بازدید 6992
گزارش بازی

تساوی ذوب‌آهن و استقلال هدیه به پرسپولیس

دو تیم مدعی ذوب اهن و استقلال که به فینال جام حذفی نیز رسیده اند، امروز در فولادشهر به تساوی بدون گل رضایت دادند تا در هفته ای که همه مدعیان به نوعی در کسب پیروزی ناکام بودند، بخت به پرسپولیس برانکو رو کند تا با برد خانگی مقابل سپاهان برای نخستین بار به پله سوم جدول رده بندی لیگ برسند.
کد خبر: ۵۶۵۲۵۲
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۸ 02 February 2016

دیدار تیم‌های بالانشین ذوب‌آهن اصفهان و استقلال تهران در هفته هجدهم لیگ برترفوتبال با تساوی بدون گل به پایان رسید تا پرسپولیس خوشحال ترین تیم از ثبت این نتیجه باشد.

به گزارش تابناک ورزشی، دو تیم مدعی ذوب اهن و استقلال امروز در فولادشهر به تساوی بدون گل رضایت دادند تا در هفته ای که همه مدعیان به نوعی در کسب پیروزی ناکام بودند، بخت به پرسپولیس برانکو رو کند تا با برد خانگی مقابل سپاهان برای نخستین بار به پله سوم جدول رده بندی لیگ برسند. این بازی حساس در ورزشگاه فولادشهر و در حضور حدود 8 هزار هوادار برگزار شد که در پایان به رغم فرصت های بسیار زیاد دو تیم به خصوص میزبان، گلی از خط دروازه ها عبور نکرد. قضاوت این دیدار برعهده شاهین حاج‌بابایی بود. در این بازی هاشم بیک‌زاده از ذوب‌آهن و امین حاج‌محمدی و مهدی رحمتی از استقلال کارت زرد دریافت کردند.

ترکیب ذوب‌آهن: رشید مظاهری، هاشم بیک‌زاده، کاوه رضایی (مسعود حسن‌زاده-84)، قاسم حدادی‌فر، مرتضی تبریزی، احسان پهلوان (مارکو آیوبل-89)، مهدی مهدی‌پور، هادی محمدی، محمد نژادمهدی، دانیال اسماعیلی‌فر، مهدی رجب‌زاده (رضا شکاری-78)

سرمربی: یحیی گل‌محمدی

ترکیب استقلال: مهدی رحمتی، روزبه چشمی، امید ابراهیمی، سجاد شهباززاده(پروپیچ90+3)، جابر انصاری، هرایر مگویان، میثم مجیدی، محسن کریمی (مهدی مومنی-66)، میلاد شیخ‌فخرالدینی، امین حاج‌محمدی و فرشید اسماعیلی

سرمربی: پرویز مظلومی


در دقیقه 3 سجاد شهباززاده مهاجم استقلال اولین خطر جدی بازی را به وجود آورد که شوت او از کنار دروازه ذوب‌آهن به بیرون رفت.

در دقیقه 6 طی یک رفت و برگشت توپ به مرتضی تبریزی بازیکن ذوب‌آهن رسید که شوت این بازیکن به سینه مهدی رحمتی برخورد کرد و در ادامه نیز توپ به بیرون رفت.

در دقیقه 18 بازیکنان ذوب‌آهن چندین بار توپ را روی دروازه استقلال سانتر کردند که در پایان ضربه سر کاوه رضایی از کنار دروازه مهدی رحمتی به بیرون رفت.

در دقیقه 29 سانتری روی دروازه ذوب‌آهن صورت گرفت که سجاد شهباززاده نتوانست از پاس مگویان استفاده کند و ضربه او به مدافعان اصفهانی خورد. در ادامه هم مرتضی تبریزی از جناح چپ ذوب‌آهن نفوذ کرد که نتوانست پاس خود را به بازیکنان هم‌تیمی‌اش برساند.

در دقیقه 31 مهدی رجب‌زاده از جناح چپ محوطه جریمه استقلال نفوذ کرد اما پس از عبور از مدافعان آبی‌پوش پاس او از مقابل چشمان بازیکنان ذوب‌آهن عبور و خط عرضی دروازه را طی کرد.

در دقیقه 40 طی یک رفت و برگشت توپ به جابر انصاری رسید که شوت او با مدافعان ذوب‌آهن برخورد کرد.

در دقیقه 44 مهدی رجب‌زاده ضربه فنی به سمت دروازه استقلال زد که رحمتی با واکنشی توپ را به بیرون فرستاد.

در دقیقه 52 بازیکنان ذوب‌آهن پشت محوطه جریمه استقلال صاحب موقعیت شدند که مهدی رجب‌زاده نتوانست از فرصت به دست آمده به خوبی استفاده کند.

در دقیقه 53 سانتری روی دروازه استقلال شد که ضربه سر کاوه رضایی را مهدی رحمتی دفع کرد و در ادامه نیز هاشم بیک‌زاده نتوانست دروازه آبی‌پوشان را باز کند.

در دقیقه 59 مگویان در ارسال پاس خود برای مدافع آبی‌پوشان دچار اشتباه شد که کاوه رضایی توپ‌ربایی کرد اما شدت ضربه او به توپ زیاد بود و نتوانست از این موقعیت استفاده کند.

در دقیقه 62 مهدی رجب‌زاده بار دیگر از سمت راست ذوب‌آهن صاحب موقعیت شد که رحمتی بار دیگر در مهار توپ موفق بود.

در دقیقه 67 سانتری به روی دروازه ذوب‌آهن انجام شد که طی یک رفت و برگشت توپ به مهدی مومنی رسید و رشید مظاهری، دروازه‌بان ذوب‌آهن در یک واکنش استثنایی به زحمت توپ خطرناک او را دفع کرد.

در دقیقه 80 جابر انصاری در یک موقعیت خوب سرزنی قرار گرفت اما ضربه سر او آرام بود و در دستان رشید مظاهری قرار گرفت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی