است که بعضی افراد و جریان‌ها که طی سالیان گذشته با زیاده‌خواهی و غرقه شدن در افکار مادی و به فراموشی سپردن گفتمان الهی و به امید چرخاندن دولت و امکانات ملی بین خود علم مخالفت برافراشته رأی ملت را برنتابند و 40 میلیون شرکت کننده در این حماسه عظیم را ریشخند کنند و به آشوب و فتنه‌گری روی آورند و همصدا با دشمنان سوگند خورده و با کمک شبکه‌های دجالی بی‌بی‌سی و صدای آمریکا و اسراییل و سایر جنایتکاران به امنیت، آسایش، وحدت و انتخاب مردم یورش آورده و بدترین توهین‌ها را به ملت و نظام روا دارند و تمام توان خود را برای مقابله با ملت به صحنه آوردند که این امر چندان دور از انتظار نبود ودوّا ما عنتم قد بدت البغضاء من افواههم و ما تخفی صدورهم اکبر. این نیز یک سنت الهی است که قرآن عاقبت این قشون کشی احمقانه را چنین بیان فرموده است: ان الذین کفروا ینفقون اموالهم لیصدّوا عن سبیل الله فسینفقونها ثم تکون علیهم حسرة ثم یغلبون والذین کفروا الی جهنم یحشرون لیمیزالله الخبیث من الطیب و یجعل الخبیث بعضه علی بعض فیرکمه جمیعا فیجعله فی جهنم اولئک هم الخاسرون.


انقلاب ما توانسته است به استقلال کامل برسد، آزادی را در حد اعلا تأمین کند و امنیت به ارمغان آورد و اینک در خیزشی نو در حال گذر از گردنه پر پیچ و خم عدالت است و این همان آرمانی است که سال‌هاست مقتدای بزرگ قرآنیان در اقامه عدل و مبارزه با ظلم و فساد و تبعیض، ندای آن را در داده و برابری یک روستایی دور از مرکز را با اصحاب قدرت و ثروت اعلام فرموده و به فضل الهی با قدرت ملت و از یوم الله 22 خرداد با شتاب به حرکت درخواهد آمد و همه کسانی را که می‌خواهند سد این سبیل الهی کنند، مشمول پیام آن آیات نورانی خواهند کرد.


اگر امروز بعضی ظالمانه برای انتقام از پیروزی این ملت با دشمنان همداستان شده و حقد خود را بیرون ریخته‌اند، ام حسب الذین فی قلوبهم مرض ان لن یخرج الله اصغانهم جای نگرانی نیست که خداوند فرموده است: ولاتحسبن الله غافلا عما یعمل الظالمون انما یؤخرهم لیوم تشخص فیه الابصار.
اقامه قسط و حرکت در راه خدا بر اساس تقوا، دشمنان خود را دارد. دشمنان عدالت را نباید صرفا در میان کفار و طواغیت جستجو کرد که آنچه را تاریخ گواهی کرده که بر قرآن ناطق و عدل مجسم امیرمؤمنان رفته خود بهترین گواه است؛ ما کان‌الله لیذرالمؤمنین علی ما انتم علیه حتی یمیزالخبیث من الطیب... و طیب همان شجره طوبای عدالت است که اصلها ثابت و فرعها فی السماء.

جامعه قرآنی کشور به ولی و مقتدای خود عرض می‌کند که این ملت بزرگ ایستاده است تا همه وعده‌های حق محقق و دشمنان حق و عدل منکوب شوند؛ فلا تحسبن الله مخلف وعده رسله، ان‌الله عزیز ذوانتقام.

ملت بزرگ پشت سر رهبر الهی و قرآنی خود آماده و مهیا ایستاده و افق روشنی را که ورای این فتنه‌های کور دشمن ساز پیش روی اوست به خوبی نظاره‌گر است. ملت ما پیشرفت و عدالت را برگزیده است و با اقتدار همه موانع را زیر پای خود گذاشته و به قله‌ای که خداوند برای او پسندیده است؛ یعنی جامعه نمونه و الگو برای جهانیان لتکونوا شهداء‌ علی الناس خواهد رسید و شما رهبر و سید و مقتدا و پرچمدار عزت و اعتلای ما را که خود مبشر قل بفضل‌الله و برحمته فبذلک فلیفرحوا هو خیر مما یجمعون به این جامعه هستید با داشتن چنین ملت رشید و رهروان فراوان طریق حق و اهل ایستادگی و استقامت غم ناکثان دین به دنیا‌فروش و شر حاسدان و معاندان و قاسطان مباد که حسبک‌الله و من‌اتبعک من المؤمنین. شما مبنای گفتمان خود را خدا قرار داده‌اید و گفتمان الهی و قرآنی را براساس تقوا بر جامعه مؤمن ما حاکم فرموده‌اید. پس چه باک که سیاست بازانی که مبانی آنها صرفا سیاسی و مادی و براساس منافع شخصی و گروهی است، آن را برنتابند و با آن گلاویز شوند.
واصبر و ما صبرک الا بالله و لاتحزن علیهم و لاتک فی ضیق مما یمکرون ان الله مع‌الذین اتقوا و الذین هم محسنون.

صدق‌الله العلی العظیم.

امضاکنندگان نامه:

1 ـ علی محمد آشنایی ـ عضو هیأت علمی دانشگاه
2 ـ حجت‌الاسلام والمسلمین آشتیانی عراقی ـ عضو فراکسیون قرآن و عترت مجلس شورای اسلامی
3 ـ جواد آرین‌منش ـ عضو فراکسیون قرآن و عتر مجلس شورای اسلامی
4 ـ محمدعلی آذرشب ـ استاد دانشگاه تهران
5 ـ امیر آقایی ـ استاد حفظ قرآن
6 ـ حجت‌الاسلام والمسلمین آقاتهرانی ـ عضو فراکسیون قرآن و عترت مجلس شورای اسلامی
7 ـ حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیمی ـ عضو فراکسیون قرآن و عترت مجلس شورای اسلامی
8 ـ سیدجواد ابطحی ـ عضو فراکسیون قرآن و عترت مجلس شورای اسلامی
9 ـ دکتر ابوترابی ـ عضو هیأت علمی و رئیس دانشکده علوم قرآنی آمل
10 ـ احمد ابوالقاسمی ـ استاد قرائت قرآن
11 ـ حجت‌الاسلام والمسلمین احمدیان ـمدیر قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه
12 ـ حجت‌الاسلام والمسلمین حسین اجرایی ـ مدیر مؤسسه فرهنگی هنری اسوه نخبگان قم
13 ـ محمد مسعود اسماعیلی ـ مدیر دارالقرآن الکریم زنجان
14 ـ دکتر زهره اخوان ـ عضو هیأت علمی دانشگاه
15 ـ دکتر لاله افتخاری ـ رئیس فراکسیون قرآن و عترت مجلس شورای اسلامی
16 ـ احد اصل محمدی ـ قاری ممتاز قرآن
17 ـ صالح اطهری فرد ـ قاری ممتاز قرآن
18 ـ حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا امام ـ رئیس دانشکده الهیات دانشگاه تهران
19 ـ عباس امام جمعه ـ استاد قرائت قرآن
20 ـ امیری ـ مدیر انجمن قرآن و نهج‌البلاغه درود
21 ـ امین مقدم ـ مدیر مؤسسه آیات خراسان رضوی
22 ـ انجم شعاع ـ مدیر قرآنی
23 ـ حمیدرضا الاجگردی ـ قاری ممتاز قرآن
24 ـ عبدالله ایمانی ـ مدیر مؤسسه قرآن پژوهان اسراء تهران
25 ـ محمدعلی اوحدی ـ استاد قرائت قرآن
27 ـ حجت‌الاسلام والمسلمین بهمنی ـ پژوهشگر قرآن
28 ـ حجت‌الاسلام والمسلمین سیدجواد بهشتی ـ مدیر قرآنی وزارت آموزش و پرورش
29 ـ اسدالله بادامچیان ـ عضو فراکسیون قرآن و عترت مجلس شورای اسلامی
30 ـ محسن بادپا ـ قاری ممتاز قرآن
31 ـ محمد بابایی ـ مدیر قرآنی
32 ـ حجت‌الاسلام والمسلمین منصور برزگر ـ مدیر مؤسسه مکتب القرآن ثارالله لامرد (با 65 شعبه)
33 ـ بروجردی ـ عضو فراکسیون قرآن و عترت مجلس شورای اسلامی
34 ـ مهدی بحرالعلوم ـ حافظ ممتاز قرآن
35 ـ محمد بنیادی ـ مدیر قرآنی
36 ـ ابوالفضل بهرام‌پور ـ مترجم قرآن
37 ـ محمد بیستونی ـ مدیر مؤسسه قرآنی تفسیر جوان تهران (به همراه 10 مؤسسه وابسته)
38 ـ شهریار پرهیزگار ـ استاد حفظ و قرآئت قرآن
39 ـ محمدرضا پورزرگری ـ قاری ممتاز قرآن
40 ـ ابراهیم پورفرزیب (مولایی) ـ استاد قرائت قرآن
41 ـ محمدرضا پورمعین ـ رئیس جمعیت قرآنی تهران
42 ـ سیدمجید پورطباطبایی ـ عضو هیأت علمی پژوهشگاه فرهنگ و علوم اسلامی
43 ـ جواد پناهی ـ قاری ممتاز قرآن
44 ـ سیدمهدی تاج‌زاده ـ قاری ممتاز قرآن
45 ـ رضا جاویدی ـ قاری ممتاز قرآن
46 ـ امین جعفری ـ مدیر مکتب القرآن قم (با 82 شعبه)
47 ـ سیدحسن جواهری ـ پژوهشگر قرآنی
48 ـ نصرالله چمران ـ معاون دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم
49 ـ حجت‌الاسلام والمسلمین حاج ابوالقاسم ـ استاد حفظ قرآن
50 ـ محمدرضا حاجی اسماعیلی ـ استاد قرائت و عضو هیأت علمی دانشگاه اصفهان
51 ـ حاجی‌ بابایی ـ عضو فراکسیون قرآن و عترت مجلس شورای اسلامی
52 ـ احمد حاجی شریف ـ استاد قرائت قرآن
53 ـ عباسعلی حسن‌پور ـ عضو هیأت علمی دانشگاه
54 ـ حمید حسن‌زاده ـ عضو هیأت علمی دانشگاه
55 ـ مهدی حسنی ـ حافظ ممتاز قرآن
56 ـ سیدمعصوم حسینی ـ عضو هیأت علمی و رئیس دانشکده علوم قرآنی ملایر
57 ـ سیدعلی اکبر حسینی ـ عضو هیأت علمی پژوهشگاه فرهنگ و علوم اسلامی
58 ـ حسینی ـ مدیر مؤسسه علوم قرآنی یس ارومیه
59 ـ حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمجتبی حسینی ـ قرآن‌پژوه
60 ـ حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی دولت‌آبادی ـ عضو فراکسیون و عترت مجلس شورای اسلامی
61 ـ علی اکبر حشمتی ـ استاد قرائت قرآن
62 ـ دکتر محمد باقر حجتی ـ عضو هیأت علمی دانشگاه تهران
63 ـ زهرا حمیدیان ـ مدرس و پژوهشگر قرآنی
64 ـ علی اکبر حنیفی ـ استاد قرائت قرآن
65 ـ خاکساری ـ مدیر مهد قرآن اصفهان با 15 شعبه
66 ـ رحیم خاکی ـ قاری ممتاز قرآن و مدیر قرآنی
67 ـ خرمیان ـ قاری ممتاز قرآن
68 ـ دکتر خدایار ـ عضو هیأت علمی و رئیس دانشکده علوم قرآنی زاهدان
69 ـ دکتر محمد علی خواجه پیری ـ استاد دانشگاه و خادم قرآنی
70 ـ محمد خواجوی ـ استاد قرائت قرآنی
71 ـ احمد دباغ ـ حافظ ممتاز قرآن
72 ـ دستغیب ـ عضو فراکسیون قرآن و عترت مجلس شورای اسلامی
73 ـ مهدی دغاغله ـ استاد قرائت قرآن
74 ـ غلامعلی دمساز ـ مدیر موسسه علوم قرآنی وحدت اندیش جام تربت جام
75 ـ مهندس کریم دولتی ـ استاد قرآن و رئیس دانشکده علوم قرآنی تهران
76 ـ حجت الاسلام والمسلمین محمد حسین دهقان ـ معاون مرکز تخصصی تفسیر حوزه علمیه قم
77 ـ حجت الاسلام و المسلمین ناصر دهقان ـ مدیر آموزش مرکز تخصصی تفسیر حوزه علمیه قم
78 ـ دکتر دهقان ازنا ـ عضو فراکسیون قرآن و عترت مجلس شورای اسلامی
79 ـ ذوالانوار ـ عضو فراکسیون قرآن و عترت مجلس شورای اسلامی
80 ـ حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر محمد علی راغبی ـ عضو هیأت علمی و رئیس دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم
81 ـ حسن ربیعیان ـ قاری ممتاز قرآن
82 ـ دکتر سعید رحمانی ـ قاری ممتاز قرآن
83 ـ حسین رستمی ـ قاری ممتاز قرآن
84 ـ حجت الاسلام و المسلمین رضازاده ـ مدیر موسسه قرآن و نهج‌البلاغه قم
85 ـ علی رضا زاده جویباری ـ حافظ ممتاز قرآن کریم
86 ـ حسن رضاییان ـ قاری ممتاز قرآن
87 ـ دکتر قاسم رضیعی ـ قاری ممتاز قرآن
88 ـ سید ناصر رضوی ـ استاد قرائت قرآن
89 ـ رنجبر ـ استاد قرائت قرآن
90 ـ هاشم روغنی ـ استاد قرائت قرآن
91 ـ فاطمه رهبر ـ عضو فراکسیون قرآن و عترت مجلس شورای اسلامی
92 ـ حجت السلام و المسلمین رهبر ـ عضو فراکسیون قرآن و عترت مجلس شورای اسلامی
93 ـ دکتر زارع ـ عضو هیأت علمی و رئیس دانشکده علوم قرآنی میبد
94 ـ مصطفی زرنگار ـ پژوهشگر قرآنی
95 ـ مرتضی سادات فاطمی ـ استاد قرائت قرآن
96 ـ سید جواد سادات فاطمی ـ استاد قرائت قرآن
97 ـ سید مجتبی سادات فاطمی ـ استاد قرائت قرآن
98 ـ دکتر مهدیه سادات مستقیمی ـ عضو هیأت علمی دانشگاه
99 ـ دکتر حسین ساری ـ مدیر شبکه قرآن و معارف سیما
100 ـ میثم ساکی ـ مدیر موسسه قرآنی قدر هویزه
101 ـ دکتر سبحانی ـ عضو هیأت علمی و رئیس دانشکده علوم قرآنی مراغه
102 ـ دکتر محمدرضا ستوده‌نیا ـ استاد قرائت قرآن
103 ـ محمد سحرخواه ـ عضو هیأت علمی پژوهشگاه فرهنگ و علوم اسلامی
104 ـ سید علی سرابی ـ رئیس هیأت مدیره اتحادیه تشکل‌های قرآنی
105 ـ سید محمد سعید سرابی ـ مدیر قرآنی
106 ـ محمد حسین سبزعلی ـ استاد قرائت قرآن
107 ـ محمد حسین سعیدیان ـ استاد قرائت قرآن
108 ـ دکتر محمد جواد سلمان پور ـ عضو هیأت علمی و رئیس دانشکده علوم قرآن شیراز
109 ـ دکتر سودانی ـ عضو فراکسیون قرآن و عترت مجلس شورای اسلامی
110 ـ علی سیاح گرجی ـ قاری ممتاز قرآن
111 ـ مسعود سیاح گرجی ـ قاری ممتاز قرآن
112 ـ سید مهدی سیف ـ استاد قرائت قرآن
113 ـ حامد شاکرنژاد ـ قاری ممتاز قرآن
114 ـ حمید شاکرنژاد ـ قاری ممتاز قرآن
115 ـ غلامرضا شاه میوه ـ استاد قرائت قرآن
116 ـ حجت السلام و المسلمین علیرضا شاهسونی ـ مدیر موسسه بیت‌الاحزان حضرت زهرا "س " قاری (با 70 شعبه)
117 ـ سرکار عفت شریعتی ـ عضو فراکسیون قرآن و عترت مجلس شورای اسلامی
118 ـ شریعتی ـ مدیر موسسه ره پویان سید‌الشهداء قم
119 ـ دکتر شریعتمداری تهرانی ـ عضو هیأت علمی و رئیس دانشکده علوم قرآنی شاهرود
120 ـ دکتر اصغر شعاعی ـ قاری ممتاز قرآن
121 ـ سعید شمس ـ پژوهشگر قرآنی
122 ـ دکتر شهرزاده ـ عضو فراکسیون قرآن و عترت مجلس شورای اسلامی
123 ـ شهرکی فلاح ـ عضو هیأت علمی و رئیس دانشکده علوم قرآنی زابل
124 ـ حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا شهیدی‌پور ـ استاد قرائت قرآن
125 ـ دکتر صادقی ـ عضو هیأت علمی و رئیس دانشکده علوم قرآنی بجنورد
126 ـ حجت‌الاسلام والمسلمین صادقی ـ دبیر انجمن قرآنی پژوهی حوزه علمیه قم
127 ـ دکتر سید میعاد صالحی ـ حافظ ممتاز قرآن
128 ـ حجت‌الاسلام والمسلمین حمیدرضا صفار هرندی ـ پژوهشگر و مدیر قرآنی
129 ـ جواد صدیق ـ مدیر بنیاد قرآن مجید همدان
130 ـ دکتر صفرزاده ـ عضو هیأت علمی و رئیس دانشکده علوم قرآنی کرمانشاه
131 ـ محمود صفری ـ مدیر موسسه دارلقرآن کریم اردبیل
132 ـ مصطفی صدرزاده ـ استاد قرائت قرآن
133 ـ حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا صفوی ـ مترجم قرآن کریم
134 ـ خانم صندوقی ـ مدیر موسسه اعجاز قرآن کرمانشاه
135 ـ خانم صورتیان ـ مدیر موسسه قرآن و نهج‌البلاغه گیلان غرب
136 ـ سید محمد حسین طباطبایی ـ حافظ ممتاز قرآن کریم
137 ـ حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد مهدی طباطبایی ـ مدیر جامعه القرآن کریم و اهل بیت (ع) قم (با 400 شعبه)
138 ـ سعید طوسی ـ قاری ممتاز قرآن
139 ـ رضا عابدین زاده ـ حافظ ممتاز قرآن
140 ـ مهدی عادلی ـ قاری ممتاز قرآن
141 ـ محمد عباسی ـ استاد قرائت قرآن
142 ـ عبدالرسول عبایی ـ استاد قرائت قرآن
143 ـ علی غضنفری ـ عضو هیأت علمی دانشگاه
144 ـ حجت‌الاسلام والمسلمین غضنفری ـ عضو هیأت علمی دانشگاه
145 ـ دکتر عظیم‌عظیم پور ـ عضو هیأت علمی دانشگاه
146 ـ ابوالفضل علامی ـ استاد قرائت قرآن
147 ـ حسین علمی ـ استاد قرائت قرآن
148 ـ دکتر محمد صادق علمی ـ عضو هیأت علمی و رئیس دانشکده علوم قرآنی مشهد
149 ـ مسعود عنایتی مقدم ـ قاری ممتاز قرآن
150 ـ عیسی عیسی‌زاده ـ عضو هیأت علمی پژوهشگاه و فرهنگ و علوم اسلامی
151 ـ سید مهدی فاطمیان ـ استاد حافظ قرآن
152 ـ علی فربین ـ قاری ممتاز قرآن
153 ـ فدایی ـ عضو فراکسیون قرآن و عترت مجلس شورای اسلامی
154 ـ جهانبخش فرجی ـ قاری ممتاز قرآن
155 ـ حسین فردی ـ قاری ممتاز قرآن
156 ـ دولت فرهادی ـ مدیر جامعه‌القرآن و العترت میاندوآب
157 ـ فرهنگی ـ عضو فراکسیون قرآن و عترت مجلس شورای اسلامی
158 ـ محمد فقیهی ـ پژوهشگر قرآنی (مولف قرآن کریم)
159 ـ فولادگر ـ عضو فراکسیون قرآن و عترت مجلس شورای اسلامی
160 ـ حجت‌الاسلام والمسلمین قربانی ـ عضو فراکسیون قرآن و عترت مجلس شورای اسلامی
161 ـ آقای دکتر عارف نسب ـ استاد قرائت
162 ـ حجت‌الاسلام والمسلمین آقای دکتر عباسپور ـ استاد حوزه
163 ـ حجت‌الاسلام والمسلمین عباس قادری ـ مدیر پژوهشی مرکز تخصصی تفسیر حوزه علمیه
164 ـ مهدی قره شیخ‌لو ـ قاری ممتاز قرآن
165 ـ حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب‌الله قدمی ـ موسسه فرهنگی هنری گلستان قرآن گرگان
166 ـ منصور قصری زاده ـ قاری ممتاز قرآن
167 ـ امیر محمود کاشفی ـ استاد قرآن و عضو هیأت علمی دانشگاه تهران
168 ـ محمد جواد کاشفی‌پور ـ قاری ممتاز قرآن
169 ـ حجت‌الاسلام و المسلمین کرباسی ـ مدیر حوزه امیرالمومنین (ع)
170 ـ کسمایی ـ استاد قرائت قرآن
171 ـ حسین کرمی ـ قاری ممتاز قرآن
172 ـ کوثری ـ عضو فراکسیون قرآن و عترت مجلس شورای اسلامی
173 ـ محمدعلی لسانی فشارکی ـ عضو هیأت علمی دانشگاه تربیت مدرس
174 ـ محمود لطفی‌نیا ـ قاری ممتاز قرآن
175 ـ احمد لیایی ـ مدیر قرآنی
176 ـ وحید مجتهدزاده ـ قاری ممتاز قرآن
177 ـ سید هادی محدث ـ محقق و مدرس قرآن
178 ـ محمد حسین محمدزاده ـ مدیر شبکه رادیویی تهران
179 ـ محمد کاظمی محمدزاده ـ استاد قرائت قرآن
180 ـ حجت‌الاسلام و المسلمین ملک محمدی ـ عضو فراکسیون قرآن و عترت مجلس شورای اسلامی
181 ـ حجت‌الاسلام و المسلمین حمید محمدی ـ پژوهشگر قرآنی
182 ـ آقای سیف‌الله مسرور ـ مدیر خانه قرآن بندر انزلی گیلان
183 ـ حجت‌الاسلام والمسلمین حیدرضا مطهریان ـ مدیر مهد قرآن جواد الائمه (ع) یزد
184 ـ آقای کریم منصوری ـ استاد قرائت قرآن
185 ـ حجت‌الاسلام و المسلمین سید کاظم موسوی ـ مدیر قرآنی
186 ـ مهندس میرباقری ـ پژوهشگر قرآنی
187 ـ سید محسن میرباقری ـ استاد دانشگاه
188 ـ محمد تقی میرزاجانی ـ قاری ممتاز قرآن
189 ـ علی اکبر ملک‌شاهی ـ قاری ممتاز قرآن
190 ـ محمدی مهدوی ـ مدیر مهد قرآن کاشان
191 ـ حبیب مهکام ـ استاد قرائت قرآن
192 ـ سید رضا مودب ـ رئیس انجمن قرآن پژوهی حوزه علمیه قم
193 ـ نوروزی ـ عضو هیأت علمی و رئیس دانشکده علوم قرآنی خوی
194 ـ حجت‌الاسلام و المسلمین نکونام ـ عضو فراکسیون قرآن و عترت مجلس شورای اسلامی
195 ـ خانم زهرا ناظری ـ عضو فراکسیون قرآن و عترت مجلس شورای اسلامی
196 ـ محمد جواد نعمت‌اللهی ـ حافظ ممتاز قرآن
197 ـ حجت‌الاسلام والمسلمین نوروزی ـ عضو فراکسیون قرآن و عترت مجلس شورای اسلامی
198 ـ نوغابی ـ پژوهشگر و استاد مفاهیم قرآن
199 ـ مرتضی نجفی قدسی ـ خبرنگار قرآنی
200 ـ حجت‌الاسلام نعمتی ـ مدیر جامعه قاریان قرآن مشهد
201 ـ حجت‌الاسلام و المسلمین نقدی ـ رئیس مرکز ترجمه قرآن به زبانهای خارجی
202 ـ سید مرتضی نیکزاد ـ مدیر بنیاد قرآن روشندلان اصفهان
203 ـ علی اکبر نجفیان نجف آبادی ـ مدیر مهد قرآن نجف آباد
204 ـ غلامرضا نیازی ـ مدیر موسسه پردیس قرآن کاشمر
205 ـ مجتبی وزیری ـ مدیر کانون آموزش قرآن تهران
206 ـ سید حسین هاشمی ـ پژوهشگر قرآنی
207 ـ دکتر هدایت خواه ـ عضو فراکسیون قرآن و عترت مجلس شورای اسلامی
208 ـ حمید هروی ـ قاری ممتاز قرآن
209 ـ بهروز یاری گل ـ استاد قرائت قرآن
210 ـ ولی‌الله یاراحمدی ـ مدیر قرآنی
211 ـ حجت‌الاسلام والمسلمین یحی‌زاده ـ عضو فراکسیون قرآن و عترت مجلس شورای اسلامی
به همراه جمع کثیری از اعضای موسسات و دانشجویان و شاگردان جلسات قرآنی کشور
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی