بازدید 4898
بازتاب

واکنش فدراسیون ورزش‌های رزمی به کتک‌ خوردن دختر ایرانی در ارمنستان

این اعزام هیچ ارتباطی به فدراسیون ما ندارد و فدراسیون ورز‌ش‌های رزمی تنها با مجوز شورای برون مرزی اعزام‌ها را انجام می‌دهد. از نوع لباس این دختر مشخص است که مربوط به فدراسیون رزمی نیست و ما در حال پیگیری هستیم تا ببینیم چه کسی پشت این اعزام بوده است.
کد خبر: ۵۹۱۸۲۱
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۹ 24 May 2016
فدراسیون ورزش‌های رزمی نسبت به اتفاق رخ داده در مورد رزمی کار ایرانی در ارمنستان واکنش نشان داد.

به گزارش تابناک ورزشی، انتشار فیلم کتک خوردن دختر ایرانی در ارمنستان در فضای مجازی بسیار تلخ بود. حالا فدراسیون ورزش‌های رزمی در قبال این موضوع واکنش نشان داده و مدعی است این سفر خارج از هماهنگی فدراسیون صورت گرفته است.

محمود رشیدی در خصوص بیانیه منتشر شده از سوی فدراسیون ورزش‌های رزمی در مورد فیلم مبارزه دختر ایرانی در مسابقاتی بین‌المللی می‌گوید: همانطور که در متن بیانیه آمده است این اعزام هیچ ارتباطی به فدراسیون ما ندارد و فدراسیون ورز‌ش‌های رزمی تنها با مجوز شورای برون مرزی اعزام‌ها را انجام می‌دهد.
وی افزود: از نوع لباس این دختر مشخص است که مربوط به فدراسیون رزمی نیست و ما در حال پیگیری هستیم تا ببینیم چه کسی پشت این اعزام بوده است.
رئیس فدراسیون ورزش‌های رزمی با اشاره به اینکه از دیدن این فیلم بسیار متاثر شده،ادامه داد: واقعا این فیلم بسیار دلخراش و ناراحت کننده بود. به نظرم باید با کسانی که در این اعزام نقش داشته‌اند به شدت برخورد شود.




تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار