بازدید 3127
۲

تصادف، زورگیران نوجوان را به دام انداخت

کد خبر: ۵۹۰۹۸۵
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۴ 21 May 2016
سه پسر نوجوان که در قالب یک شبکه اقدام به زورگیری می‌کردند بعد از تصادف رانندگی یکی از همدستان‌شان، بازداشت شدند.

به گزارش فرهیختگان، بعد از ظهر شانزدهم اردیبهشت امسال سه پسر زورگیر سوار بر یک موتورسیکلت مشکی در خیابان 196 تهرانپارس، دو پسر جوان را به دام انداختند و با تهدید اسپری اشک‌آور گوشی موبایل این دو نفر را دزدیدند.

 دقایقی بعد ماجرای زورگیری از طریق تماس پلیس 110 به افسران کلانتری 126 تهرانپارس رسید و طرح مهار آغاز شد. آرش و جابر که مورد زورگیری قرار گرفته بودند همراه با ماموران نیروی انتظامی به گشت‌زنی و شناسایی سارقان در خیابان‌ها و معابر منتهی به محل وقوع حادثه پرداختند.

 دقایقی از این ماجرا نگذشته بود که خبر تصادف دو خودرو با یک موتورسیکلت در تهرانپارس به پلیس اطلاع داده شد. ماموران به همراه دو مالباخته در محل تصادف حاضر شدند که دو مالباخته یکی از سارقان به نام میلاد را که در تصادف با خودرو مصدوم شده بود، شناسایی کردند.

 به این ترتیب پسر زورگیر برای درمان به بیمارستان انتقال یافت و تلاش برای دستگیری همدستانش آغاز شد.

 پلیس با اطلاعاتی که از زورگیر جوان گرفت مخفیگاه همدستان او در خیابان نیروی هوایی را شناسایی کرد و بیست و یکم اردیبهشت دیگر اعضای این باند به نام‌های «مهدی» و «حسن» دستگیر شدند. پسران نوجوان به چندین فقره سرقت و زورگیری و آدم‌ربایی اعتراف کردند.

تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
حیف هزینه و وقت که صرف درمان این حیوانات درنده بشه! این ها باید همون کف خیابان نفله بشوند!
نجات این حیوانات جفای در حق مردمه!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۱
مجازات این افراد حقشان است اما در کنار مجازات ریشه یابی آسیب های اجتماعی و تلاش در جهت از بین بردن زمینه انجام عمل مجرمانه از مجازات مهمتر و لازم تر است.
برچسب منتخب
# مسعود پزشکیان # نتایج انتخابات # تنفیذ حکم ریاست جمهوری # انتخابات ریاست جمهوری