بازدید 4212

واکنش فیروزآبادی به وعده های انتخاباتی درباره سربازی

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با تاکید بر اینکه کاندیداهای انتخابات مجلس باید برای کشور ارزش قائل باشند، گفت: افرادی که در زمینه کاهش مدت خدمت سربازی حرف می زنند و به جوانان وعده می دهند در کارشان مشکل دارند.
کد خبر: ۵۶۹۳۲۶
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۱ 20 February 2016
سرلشکر سیدحسن آقایی فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پاسخ به وعده انتخاباتی برخی نامزدهای انتخابات مجلس درباره کاهش مدت خدمت سربازی اظهار داشت: خدمت وظیفه عمومی بخشی از دفاع از کشور است که جزو اختیارات فرمانده معظم کل قوا بوده و در اصل 110 قانون اساسی تصریح شده است.

به گزارش تسنیم، وی با بیان اینکه بدیهی است برای هر بخشی مجلس قانونگذاری می‌کند گفت: بدلیل اینکه خدمت مقدس سربازی بخشی از بنیه دفاعی کشور است از طرف فرمانده معظم کل قوا مقرر شده که اگر نماینده و یا کمیسیونی در مجلس پیشنهادی دارد، آن را به ستادکل نیروهای مسلح ارائه داده و سپس بعد از انجام کار کارشناسی یک محصول مشترک به مجلس برگردد و در مجلس سیر قانونی طی شود.

سرلشکر فیروزآبادی خاطرنشان کرد: آن چیزی که در آرشیوها مانند  اظهارنظرات درخصوص خدمت سربازی داریم فقط برای فریب جوانان بوده که البته جوانان فریب نمی خورند و تنها آثار این سخنان سست کردن اراده جوان ها برای دفاع از عزت ملی ایران است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
آخرین اخبار
وب گردی