ماجرای خودکشی مهاجم پیشین سرخابی با زدن رگ دست!

روزی که با ملوان قرارداد بستم قرار شد پولم را در تاریخی معین بدهند. من ویلا خریدم و متأسفانه پول نرسید تا مدام تلفنم زنگ بخورد. طرف هم نمی‌گفت این اولادی است و بی‌خیال پول. یک روز که داشتم با طلبکاران تلفنی حرف می‌زدم...
کد خبر: ۵۵۹۳۷۱
|
۱۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۵ 07 January 2016
|
24442 بازدید

مهاجم پیشین سرخ آبی ها به موضوع خود کشی خود واکنش نشان داد.

به گزارش تابناک ورزشی، مهرداد اولادی در این باره عنوان کرد: خودکشی... (در این لحظه دستش را باز می‌کند و جای بخیه‌‌اش را نشان می‌دهد. دقیقاً روی ساعدش) شما نگاه کنید. من بخواهم خودکشی کنم روی دستم را می‌زنم؟ طرف رگ دستش را می‌زند و خودکشی می‌کند، من چرا باید روی دستم را بزنم؟

ماجرای خودکشی مهاجم پیشین سرخابی با زدن رگ دست!

وی در گفت و گویی با یکی از روزنامه های ورزشی گفت: این بحث خودکشی من وقتی مطرح شد، دلم شکست. کسی خبر نداشت مهرداد اولادی چه وضعی دارد. روزی که با ملوان قرارداد بستم قرار شد پولم را در تاریخی معین بدهند. من ویلا خریدم و متأسفانه پول نرسید تا مدام تلفنم زنگ بخورد. طرف هم نمی‌گفت این اولادی است و بی‌خیال پول. یک روز که داشتم با طلبکاران تلفنی حرف می‌زدم، این‌قدر اعصابم خرد شد که می‌خواستم گوشی‌ام را پرتاپ کنم ولی دقیقاً پشت ‌سرم یک شیشه بود که دستم محکم به شیشه خورد و متأسفانه دستم را کشیدم که پاره شد.

اولادی افزود: نمی‌خواستم آدم بدقولی باشم و این اتفاق برایم افتاد. بعد گفتند من خودکشی کرده‌ام. خدایی‌‌اش شما دست من را ببینید. (دوباره روی ساعدش را نشان می‌دهد) دیگر تو فیلم‌ها دیده‌ام چطوری خودکشی می‌کنند. می‌فهمم که نباید روی ساعد را بزنم بلکه باید رگ دستم را بزنم!

اشتراک گذاری
تور پاییز ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب منتخب
# جنگ ایران و اسرائیل # یحیی السنوار # قیمت طلا # استقلال # پرسپولیس # خلیج فارس # آرین طباطبایی
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات