بازدید 4084

تذکر فرماندار سقز نسبت به تبلیغات غیرمجاز

فرماندار ویژه شهرستان سقز با بیان این‌که تعدادی از کاندیداها ضوابط تبلیغاتی مانند سایز عکس‌ها و بنرها را رعایت نکرده‌اند، گفت: به این افراد تذکر داده شده که اگر این مسئله را رعایت نکنند توسط شهرداری اقلام غیرمجاز آنها جمع‌آوری می‌شود.
کد خبر: ۵۶۹۰۷۷
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۰ 19 February 2016
علی‌اکبر ورمقانی، شامگاه پنج شنبه(29 بهمن) در نشست با خبرنگاران شهرستان سقز، حضور حداکثری مردم در انتخابات را اولویت کاری و دغدغه مسئولان اعلام کرد و گفت: مشارکت گسترده مردم، تضمین کننده اقتدار و امنیت ملی و خنثی کننده توطئه‌های دشمنان است.

به گزارش ایسنا، وی افزود: هرچه مشارکت بالاتر باشد، قطعا انتخاب نیز اصلح‌تر خواهد بود و این مساله سبب شکل‌گیری مجلسی کارآمدتر و دولتی پاسخگو خواهد شد.

فرماندار سقز با اشاره به وظایف و اختیارات نمایندگان مجلس، عنوان کرد: نمایندگان نقش ویژه‌ای در تصمیم‌گیری‌های کلان کشوری دارند و تصویب قوانین و نظارت بر اجرای آنها از جمله مهم‌ترین وظایف نمایندگان است.

وی در ادامه با بیان این‌که مردم در کلیه مراحل انتخابات حضور دارند، گفت: در تمامی صندوق‌ها عوامل اجرایی، نظارتی و بازرسی و هم‌چنین نمایندگان کاندیداها حضور دارند و ما نیز بر رعایت قوانین در تمامی مراحل انتخابات نظارت داریم.

ورمقانی ادامه داد: حفاظت و حراست از رای مردم، تضمین سلامت انتخابات و جلب مشارکت گسترده مردم از اولویت‌های کاری ماست.

ضرورت خودداری از بداخلاقی انتخاباتی

وی یکی از دغدغه‌های مطرح در انتخابات پیش‌رو را تخریب و بداخلاقی احتمالی عده‌ای محدود دانست و گفت: شأن و جایگاه مردم متمدن و بزرگوار منطقه و نیز انتخابات بالاتر از این موارد است، بنابراین هر چه کاندیداها بیشتر به ارائه برنامه و تبلیغ خود بپردازند، نتیجه مطلوب‌تری خواهند گرفت.

فرماندار ویژه سقز از تدوین منشور اخلاقی انتخابات توسط کمیته اطلاع رسانی انتخابات این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: این منشور در اختیار نامزدهای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرستان‌های سقز و بانه قرار داده شده است.

وی در ادامه گفت: انتخابات سالم در جمهوری اسلامی ایران، ‌تابع اصول و ارزش‌های اخلاقی برآمده از متن فرهنگ دینی و هنجارهای پذیرفته شده اسلامی و ملی است.

کاندیداها و هواداران‌شان از تحریک مسایل قومی و مذهبی بپرهیزند

ورمقانی هم‌چنین با بیان این‌که وحدت رمز پیروزی و پیشرفت مردم است، به کاندیداها، هواداران آنها و فعالان سیاسی توصیه کرد از دامن زدن به مسائل تنش آفرین، مخل وحدت جامعه و قومی و مذهبی خودداری کنند.

وی سپس اهمیت انتخابات خبرگان رهبری را یادآور شد و گفت: هر چهار کاندیدای خبرگان افرادی متدین، توانمند، متخصص و مردمی هستند و امید است مردم در این انتخابات نیز مشارکتی گسترده داشته باشند.

فرماندار ویژه سقز در ادامه با بیان این‌که تعدادی از کاندیداها ضوابط تبلیغاتی مانند سایز عکس‌ها و بنرها را رعایت نکرده‌اند، افزود: به این افراد تذکر داده شده که اگر این مسئله را رعایت نکنند توسط شهرداری اقلام غیرمجاز آنها جمع‌آوری می‌شود.

وی ادامه داد: هم‌چنین کاندیداها از راه انداختن کارناوال و اقدامات مخل نظم عمومی خودداری کنند.

ورمقانی در بخش دیگری از سخنان خود به بیان برخی دستاوردهای دولت تدبیر و امید در سطح ملی و بین المللی پرداخت و اعلام کرد: کنترل تورم از 40 درصد به زیر 10، تعاملات گسترده‌ جهانی و لغو تحریم‌های ظالمانه پس از 30 ماه مذاکره پیچیده با قدرت‌های جهانی با تدابیر رئیس جمهور و تیم دیپلماسی و حمایت مقام معظم رهبری، تلاش در جهت رونق و تولید سرمایه گذاری و ایجاد نشاط اجتماعی و توسعه فرهنگی از جمله این موارد است.

وی افزود: برنامه دیگر دولت تمرکز بر حوزه اقتصادی بوده که در کنار رفع تحریم‌ها نیازمند همت، مشارکت و عزم همگانی است تا بسترهای لازم برای ایجاد اشتغال و رونق تولید فراهم شود.

فرماندار ویژه شهرستان سقز به تحرک و پویایی در حوزه عمرانی این شهرستان نیز اشاره کرد و گفت: با وجود کمبود اعتبارات اکثر پروژه‌های عمرانی شهرستان فعال و دارای پیشرفت مناسبی است.

وی در پایان سخنان خود با اشاره به وظایف حساس و مهم اصحاب رسانه در عرصه انتخابات، خاطرنشان کرد: اطلاع رسانی و بسترسازی برای جلب مشارکت حداکثری و شور انتخاباتی توسط رسانه‌ها امری با اهمیت است و به عنوان نماینده عالی دولت از اهالی رسانه سقز بخاطر نقش آفرینی موثر در این راستا تقدیر می‌کنم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار