بازدید 10729

آغاز فیلترینگ هوشمند شبکه‌های اجتماعی

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: مناقصه فیلترینگ هوشمند اینستاگرام، تلگرام و سایر شبکه‌های اجتماعی برگزار شده تا در نهایت این طرح اجرایی شود و بتوان به صورت هوشمند بر محتوای این شبکه‌های اجتماعی نظارت کرد.
کد خبر: ۵۶۶۹۹۱
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۰ 10 February 2016
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: مناقصه فیلترینگ هوشمند اینستاگرام، تلگرام و سایر شبکه‌های اجتماعی برگزار شده تا در نهایت این طرح اجرایی شود و بتوان به صورت هوشمند بر محتوای این شبکه‌های اجتماعی نظارت کرد.

محمود واعظی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: 11 دانشگاه در زمینه فیلترینگ هوشمند شبکه‌های اجتماعی در حال فعالیت هستند و به نتایج مطلوبی نیز دست یافته‌اند تا بتوان این طرح را به خوبی اجرا کرد.

وی افزود: اولین تست این فیلترینگ روی برخی از شبکه‌های اجتماعی نیز به ‌صورت آزمایشی در حال اجراست و امیدواریم بتوانیم این فیلترینگ را به خوبی عملیاتی کنیم.

واعظی در خصوص ایجاد اشتغال در خوزستان در حوزهICT عنوان کرد: امکاناتی نظیر پهنای باند، نسل سوم و چهارم اینترنت و دولت الکترونیک موجب ایجاد اشتغال گسترده‌ای در خوزستان خواهد شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵۸
انتشار یافته: ۱۰
به صرفه نیست وهزینه فیلترینگ وحشتناک بالاست
حیف این همه وقت و بودجه!
کم مونده ما رو هم فیلتر کنن
با توجه به سرعت افتضاح اينترنت در كشور
با فيلترينگ هوشمند عملا بايد گفت تمام شبكه ها فيلتر خواهند شد
هماني كه بر سر وايبر و واتساپ امد
انها عملا فيلتر شده اند
زيرا به دليل سرعت بسيار بسيار پايين انها ، كسي از انها استفاده نميكند
با توجه به گستردگی موضوع و عمومیت ان و عدم اجتناب از استفاده ان در نسلهای جدید و نوجوان و... و سهولت ها و تداوم راحت این تکنولوژی در دسترسی و تبادل اطلاعات موضوع فیلترینگ خصوصا در مباحث غیر اخلاقی و فحشا و امنیتی بسیار لازم و اولویت دار است.
تنها کاری که از ارتباطات ما دیدیم فیلتر کردنه به جای اینکه تسهیل دسترسی مردم به اینترنت و بهبود پنای باند و ...... باشه.
ابن همه هزینه برای فیلترینگ بعدش با 2 تومن وی پی ان ازش رد میشیم
به جاي صرف بودجه كلان براي فيلترينگ بهتر بود روي فرهنگ سازي براي استفاده صحيح از اين امكانات و نياز سنجي كاربران و ايجاد بسترهاي رفع اين نيازها كار مي شد.
غير از اینستاگرام، تلگرام كه فيلتر نيست ديگه چه شبكه هاي اجتماعي فيلتر نيست كه اونا هم بخواد فيلتر بشه؟!! :|
کار خوبی میکنن
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل