بازدید 4916
حلقه محاصره تنگ تر شد

قطع خطوط امدادرسانی به داعش در فلوجه

منابع عراقی از قطع خطوط امداد رسانی برای تکفیری ها در شهر فلوجه که از اویل سال ۲۰۱۴ تحت اشغال داعش است خبر دادند.
کد خبر: ۵۶۵۰۲۷
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۷ 01 February 2016
منابع عراقی از قطع خطوط امداد رسانی برای تکفیری ها در شهر فلوجه که از اویل سال ۲۰۱۴ تحت اشغال داعش است خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه العهد، منابع عراقی اعلام کردند: خطوط امداد رسانی برای داعش در شهر فلوجه که از ابتدای سال ۲۰۱۴ به اشغال تکفیری ها درآمده، قطع شده است و گذرگاه هایی امن برای ساکنان به منظور خروج از شهر تحت محاصره گشوده شده است.
قطع خطوط امدادرسانی به داعش در فلوجه

در همین رابطه سرتیپ سعد معن سخنگوی فرماندهی عملیات بغداد تصریح کرد: پیشروی به سمت فلوجه به شکل تدریجی شروع شده است و ما اقدام به قطع خطوط امداد رسانی داعش که حلقه محاصره را بر آنها تنگ تر می کند، کرده ایم.

وی افزود: ما با بستن راه های کمک رسانی به داعش به ویژه پس از عملیات در النعیمیه ( جنوب) و البو شجل ( شمال)، حلقه محاصره را بر آنها تنگ کردیم.

این در حالی است که قبلا علی داود الدلیمی رئیس شورای الخالدیه در شرق الرمادی گفته بود: نیروهای امنیتی و مردمی در سایه حمایت هوایی به سوی منطقه الفلاحات در غرب فلوجه پیشروی کردند. همزمان نیروی هوایی عراق مراکز داعش را به شدت بمباران کرد.

وی افزوده بود: نیروهای امنیتی بر بخش گسترده ای از منطقه پس از عملیات نظامی صبح امروز مسلط شدند. عملیات در مناطق غربی فلوجه مطابق تاکتیک های از پیش طراحی شده از سوی فرماندهان نظامی به پیش می رود.بر اساس این طرح قرار است که منطقه به طور کامل از لوث داعش پاکسازی شود تا تروریست های داعش در داخل فلوجه تحت فشار قرار گیرند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار