بازدید 11723
بارندگی ها شدت خواهد گرفت؛

آخرین وضعیت آب و هوا و ترافیک جاده‌ای؛ یکشنبه هشتم فروردین +ویدیو

ظاهرا هرچه روزهای گذشته بی برف و باران گذشت و مسافران در هوایی مطبوع به جاده زدند، روزهای آتی شاهد جاده هایی لغزنده خواهیم بود که می‌تواند بستر وقوع حوادثی ناگوار باشد. از این روی، جا دارد به اقوام دور و نزدیکی که قصد سفر دارند، توصیه کنیم که بیش از پیش مراقب باشند.
کد خبر: ۵۷۶۸۳۵
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۶ 27 March 2016
از جمله خبرهایی که در نوروز بسیاری مشتاق دانستن درباره‌اش هستند و سعی می‌کنند آگاهی به روزی از آن داشته باشند، اخبار مرتبط با وضعیت آب و هوایی نقاط مختلف کشور و وضعیت ترافیکی جاده‌هاست؛ از این روی، «تابناک» تلاش خواهد داشت برای رفاه حال مسافران پرشمار نوروزی در کشورمان، روزانه اخبار مرتبط با این دو حوزه را در بسته‌ای ویژه در اختیارتان گذارد.

به گزارش «تابناک»، با ورود سامانه بارشی جدید به کشور، از دیروز هوای اغلب مناطق کشورمان ابری شده و بارندگی های خفیف و پراکنده در بسیاری شهرها رخ داده است؛ بارندگی هایی که ترافیک بسیاری از محورها را تا حدودی کند کرده و حتی موجب مسدود شدن جاده چالوس براس ساعاتی هم شده است.

جز محورهای کوهستانی که بارندگی ها در آنها به صورت برف به وقوع پیوسته، بارندگی در بسیاری از محورهای مواصلاتی دیگر نیز گزارش شده و پیش بینی ها حکایت از آن دارد که تداوم نیز خواهد داشت؛ آنقدر که سازمان هواشناسی اطلاعیه ای در این خصوص صادر کرده و هشدارهایی داده است.

ظاهرا هرچه روزهای گذشته بی برف و باران گذشت و مسافران در هوایی مطبوع به جاده زدند، روزهای آتی شاهد جاده هایی لغزنده خواهیم بود که می‌تواند بستر وقوع حوادثی ناگوار باشد. از این رو جا دارد، به مسافران و اقوام دور و نزدیکی که قصد دارند در روزهای آینده به سفر رفته یا به خانه و کاشانه خود بازگردند توصیه کنیم که بیش از پیش مراقب باشند.

آخرین وضعیت ترافیک


پلیس راه ناجا اعلام کرد: برابر آخرین اطلاعات دریافتی در استان مازندران (ارتفاعات محور کندوان) بارش برف و در استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، البرز، ایلام، قزوین، کردستان، کرمانشاه، گیلان، لرستان، مرکزی، همدان و تهران (اکثر محورها) و استان مازندران (ارتفاعات محور هراز) بارش باران اعلام شد.

ترافیک در محور کرج – چالوس (از ابتدای محور تا تونل کندوان و از دهانه شمالی تونل کندوان تا پل زنگوله) نیمه سنگین است.

سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردارند.

آخرین وضعیت آب و هوا

بر اساس اطلاعیه سازمان هواشناسی کشور، سامانه بارشی اکنون در شمال غرب، غرب و دامنه های جنوبی البرز فعال است که روزهای آتی شمال، شمال شرق و جنوب غرب و مرکز کشور را به شرح زیر تحت تاثیر قرارمی‌دهد و بارش باران، گاهی با رعد و برق، وزش باد شدید و در جاده های کوهستانی بارش برف و برخی نقاط تگرگ پیش بینی می‌شود.

یکشنبه: بارش باران با رعدوبرق و وزش باد در ایلام، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان، کرمانشاه، کردستان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان، گیلان، قزوین، البرز و تهران. بارش پراکنده باران گاهی با رعدوبرق و وزش باد در مناطق جنوب، مرکز و شمال شرق  و سواحل شمالی.

دوشنبه: بارش باران با رعدوبرق و وزش باد در آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، قزوین، تهران، البرز، مرکزی، همدان، کردستان و کرمانشاه. بارش پراکنده باران در بقیه نقاط کشور بجز جنوب شرق و شرق.

سه شنبه: بارش پراکنده باران در شمالغرب، تهران، جنوبغرب و زاگرس مرکزی، کرمان و خراسان رضوی. بارش باران گاهی با رعدوبرق و وزش باد درجنوب فارس، جنوب بوشهر و هرمزگان. بارش باران در سواحل خزر.

وضعیت جوی استان‌های کشور این گونه پیش بینی می‌شود؛

آخرین وضعیت آب و هوا و ترافیک جاده‌ای؛ یکشنبه هشتم فروردین
آخرین وضعیت آب و هوا و ترافیک جاده‌ای؛ یکشنبه هشتم فروردین
آخرین وضعیت آب و هوا و ترافیک جاده‌ای؛ یکشنبه هشتم فروردین
آخرین وضعیت آب و هوا و ترافیک جاده‌ای؛ یکشنبه هشتم فروردین

آخرین وضعیت آب و هوا و ترافیک جاده‌ای؛ یکشنبه هشتم فروردین را در ویدیو «تابناک» ببینید:

تعداد بازدید : 30
دانلود
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار