بازدید 4303

اسیدپاشی دختر و پسر جوان روی یکدیگر

کد خبر: ۵۷۸۷۰۰
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۲ 06 April 2016
ماجرای اسیدپاشی دختر و پسری جوان روی یکدیگر در جریان تحقیقات پلیسی فاش شد.

به گزارش شرق، ساعت ٢٣:٥٥، ١٦ فروردین وقوع یک فقره اسیدپاشی از طریق کادر پزشکی مستقر در اورژانس بیمارستان مدرس تهران به مأموران کلانتری ولنجک اعلام و بلافاصله تیمی از مأموران این کلانتری برای بررسی صحت و سقم این موضوع به محل اعزام شدند.

 بررسی‌های پلیسی حکایت از آن داشت که دختر و پسر جوانی به نام «و» و «س» با اسید دچار سوختگی از ناحیه صورت و گردن شده که برای مداوای پزشکی به این بیمارستان مراجعه کرده‌اند.  بلافاصله پرونده در اختیار مأموران اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت و مأموران پلیس آگاهی تهران بزرگ در بیمارستان حاضر و تحقیقات خود را در راستای کشف زوایای پنهان ماجرا آغاز کردند.

مأموران در جریان تحقیقات دریافتند هر دو مصدوم پرونده، دختر و پسر جوانی هستند که مدتی قبل با هم آشنا شده و پس از مدتی پسر جوان با دختر در منزلش قرار ملاقات می‌گذارد اما دختر جوان زمانی که به منزل پسر می‌رود و از نیت شوم او آگاه می‌شود، با وی مخالفت می‌کند که این امر منجر به درگیری میان آنها شده و پسر برای اینکه دختر موردعلاقه خود را بترساند، از یک بطری محتوی اسید که در سرویس بهداشتی خانه وجود داشت، استفاده می‌کند.

در این بین ناگهان اسید به صورت دختر پاشیده و او از ناحیه صورت و گردن مصدوم می‌شود و دختر نیز مقابله‌به‌مثل می‌کند که در این کشمکش، اسید به صورت و گردن پسر نیز پاشیده و هر دو به یک شکل مجروح می‌شوند.

در ادامه پسر و دختر با آب ‌سرد سر و صورت سوخته خود را شست‌وشو می‌دهند و قرار می‌گذارند برای اینکه ردی از این ماجرا برجای نماند، هر کدام به یک بیمارستان جداگانه در تهران مراجعه کنند.

 به ‌همین ‌منظور هر دو خود را با یک دستگاه خودروی پژو ٢٠٦ سفیدرنگ از منطقه کوی فراز به بیمارستان مدرس می‌رسانند و متعاقبا قرار می‌گذارند دختر، خود را با یک ‌دستگاه تاکسی به بیمارستان امام‌خمینی برساند اما راننده تاکسی با توجه به وخامت حال دختر ترجیح می‌دهد او را به نزدیک‌ترین بیمارستان یعنی همان مدرس برساند.

  زمانی که دختر مجروح وارد اورژانس بیمارستان مدرس می‌شود، پسر را در حال مداوا می‌بیند و از آنجا که هر دو حادثه برای این دو نفر به یک شکل و در یک زمان رخ داده بود، مأمور انتظامی مستقر در بیمارستان موضوع را به کلانتری ولنجک اطلاع داده و متعاقبا مأموران انتظامی در بیمارستان حاضر می‌شوند که این امر پرده از راز اسیدپاشی منطقه سعادت‌آباد تهران برمی‌دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس