بازدید 2745
سوژه

تشکر، واکنش این روزهای کفاشیان و وزیر ورزش نسبت به یکدیگر!

در حالی که طی سالهای اخیرر به خاطر اختلاف های وزارت ورزش و فدراسیون روسای این دو نهاد رابطه خوبی با هم نداشتند اما در عرض کمتر از 10 روز هر دو نفر از یکدیگر تشکر می کنند.
کد خبر: ۵۷۷۰۹۸
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۳ 29 March 2016
این روزها بازار تشکر وزیر از کفاشیان و بالعکس حسابی داغ شده در حالی که در این چند سال اخیر اصلا از این تشکر ها بین طرفین ردو بدل نمی شد.
به گزارش تابناک ورزشی وزیر ورزش همین چند روز پیش بعد از اینکه کفاشیان  در انتخابات شرکت نکرد از رئیس فدراسیون فوتبال تشکر کرد و مدعی شد او با این کار از به وجود آمدن حواشی جلوگیری کرده است.
حالا این بار کفاشیان در خصوص این اظهار نظر وزیر ورزش گفت: صحبت های وزیر را شنیدم.من نظر خاصی نسبت به این موضوع ندارم و از وزیر تشکر می کنم.کلا هیچ وقت به حاشیه علاقه نداشته ام و این بار هم اینچنین بود.
وی درباره اینکه آیا تصمیم گرفته پس از فوتبال چه کند گفت:ما که هیچ وقت از فوتبال و ورزش کنار نمی رویم.به طور حتم باز هم در خدمت ورزش خواهیم بود.اگر تجربه ای داشته باشم حتما آن را در اختیار ورزش می گذارم.

رییس فدراسیون فوتبال درباره اینکه عمان از سوی تیم های ایرانی به عنوان میزبان در بازی مقابل تیم های عربستانی انتخاب شده است بیان داشت:مکاتبات درباره تعیین کشور میزبان ادامه دارد.اینطور نیست بگوییم برگزاری مسابقات در عمان قطعی است.با این وجود یکی از گزینه ها کشور عمان است.

کفاشیان درباره اینکه آیا دلش برای فدراسیون فوتبال تنگ نمی شود گفت:اتفاقا دلم خیلی تنگ شده بود و به همین دلیل امروز سعی کردم خیلی زود به فدراسیون بروم.به هر حال فوتبال جذابیت های خاص خودش را دارد و دل من همیشه با آن است.


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
وب گردی