بازدید 8232

غرش رم در اولین شب ‌بدون توتی

رمی ها در حالی به مصاف پالرموی بحران زده رفتند که تیم مهمان دوباره به یاکینی برگشته بود اما شرایط در پایتخت بدتر است. مشکلات بین فرانچسکو توتی و لوچانو اسپالتی، اسطوره رم را سکونشین کرد و جالوروسی بدون فرانچسکو به میدان رفت.
کد خبر: ۵۶۹۷۴۶
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۲ 22 February 2016

آ اس رم پس از مدتها موفق شد در خانه به پیروزی بزرگی دست پیدا کند و در اولین شبی که توتی پس از دو دهه کنار آنها نبود، برابر پالرموی بحران زده پنج گل بزند.

به گزارش تابناک ورزشی، رمی ها در حالی به مصاف پالرموی بحران زده رفتند که تیم مهمان دوباره به یاکینی برگشته بود اما شرایط در پایتخت بدتر است. مشکلات بین فرانچسکو توتی و لوچانو اسپالتی، اسطوره رم را سکونشین کرد و جالوروسی بدون فرانچسکو به میدان رفت.

رم مطابق انتظار بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه ۱۲، صلاح موقعیت خوبی را هدر داد. در آن سوی میدان جیلاردینو خطرناک ظاهر شد. در دقیقه ۳۰ بازی، پاس پیانیچ در چند قدمی دروازه خالی به ژکو رسید و این مهاجم بوسنیایی به طور عجیبی توپ را به بیرون زد. اگرچه ژکو جبران کرد.

دردقیقه ۳۲، پیانیچ این بار با پاسی بلند ژکو را صاحب توپ کرد و این بازیکن با کنترل خوب توپ، آن را از میان پاهای دروازه بان حریف رد کرد. پالرمو تلاش کرد به گل مساوی برسد و در همین راستا وازکز فرصت خوبی را هدر داد. در دقیقه ۴۴، ضربه آزاد پیانیچ به تیرک دروازه برخورد کرد تا در نهایت بازی با همین نتیجه به پایان رسید.

با شروع نیمه دوم، طوفان رم آغاز شد. در دقیقه ۵۲، کرنر ارسالی پیانیچ را ژکو برای کیتا فرستاد تا این بازیکن توپ را به طاق دروازه بکوبد. در دقیقه ۶۰ بازی، پاس عمقی ژکو کافی بود تا صلاح در موقعیت تک به تک به گل برسد.

این وینگر مصری دو دقیقه بعد با پاس فرار ناینگولان به سمت دروازه هجوم آورد اما توپ را خوب کنترل نکرد. وی در ادامه دوباره به توپ رسید و در حالتی نامتعادل، به زیبایی گل چهارم میزبان را به ثمر رساند. در اواخر بازی و در دقیقه ۸۹، ژکو شبش را تکمیل کرد و سانتر ارسالی پروتی تازه به زمین آمده را وارد دروازه کرد. نکته مهم دیگر این بازی، بازگشت کوین استروتمن به میادین فوتبال پس از ۱۳ ماه بود.

غرش رم در اولین شب ‌بدون توتی

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم