بازدید 2975

دولت برنامه مشخصی برای بهبود معیشت ارائه دهد

کد خبر: ۵۶۹۲۳۳
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۶ 20 February 2016
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه عملکرد دولت در جلوگیری از کاهش رکود بسیار ضعیف بوده و مطلوب نیست، گفت: دولت برنامه مشخصی برای بهبود وضع معیشتی مردم ارائه دهد.

حجت‌الاسلام سیدناصر موسوی‌لارگانی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم ضمن انتقاد از بی توجهی دولت نسبت به وضعیت اقتصادی کشور و خروج از شرایط رکود، گفت: در حال حاضر فعالیت‌های تولیدی در کشور در شرایط رکود به سر می‌برد که بهتر است دولت به جای پرداختن به مسائل حاشیه‌ای نظیر اظهارنظر درباره انتخابات و یا میزان رد یا تأیید صلاحیت‌شده‌ها به وظایفش عمل کرده و گره‌ای از مشکلات اقتصادی کشور باز کند.

وی با بیان اینکه رکود اقتصادی با شعار حل نمی‌شود، گفت: دولت با ورود به مسائل حاشیه‌ای فرافکنی نکند و درصدد رفع مشکلات اقتصادی مردم و بنگا‌های تولیدی باشد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در ادامه، اظهارداشت: بهتر است دولت به جای طرح موضوعات حاشیه‌ای به گرانی سرسام‌آور حاکم بر جامعه رسیدگی کند و بدون بهانه برنامه مشخصی برای برون‌رفت کشور از رکود و بهبود وضع معیشت مردم ارائه دهد.

موسوی‌لارگانی در پایان خاطرنشان کرد: عملکرد دولت در جلوگیری از کاهش رکود بسیار ضعیف بوده و مطلوب نیست و در صورت عدم‌توجه باعث ایجاد بی‌اعتمادی بین مردم خواهد شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم