بازدید 3261

پلاک کوبی حدود یک میلیون اصله درخت در شهر تهران

کد خبر: ۵۶۹۸۹۶
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۵ 22 February 2016
مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرتهران از پلاک کوبی حدود یک میلیون اصله درخت در شهر تهران از ابتدای اجرای طرح شناسنامه دار کردن درختان خبر داد.

به گزارش مهر، علی محمد مختاری با اشاره به اینکه شناسنامه دار کردن درختان پایتخت با استفاده از تکنولوژی نوین پلاک کوبی الکترومغناطیسی انجام شده است، افزود: با پلاک کوبی  سن درخت ،گونه درخت ،وضعیت درخت، اصلاح خاک ونوع آفت و بیماری درخت و آدرس محل و موقعیت درخت وجنس و نوع آن تفکیک ومشخص می شود.

مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرتهران با تاکید بر اینکه شهرداری تهران نسبت به حفظ حتی یک اصله درخت با حساسیت بالایی اقدام می کند، خاطر نشان کرد: پلاک کوبی درختان شهر تهران احتمال آسیب رساندن به درختان توسط افراد سودجو را کاهش و امکان حفاظت از این سرمایه ملی را افزایش می دهد.

وی تصریح کرد: برخورد قانونی با کسانی که به عمد  فضای سبز را از بین ببرند از طریق قوه قضائیه پیگیری می شود به طوری که تعدادی از پرونده های شکایت شهرداری از این افراد با جدیت دنبال شده و قوه قضائیه هم با شدت با افراد مجرم برخورد کرده است.

مختاری تاکید کرد: گزارش شناس دار کردن باغات خصوصی تا پایان اسفند و  روند پلاک کوبی درختان تهران که با اولویت خیابان ولیعصر (عج) به انجام رسیده در اختیار اعضای شورای اسلامی شهر تهران نیز قرار می گیرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر
وب گردی