بازدید 3726

6 جلسه محرومیت برای مربی که بازیکن حریف را کتک زد

کد خبر: ۵۸۴۰۵۲
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۰ 26 April 2016
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای خود را درباره تیم های مختلف لیگ دسته اول اعلام کرد.
به گزارش تابناک ورزشی، در دیدار تیم‌های گل‌گهر سیرجان و شهرباران که 16 فروردین‌ماه برگزار شد، از سوی محمدرضا یاراحمدی، مربی و مجید نامجو مطلق، سرمربی گل‌گهر تخلفاتی مبنی بر مضروب کردن بازیکن تیم مقابل رخ داد که این اتفاق منجر به اخراج آنها نیز شد.
براساس رأی کمیته انضباطی یاراحمدی به 6 جلسه محرومیت از همراهی گل‌گهر و 20 میلیون ریال جریمه نقدی و نامجومطلق نیز به یک جلسه محرومیت و مبلغ 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند. همچنین مجید حیدری، بازیکن شهرباران به دلیل برخورد با مربیان تیم مقابل که منجر به اخراج او شد، به یک جلسه محرومیت و مبلغ 5 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
رسول خطیبی، سرمربی تیم ماشین سازی تبریز در بازی مقابل نفت مسجد سلیمان به دلیل اعتراض و رفتار زننده با داور مسابقه به یک جلسه محرومیت و مبلغ 30 میلیون ریال محکوم شد. همچنین تیم مسجد سلیمان به دلیل فحاشی تماشاگرانش به داور مسابقه 50 میلیون ریال جریمه شد.
پس از پایان دیدار دو تیم گیتی پسند و نفت آبادان که 9 فروردین‌ماه انجام شد، تعدادی از تماشاگران هر دو تیم نسبت به هم فحاشی و رفتار زننده داشتند، که هر یک از دو تیم باید 30 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کنند.
در دیدار دو تیم صنعت نفت آبادان و خونه به خونه بابل از سوی مربیان هر دو تیم تخلفاتی مبنی بر رفتار زننده و فحاشی با مربی تیم مقابل صورت گرفت که منجر به اخراج مربی خونه به خونه بابل شد. بر این اساس محمود نجفی، مربی تیم خونه به خونه یک جلسه محروم و 5 میلیون ریال جریمه شد. کاظم فراهانی، مربی صنعت نفت آبادان هم به یک جلسه محرومیت و پرداخت جریمه 3 میلیون ریالی محکوم شد. همچنین تیم صنعت نفت آبادان به دلیل فحاشی تماشاگران و پرتاب ترقه و بطری به داخل زمین 50 میلیون ریال جریمه شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی