بازدید 4027

تعریف و تمجید کنفدراسیون فوتبال آسیا از مهاجم ذوب‌آهن!

کد خبر: ۵۶۸۷۰۳
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۸ 17 February 2016
کنفدراسیون فوتبال آسیا در مطلبی به تمجید از مهاجم تیم فوتبال ذوب‌آهن پرداخت.
به گزارش تابناک ورزشی، کنفدراسیون آسیا در خبری درباره رضایی نوشت: «کاوه رضایی مهاجم تیم فو‌تبا‌ل ذوب آهن، از سنین پایین شروع به گلزنی در لیگ قهرمانان AFC کرده است. او برای تیم خود در مسابقات سطح بالا توانسته است گل بزند.
رضایی در مسابقات 2008 AFC زیر 16 سال و مسابقات AFC 2014 زیر 22 سال، یکی از بهترین گلزنان بوده است. بدون شکل سال 2015 فیزیکی از سال‌های بسیار خوب برای رضایی بوده است.
رضایی بعد از گلزنی در مسابقه ذوب آهن و نفت تهران در جام حذفی، کار خود را در تیم ‌ملی بز‌ر‌گسالان ایران آغاز کرد. او برای ایران در مسابقات انتخابی جا‌م جها‌نی 2018 و کاپ AFC 2019 مسابقه می‌دهد.
رضایی برای اولین بار در مسابقات لیگ قهرمانان AFC بازی می‌کند تا بتواند تیم خود ذوب آهن را که در سال 2010 نایب قهرمان شد به سطح بالاتری در این مسابقات قاره‌ای برساند.
رضایی پیراهن شماره 9 ذوب آهن را به تن می‌کند. او در محوطه جریمه مهاجم خطرناکی است که می‌تواند در لیگ قهرمانان دفاع تیم‌های دیگر را به هم بزند. او با هر دو پا خوب کار می‌کند اما بازیکنی راست پا به حساب می‌آید. او در تیم‌های قبلی خود، فولاد خوزستان و سایپا بیشتر در پست فوروارد بازی کرده است اما در حال‌ حاضر بیشتر یک مهاجم هدف به حساب می‌آید.
قاسم حدادی فر، کاپیتان تیم فو‌تبا‌ل ذوب آهن در فصل 2014 – 2015 در لیگ حر‌فه‌ای ایران بازیکن سال شناخته شد.
مرتضی تبریزی و احسان پهلوانی نیز استعدادهای خوب ذوب آهن هستند که اخیرا در مسابقات قهرمانی AFC زیر 23 سال برای ایران بازی کردند
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم
آخرین اخبار