بازدید 29689

پرده تازه نمایش آقای وزیر با ثبت تصویر دردناک بر بالین کیارستمی

اگر چنین رفتارهایی صرفاً یک شوی تبلیغاتی نیست، انتظار می‌رود چنین ملاقات‌هایی برای همه چهره‌ها باشد و نه آنهایی که ملاقاتشان برای وزیر هزینه‌ساز نیست. از سوی دیگر، آقای وزیر برای آنکه نشان دهد، واقعاً تا چه میزان در این ملاقات‌ها سلامتی اشخاص از امر تبلیغاتی‌ پراهمیت تر است، می‌تواند به تیم تبلیغاتی‌اش دستور دهد دوربین‌ها را غلاف و حتی خبرهای این ملاقات‌ها را تجمیع کنند...
کد خبر: ۵۹۶۵۲۱
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۸ 10 June 2016
پرده تازه نمایش آقای وزیر با ثبت تصویر دردناک بر بالین کیارستمی
سلسله حضورهای وزیر بهداشت و درمان دولت یازدهم بر بالین چهره‌های مشهور سیاسی و فرهنگی ـ که همه آنها با حضور عکاس یا فیلمبردار بوده ـ منجر به شکل‌گیری طنزی تلخ درباره وزیری شده که می‌توانست یک خدمتگزار واقعی باشد؛ اما اکنون در فضای مجازی بیشتر به عنوان یک مسئول مسلط به فن تبلیغات شناخته می‌شود؛ تبلیغاتی که به تازگی نتایج معکوسی برای آقای وزیر داشته است.

به گزارش «تابناک»، روزهای فروردین 1395 با بستری شدن عباس کیارستمی و پیگیری اخبار وضعیت این کارگردان شهیر سینمای ایران همراه شد و در واپسین روزهای نخستین ماه از سالی که پشت سر می گذاریم، شواهد نشان داد که قصور جدی در روند درمان کیارستمی رخ داده و به واسطه همین قصور، این سینماگر آسیب‌های بسیار جدی ـ آن هم در بیمارستانی خصوصی ـ متحمل شده که با او همراه خواهد بود.

همان زمان علی جنتی فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره وضعیت کیارستمی و اینکه آیا به ملاقاتش می‌رود، از پیگیری‌‌هایش سخن به میان آورد و در این باره گفت: «آقای دکتر هاشمی وزیر بهداشت را آماده کردم، سریع رفت بیمارستان و پزشکان متخصص را آنجا احضار کرد. خود آقای دکتر هاشمی گفت: اگر آن شب نرفته بودم، آقای کیارستمی تمام بود وضعش (فوت کرده بود). بحمدالله الان وضعش بهتر شده است... .»

احمد کیارستمی فرزند ارشد این کارگردان سینمای ایران نیز همان زمان از روند درمان نادرست کیارستمی سخن به میان آورد و در یادداشتی به جزئیاتی از این روند درمان اشاره کرد. اخیراً همزمان با بستری شدن مجدد کیارستمی، یکی از سینماگران پرحاشیه پس از دیدار با کیارستمی، درباره کیفیت قصور اطلاعات نه چندان دقیقی منتشر کرد که با واکنش فرزند کیارستمی مواجه شد؛ واکنشی که طبیعی بود، چرا که به هر حال کیارستمی هنوز زیر تیغ پزشکان است و در این شرایط درافتادن با این جامعه به مصلحت نیست!

در این میان، حسن قاضی‌زاده هاشمی با بستری شدن دوباره کیارستمی، دوباره به ملاقات این کارگردان سینمای ایران رفت تا لابد اگر باز در روند درمانی این سینماگر کشورمان خطایی رخ داد، ملاقات آقای وزیر چاره ساز شود و او نجات پیدا کند! از طنز تلخ که بگذریم، این دیدار با حواشی  همراه بود که خانواده کیارستمی و نزدیکانش نقدهای خفیفی به واسطه وضعیت پدرشان به آن نشان داده‌اند.

کیارستمی در دوران درمانش تأکید داشت دوست ندارد، از او در آن وضعیت تصویری ثبت شود؛ اما در جریان دیدار اخیر قاضی زاده هاشمی از او، تصویری از وزیر بهداشت کنار این کارگردان سینما که با وضعیت نه چندان مناسب بر روی تخت دراز کشیده، منتشر شد تا بهره برداری تبلیغاتی لازم از این دیدار صورت پذیرفته باشد، چرا که در غیر این صورت، امکان مخابره حضور آقای وزیر بدون تصویر نیز فراهم بود؛ اما چنین خبری با تصویر کیارستمی در آن حالت نامناسب دیدنی می‌شد!

بنابراین در رفتاری که بر خلاف میل کیارستمی و نزدیکانش بود، چنین تصویری منتشر شد تا قاضی زاده هاشمی با ثبت تصویر دردناک بر بالین کیارستمی، در پرده‌ای تازه از نمایش تبلیغاتی که ظاهراً پایانی ندارد، حضور یابد. تیم رسانه‌ای قاضی زاده هاشمی در دوران حضورش توانسته از هر ظرفیتی برای برجسته کردن آقای وزیر استفاده کند؛ اما افراط در حضور بر بالین چهره‌ها -آن هم تماماً با دوربین فیلمبرداری یا عکاسی- در حال تبدیل شدن به تبلیغ منفی برای قاضی زاده است.

در همین زمینه، سیف الله صمدیان دوست و همراه کیارستمی در یادداشتی به تقبیح انتشار و بازنشر مکرر تصاویر کیارستمی در آن وضعیت پرداخت. صمدیان در بخشی از یادداشتی نوشت: «اشکال اصلی در بنیان‌های غیرحرفه‌ای در عرصه رسانه و به ویژه  بی‌در و پیکر بودن فضای روحی و فرهنگی در فضای مجازی است. من با شناختی که از آقای کیارستمی دارم و از تاکید پیدا و ناپیدایش از عدم درگیر کردن ذهن و اعصاب دیگران با مریضی و مشکلات شخصی‌اش، او هرگز راضی نبوده و نخواهد بود که چاپ تصویری این گونه از او، باعث بالارفتن نگرانی و تشویش حتی یک نفر شود، چه برسد به میلیون‌ها نفری که ناخواسته مجبور به دیدن این تصویر شده‌اند...».

البته تنها این تصاویر حاشیه ساز نشده و نمونه‌های اینچنینی بسیار است. پیش از این وزیر بهداشت درباره محمدرضا شجریان که در آمریکا بستری بود نیز از طریق تماس تلفنی با او ارتباط برقرار و همان پیام صوتی شجریان را در فضای مجازی منتشر کرد! هرچند دلمان می‌خواهد باور کنیم این نوع اطلاع رسانی یک عملیات تبلیغاتی نیست، هرچه پیش می‌رویم، رفتار آقای وزیر -که شاید نتیجه مشاور غلط تیم رسانه‌ای‌اش و یا شاید تصمیم شخص خودش باشد- بیش از پیش هویت تبلیغاتی می‌یابد.

در عین حال، اگر چنین رفتارهایی صرفاً یک شوی تبلیغاتی برای وزیر بهداشت و درمان نیست، انتظار می‌رود چنین ملاقات‌هایی برای همه چهره‌ها باشد و نه آنهایی که ملاقات‌شان برای وزیر هزینه‌ساز نیست. از سوی دیگر، آقای وزیر برای آنکه نشان دهد که واقعاً تا چه میزان در این ملاقات‌ها سلامتی اشخاص از امر تبلیغاتی‌ پراهمیت تر است، می‌تواند به تیم تبلیغاتی‌اش دستور دهد دوربین‌ها را غلاف کرده و حتی خبرهای این ملاقات‌ها را تجمیع کنند؛ انتظاراتی که بعید است تحقق یابد!
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۶۷
انتشار یافته: ۶۱
آدم را یاد احمدی نژاد می اندازد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۲
آقای دکتر بهترین وزیر بهداشت بعد از انقلابه
لطفا با مموتی مقایسه اش نکنید
متاسفانه ریا کاری کم کم داره به یه ارزش تبدیل میشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۲
خيلي وقته كه ارزش شده .
خداییش احمدی نژاد با مردم عادی و بیشتر فقیر هم ملاقات میکرد . اما من بشخصه میگم مگه خون هنرمند یا مسئول و مدیر و... رنگینتر از کارگرومردم عادی و .. است چرا نباید توجه به سلامت مردم بدون تبعیض باشد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۲
این ها هم گفتار درمانی و شوی تبلیغاتی انجام می دهند
حسن
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۲
احمدی 7 خط تر بود
فتاح
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۲
بهتر است قضاوت ناروا نکنیم،مفهوم چنین رفتاری احترام به هنر وهنر مند است و رسانه ای کردن آن هم برای جلب توجه مردم به اهمیت وارزش ملاقات شونده است نه ملاقات کننده.
فربد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۲
واسه این مسئولین خونه اونا رنگینتره آره
ایشون کلا همین هستند عاشق دیده شدن و یک پوپولیست به تمام معنا. دل جامعه پزشکی از دست ایشان خون است.
وزیر بهداشت گفت اگر آن شب نرفته بودم تمام کرده بود؟؟؟؟؟
یعنی اینقدر وضع رسیدگی در بیمارستانهای کشور خراب است؟ بیچاره مردمی که وزیر بالای سرشان نمی رود و هر روز در این بیمارستانها تمام می کنند
پاسخ ها
فرزاد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۲
با اینکه میدانم نمیشه ولی ده بار دیگه هم روی مثبت زدم - شاید شد
این بنده خدای رو تو ملاقاتهای افراد زیادی مشاهده کردم یک ادم بی ریاست یک نفر پیدا شده در دولت یازدهم همنشین با مردم اونم انواع و اقسام تهمت های ناروا نسبت می دهند فردی است بی ریا
آقاي دكتر هاشمي قبل از وزارت هم يك متخصص حاذق بوده و هستند بنظر بنده شخصيت ايشان دنبال خودنمايي نيستند
ممكن است سهوا باشد بهر حال عكاس و خبرنگار هميشه اطراف مقامات هستند.
واسه جامعه مزشکی خوب بوده مثلا سال گذشته تعرفه های رادیولوژی یکدفعه چهار برابر شد.
خدا از سرش نگذره با این طرح به اصطلاح تحول سلامت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۲
درد دل ما مردم و پرستاران را گفتی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۲
همچین میگه یک متخصص حاذق که انگاری شاخ غول شگستند. ایشان از نظر مالی فرزند یک خانواده متوسط و از نظر تحصیلاتی نیز یک فرد معمولی که در همین دانشگاههای داخل به درجه چشم پزشکی رسیده اند و در فاصله اندکی چنان شهرتی یافتند که از محل آن یک بیمارستان تمام تخصصی ساخته اند. آیا آن شهرت هم ناشی از بلد بودن تبلیغات نیست، ایشان در کدام مراجع علمی دنیا کاری کارستان نمودند. اصلاً اصل مشهور بودن با دانشمند بودن دو اصل متفاوت نیست ؟. 90 در صد از مشهورین حرف مختلف کسانی هستند که چگونگی تبلیغ از خود و داشته هایشان را بلدند و نان همان تبلیغ را می خورند...
درود بر وزیر بهداشت ... وزیر ارشاد باید یاد یاد بگیرد
متاسفانه این گونه نمایشات در دولت فعلی حد اقل در استان سیستان و بلوچستان چند برابر شده است متاسفیم که در تلویزیون دروغ را محکوم میکنیم ولی کارمیکنیم که نمایش دهیم هدف مان کار نیست نمایش دادن است
چه عجب بالاخره پس از کلی تمجید از جناب وزیر پی به اقدامات تبلیغاتی ایشان بردید
بنده وضعیت بهداشت و درمان را در این دوره به نسبت دوره های قبل بهتر ارزیابی میکنم.در ادوار گذشته وزیر بهداشت و درمان بسیار منفعل بود.
به هر حال این یک واقعیت است که استفاده از رسانه ها و تبلیغات زیاد، باعث میشود زحمات شخص بیشتر دیده شود بنده هم اگر سمتی داشتم!سعی میکردم تمام اقداماتم را مردم ببینند
ایشون در مجموع انسان خوبی هستن
به زودی گند طرح تحول سلامت هم درمیاد . نمونه اش چند روز پیش برق یک بیمارستان بزرگ مشهد رو به علت بدهی قطع کرده بودن و چند وقت قبل تر هم تلفن یک بیمارستان رو . ایشون فقط به فکر افزایش محبوبیت و ... مردم هستند.
ایشون یه میلیاردر هستند که با برگزاری مراسم افطار در باشگاه فرمانیه ثابت کردند که پول و ثروت براشون از همه چی مهمتره
مشکلی اساسی در طرح نظام سلامت وجود دارد که مسیر درستی برای هدایت کمک های دولت و نیز پرداختهای مردم در جهت ارتقاء سطح سلامت جامعه دیده نشده فلذا همه این منابع در نهایت از جیب عده ای خاص سر در می آورد و اوضاع درمان علی رغم افزایش هزینه همچنان بی سر وسامان است.
زنده بااااااااااااااااااد دکتر هاشمی
بهترین وزیر کابینه
وزیر دانشمند با ایمان و مردمی
چشمهای من را آقای دکتر هاشمی عمل کرده .ایشان جدای از متخصص حاذق بودن یک انسان واقعا آقا -متین وکلا رعایت حقوق دیگران را می کند واصلا اهل خودنمایی نیست ونیاز هم ندارد.
با طرح تحول نظام سلامت که آوردند ، تعرفه های پزشکان و خدمات پزشکی(سونوگرافی و آزمایشات ، آندوسکوپی و ...) یک شبه حدود سه برابر شد و در سکوت عدم اطلاع اکثر مردم و مسئولین از عواقب وحشتناک این طرح همچنان این طرح ادامه دارد. هزینه های پرداختی از جیب مردم به شدت بالا رفته است و مردم فقط ظاهر این طرح را می بینند (مردم فقط هزینه پایین پرداختی در بیمارستان های دولتی را نبینند) تبعات این طرح در آینده برای مردم کمر شکن خواهد بود. دریافتی ده ها و صدها میلیونی پزشکان از پول بیت المال آنهم در سال های اقتصاد مقاومتی و... بودجه انقباضی و...
هرکس گذرش به مطب ها و آزمایشگاهها بیمارستان های خصوصی می افتد متوجه این طرح میشود. مگر بیمارستانهای دولتی چقدر ظرفیت دارند. مگر تخت خالی در بیمارستانهای دولتی پیدا میکنی؟؟؟؟
در بیمارستانهای دولتی 3 یا 6 درصد از هزینه ها را بیمار پرداخت می کند ، مابقی را دولت و یا بیمه ها پرداخت می کنند و آنهم پول ملت است چه فرقی می کند!!؟؟ بیمه ها پول را از کجا می آورند ؟؟ پولی که دست دولت است و می پاشد به دامن پزشکان از کجا آمده است؟؟؟ این همان پول ملت است که باید خرج خود ملت شود نه اینکه تو جیب یه عده پولدار سیری ناپذیر برود.
حقوق و دریافتی این پزشکان با هیچ رشته و حرفه ای در کشور تناسب و همخوانی ندارند!! من بسیا متعجب شدم که چرا مردم و مسئولین وقتی این تعرفه ها سه برابر شد کسی هیچی نگفت.، ولی وقتی سیب زمینی از هزار به هزارپانصد تومان میرسه روزنامه ها تیتر های رنگین میزنن و اعتراض های رسمی و غیر رسمی چند روزی شروع شده و ادامه دارد ...هرچند که به نتیجه ای هم نمیرسد!!
از همون اولم ایشون دنبال تبلیغات برای خودش بود. شک نکنید که با یک احمدی نژاد جدید روبرو هستیم.
این ملاقات ها ظلم به بقیه ملت است. روزی ما در انقلاب حرف حکومت عدل علی را می زدیم یعنی اینکه همه را به یک چشم ببینی ولی به نظر می رسد که خون برخی ها رنگیتر است. تفاوتی بین انسانها نیست این کلام خداست.
آقای هاشمی هرجا مسئولی یا ورزشکاری یا هنرمندی بستری است سریع خود را به آن می رساند به فکر ملت باشید تا این چاپلوسی ها
اولا" نظام پزشکی باید آنقدر قوی و منظم بشه که نیاز به نظارت مستقیم مقامات رده بالا نباشه. دوم اینکه بین بیمار مغروف و غیرمعروف نباید تفاوت باشه. سوم آنکه اگر پیگیری بعضی موارد پزشکی از نزدیک مهم است وآقای هاشمی تمایلی به دیده شدن ندارند پس چرا نماینده موزد اعتمادشان را برای رسیدگی جدی مورد پزشکی به بالین بیمار نمیفرستند؟
ایشان کاندیدای بعدی اصولگرایان برای انتخابات ریاست جمهوری هستند.
با سلام در واقع سخن منسوب به وزیر محترم وزیر بهداشت دربار ه اگر به بالین این شخصت هنری نمی رفت ... چه اتفاق می افتاد ؟؟ اعتراف از وضع عالی ترین بیمارستان های کشور و عملکردبهترین پزشکان، تجربه های شخصی هریک مصداقی براین سخن وزیر محترم ، سریال مهران مدیری مگه چی می خواست آقای وزیر .
بلاخره تابی جان دستت درد نکنه نورافکن رو به زوایای وافعی وپنهان جانب وزیر هم انداختین اگر این نور افکن رو به بیمارستان شخصی آقای وزیر هم میانداختین خیلی خوب میشد مثلا تعرفه ها در بیمارستان وزیر رعایت میشه یا نه؟؟!! بعد این جهت نور رو اگر رور انحصار واردات دستگاههای عمل لیزر چشم هم میانداختید دیگه حق مطلب رو ادا کرده بودین و همه با هم متوجه میشدیم که ...
پریروز برای ویزیت یک فوق تخصص 43 هزار تومان با بیمه پرداختم.وضعیت ازمایشگاه و رادیولوژی را هم دوست دیگری گفتند.طرح تحول نظام سلامت بیشتر برای پزشکان خوب بوده تا بیماران
مادرم را با پای خودش به بیمارستان... بردم و جنازه اش را تحویل دادند. رفتم با رئیس بیمارستان صحبت کنم گفتند آقای علی اکبر ... رئیس است و سالی یکی دوبار بیشتر در بیمارستان نیست. واقعا... به مملکت با ادعایِ مدیریت...
وزارت بهداشت باید از سیطره پزشکان خارج شود و به این انحصار پایان داد همانگونه که مهندسان صلاحیت فعالیتهای خود را از سازمان مدیریت می گیرند و در رقابت مناقصه جهت اجرای پروژه های عمرانی انتخاب می گردند و با مطالبات 380 هزار میلیارد تومانی همچنان به فعالیت ادامه می دهند
جالبه خود آقای کیارستمی گویا از قبل گفتن که نمی خوان تو این شرایط دیده بشن، آقای دکتر انگار به رضایت بیمار مبنی بر انجام اینکار اهمیتی ندادن....در صورتیکه همیشه گفتن پزشک محرم اسرار بیماره و نباید آنچه که بیمار دوست نداره رو افشا کنه.!!!! این خودش یه جور استرس و عدم رضایت برای بیمار بهمراه داره... و باید بدنن استرس فشارعصبی برای مریض خوب نیست...گویا دیده شدن خودشون مهمتر از احساس و رضایت بیماره!!
ما پزشکان سه سال تمام در مورد پدیده پوپولیسم هشدار دادیم، سیاست های غلط آقای وزیر که بی شک شباهت زیادی با هشت سال ریاست جمهوریآقای احمدی نژاد داشته است. ترویج عوام فریبی در این سال ها توسط ایشان بارها دیده شده.
پاسخ ها
سعيد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۲
البته شما مشكلتون جاي ديگه هست. آقاي پزشك مردم واقعا از جامعه پزشكي رضايت ندارند.
نکنه پیش درآمد انتخابات ریاست جمهوری بعدیه!؟
ایشان از نظر خیلی از مردم بسیار شایسته هستند یکی هم که خوبه لطفا دلسردش نکنید
او بسیار معروف تر از آن بود که الان وزیر شده است. او نیازی به پوپولیست بودن نداشته و ندارد. کمی فکر کنید بعد مطلب بنویسید. یکبار هم شده به دوران قبل از وزیر شدنش نگاه کنید و ببینید که آن موقع هم آنقدر معروف بود که نیازی به نمایش خودش نداشته باشد.
آقای وزیر کار شما عیادت از بیماران نیست لطفا" بکار اصلی خود بپردازید
من کارشناس بهداشت هستم این وزیر بهداشت پدرمارو درآورد ازیک طرف به عنوان طرح مراقبین سلامت کارزیادشده ازطرف دیگه اصلا افزایش حقوق هم نداشتیم همه رو ریختن تو حلقوم هم صنفی های خودشون خدا ازشون نگذره تازه صدای حقوق های صدمیلیونی دراومده
روسای دانشگاهها هم ملزم شده اند که چنین کارهایی را انجام بدهند. رییس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان هر هفته یا در روزنامه ها و هفته نامه های محلی ابراز وجود می کند و یا در رادیو و تلویزیون و نماز جمعه. یک روز دانشجویان از نامبرده و معاونینش دعوت کردند که با حضور یکی از اساتید خبره دانشگاه در جمع دانشجویان و اساتید مناظره ای انجام شود و طرح تحول به نقد گذاشته شود. رییس دانشگاه و معاونینش پذیرفتند. روز مناظره و مکان انجام مناظره مشخص و اطلاع رسانی گردید. حدود 100 نفر دانشجو و استاد آمدند ولی هر چه منتظر ماندیم رییس دانشگاه و معاونینش نیامدند. این هم از احترامی که این فرقه به اساتید و دانشجویان می گذارند.
به هر حال کار ایشون ارزشمنده. داره پیام میده که حکومت ما به هنر ارزش میذاره.
این که بد نیست
در ضمن فقط به عیادت معروف ها نمیره. من دیدم تو خیلی از موارد که اتفاقی تو بیمارستانها واسه افراد عادی افتاده ، ایشون فوری رسیدگی کرده.
وضعیت بیمارستان های تامین اجتماعی در کرج افتضاحه. چرا بر سر بالین تصادفی ها و اورژانس بیمارستان های دولتی و تامین اجتماعی کرج سر نمیزنند که با دفترچه بیمه بیمار رو با نرخ آزاد پذیرش می کنند ؟ بیمارستان مدنی که .......... متاسفم از این همه ریا کاری
واقع بین بایم وقتی یک فرماندار یاامام جمعه یک شهرستان کوچک حایی میرود دوربین صدا وسیما وعکاسان خبری محلی دنبال اوهستند ایا وزیر یک کشور میشود کسی دنبالش نباد؟اوصلا خبرنگاران همچی جاهایی حضور دارند برای تبت خبر واقع بین باشیم دهان روزه ایم
وزیر بهداشت صرفا یک شومن تشریف دارند!
بله حتما خوب بوده برای پزشکاننن لابد شما بهتر خبر دارید باباجان من پزشکم از مرداد سال گذشته تاکنون حقوق ما پرداخت نشده از بهمن تاکنون حتی پایه حقوق ۲میلیون تومنی ما پرداخت نشده ولی انگار عزیزان بهتر از خود ما از ما خبر دارن
ايشون آقاي دوربيني دولت هستند. در جواب دوست كه گفتن خبرنگاران معمولا اطراف مقامات هستن بايد گفت هميشه مقامات مختلفي به ديدار و عيادت ميرن چطور هميشه اينقدر تصاوير ايشون ثبت و نشر ميشه؟
خدایش کی به کار اصلیشان می رسند همه اش در تلویزیون و مجلات هستند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
باسلام
هیچکس توجه نمیکند چرا ایشان توسط پزشکی پذیرفته میشوند توسط پزشک دیگری جراحی میشوند؟این جرمی است که متاسفانه درحال حاضر در مراکز درمانی باب است در مراکز دولتی بنام پزشک استاد بیمار پذیرفته میشود وتوسط رزیدنت درمان میشود (درخصوص بعضی از بیماریها اصلا" پزشک متخصص بیمار رانمی بیند)
ولی تمامی اسناد،ویزیت،و....بامهر متخصص انجام میشود تا کارانه آنرا بگیرددر بخش خصوصی هم در جراحی های قلب ومغز و.....متخصصین قدیمی که دارای نام وشهرتی هستند خارج از ظرفیتخود بیمار میپزیرند واز متخصصین تازه فارغ التحصیل که هنوز نامی ندارند ولذابیمار ندارندجهت انجام عمل جراحی استفاده میکنند قسمتی از پول دریافتی را به ایشان میدهند چون فقط عمل جراحی انجام میدهد ویزیت های قبل وعمل جراحی را هم خود متخصص اصلی انجام میدهد در اتاق عمل هم که بیمار بیهوش است وچهره جراح را نمیبیند پرونده وشرح عمل را هم بنام جراح اصلی میزنند ومهر میکنند...خلاصه چه عرض کنم آقای کیارستمی نمونه است چرا باید فرزند ایشان از گفتن حقیقت باید هراس داشته باشدبه دلیل اینکه هنوز با این قشر کاردارد وشما هم حق بدهید بترسد قبل از عکس تبلیغاتی جناب وزیر شما باید به این نکته توجه میکردید ودرباره آن بنویسید چند کیا رستمی دیگر مردند چون وزیری نیوده به دادشان برسد وجنابان پرفسورها هم به آنها گفته اند "متاسفانه بیمار شما زیر بیهوشی تحمل نکرد وفوت نمود جدیدا" هم جسدبیمار را تحویل نمی دهند تا وابستگان درجه یک بیمار تعهد ندهند که شکایت ندارند. خدا کنه کسی در ایران نیازمند بیمارستان نشود.
وزیری که معلوم نیست با دولت است یا با واسطه عمو زاده اش که سخنگوی پایداری هاست ، با گروه پایداری، با طرح تحول سلامت همان زیر میزی های کمر شکن را قانونی و رومیزی کرد و پدر مردم را در آورده و به دولت هم ضربه زده ، سر ی به آزمایشگاه ها و مراکز خصوصی بزنید تا ببیند با طرح وزیر چگونه بیمارانی که مجبور به مراجعه به مطب های خصوصی هستند غارت می شوند ، بیمه ها هم فقط 30 درصد تعرفه های جدید را می دهند و وزیر از جیب مردم بیکار و درگیر مشکلات اقاصادی برای پزشکان حاتم طایی شده است
ریا کاری شده ارزش .... تبعیض حتی در قبر ...
مطمئن هستم مخا لفین هاشمی مشتی اراذل و اوباش هستند
جناب هاشمی تنها وزیری است که با افزایش نجومی و میلیونی درآمد پزشکان شاهکاری از خود برجای گذاشت و در این بازه زمانی باقیمانده صدارتش با هنرنمایی خاصی سخت در تلاش است تا شاهکار خود را تکمیل کند.
او تنها وزیری است که حجم عظیمی از منابع وزارت بهداشت و بیمه ها را به حقوق پزشکان اختصاص داد بدون اینکه آب از آب تکان بخورد.
او تنها وزیری است که موجب شکاف درآمدی و طبقاتی چند ده برابری در وزارت بهداشت شد.
در آینده نزدیک اثرات فاجعه بار سیاست های اشتباه این وزیر و مدیرانش بر پیکره سیستم بهداشت و درمان جامعه بر همگان هویدا خواهد شد.
اول ثابت کنید که بازار یابی سیاسی عیب است. چه کسی دوست ندارد مورد ارزیابی مثبت قرار گیرد؟ به نظر من تقریباً تمام وزرای بهداشت و در مان تمام دولت ها خوب بودند. اگر کسی وظیفه اش را خوب انجام داد و خواست تصویر خوبی در جامعه داشته باشد، عیب نیست.
آخه تبلیغات با چه قیمتی؟ با قیمت جون عزیزان مردم!!
بهتره آقای دکتر زمانشون رو صرف تبلیغات نکنند و پیگیر دریافتی های چند ده میلیونی پزشکان باشند که بیمارستانهای دولتی رو کردند مغازه و بدون پرداخت مالیات دارن از امکانات بیمارستان استفاده میکنند و...
سلام
چرا با قضاوت غلط كاري مي كنيم كه بعدا پشيمان شويم ، حرفم در ضديت و يا به نفع ايشان نيست ، حرفم از عدم آگاهي و اظهار نظر كردنه؟!!
خدا در اين ماه رحمت وبخشايش عاقبت بخيري رو از ما نگيره .
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
وب گردی