گزارش ویژه

ماجراهای مراسم دیشب بدرقه تیم امید؛ نزدیک بود خاکپور برکنار شود

کفاشیان دیشب در جمع نزدیکان خود ضمن نشان دادن دلخوری شدیدش نسبت به حرکت غیرحرفه ای خاکپور، مجبور شد به ماجرای مدرک مربیگری این سرمربی تازه کار اشاره کند و بگوید که با چه مشقاتی مدارک مربیگری او را با رایزنی های خاص از ای اف سی تهیه کرده است تا او بتواند روی نیمکت بنشیند.پیشنهاد برکناری خاکپور در همان سالن به کفاشیان شد و هر آن احتمال داشت قرعه سرمربیگری به نام محمد مایلی کهن بیفتد
کد خبر: ۵۵۸۰۱۷
|
۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۷ 02 January 2016
|
5960 بازدید
زخم های ناشی از چندماه اختلاف و کش مکش بین فدراسیون فوتبال و کادرفنی تیم ملی امید که بارها در رسانه ها به افکارعمومی نشان داده شد، در مراسم بدرقه دیشب وزیر ورزش و رییس فدراسیون فوتبال سر باز کرد و سه ضلع وزارت ورزش، فدراسیون فوتبال و دست اندکاران تیم امید تا توانستند با حرف و عمل خود از خجالت یکدیگر درآمدند.
به گزارش تابناک ورزشی، تقابل های متعدد در حوالی تیم امید نشان می دهد این تیم پیش از آغاز مسابقات دور نهایی انتخابی المپیک، یک گل از حریفان عقب است چراکه رقابت با وجود این همه تضاد و خصومت داخلی مقابل حریفانی که یکپارچه و متحد شده اند؛ کاردشوار صعود به ریو2016 را دشوارتر می کند.
تقابل های مایلی کهن- کی روش، خاکپور- کفاشیان، وزارت ورزش- فدراسیون فوتبال، دبیرکل فدراسیون- سرمربی تیم ملی و تیم امید- پرسپولیس چیزی نیست که حتی یک نمونه از مشابه آن را بشود در اردوی رقبا پیدا کرد. در واقع همانند اغلب ادوار گذشته این مسابقات، اولین حریف تیم المپیک ایران، خودمان هستیم.
نگاهی به جملات مطرح شده تنها در24ساعت اخیر منتهی به پرواز تیم ملی امید عمق این شکاف ویران کننده را عیان می سازد. «سرپرست تیم امید: خاکپور در ترافیک گیر کرده بود و نرسید»، «خاکپور: بخاطر حضور کفاشیان به مراسم بدرقه نرفتم» ، «مایلی کهن:در صورتی که کی روش به اروی تیم امید نزدیک شود، احتمال درگیری فیزیکی هم وحود دارد!» ، « وزیر ورزش: به تیم امید کمک ویژه 400میلیونی کردیم» ، «کاشانی: من که یک ریال از این کمک را هم ندیدم» ، « مدیران تیم امید: نورالهی بخاطر تمارض در اردوی بندرعباس خط خورد» ، « پرسپولیس: نورالهی واقعا مصدوم بود، ما دروغ نگفتیم» و ...
محمد خاکپور سرمربی تیم امید که دیشب حاضر نشد در مراسم خداحافظی از تیم ملی امید شرکت کند، صبح امروز نیز تا دقایقی پیش از پرواز تیم نیز در جمع بازیکنان حاضر نشده بود تا جایی که احتمال انصراف قطعی او از همراهی تیم امید به گوش می رسید. 
در این میان علی کفاشیان که معمولا دیر از کوره درمی رود شب گذشته با صورتی برافروخته و ناراحت از غیبت و قهر سرمربی تیم امید، تا آستانه عزل خاکپور سرمربی بدون قرارداد خود پیش رفت. پیشنهاد برکناری خاکپور در همان سالن به کفاشیان شد و هر آن احتمال داشت قرعه سرمربیگری به نام محمد مایلی کهن بیفتد و سرمربی تیمی که ماه ها رویش کار شده و چندین اردوی اروپایی و آسیایی را پشت سر گذاشته، پای پله هواپیما تغییر کند و شاید اگر به رفتار مدیرفنی تیم امید اعتماد بیشتری بود، وی روی نیمکت به عنوان نفراول تصمیم گیرنده می نشست.

ماجراهای مراسم دیشب بدرقه تیم امید؛ نزدیک بود خاکپور برکنار شود
کفاشیان دیشب در جمع نزدیکان خود ضمن نشان دادن دلخوری شدیدش نسبت به حرکت غیرحرفه ای خاکپور، مجبور شد به ماجرای مدرک مربیگری این سرمربی تازه کار اشاره کند و بگوید که با چه مشقاتی مدارک مربیگری او را با رایزنی های خاص از ای اف سی تهیه کرده است تا او بتواند روی نیمکت بنشیند. رییس فدراسیون مقابل اصرار برخی مقامات فدراسیون بر لزوم برکناری خاکپور، مقاومت کرد تا حداقل تیم امید در آخرین لحظات درگیر این حواشی نشود.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟