کلمنته در تمرين تيم ملي حاضر نشد

ملي پوشان فوتبال کشورمان امروز مانند روز گذشته تمرينات خود را در زمين چمن ورزشگاه دستگردي تهران برگزار کردند. اين تمرين از ساعت 15 آغاز شد.
کد خبر: ۵۹۷۴
|
۱۴ بهمن ۱۳۸۶ - ۱۷:۴۱ 03 February 2008
|
8006 بازدید

در حالي که انتظار مي‌رفت تيم ملي فوتبال کشورمان از امروز تمرينات خود را با نظارت خاوير کلمنته دنبال کند، اما اين مربي اسپانيايي از حضور در تمرين روز جاري ملي پوشان فوتبال کشورمان خودداري کرد.

به گزارش مهر، خاوير کلمنته که امروز در دو جلسه مجزا ابتدا با اعضا هيأت رئيسه فدراسيون فوتبال و در ادامه با منصور ابراهيم‌زاده ديدار کرده بود، با وجود اعلام قبلي کفاشيان در تمرين امروز تيم ملي شرکت نکرد.

ملي پوشان فوتبال کشورمان امروز مانند روز گذشته تمرينات خود را در زمين چمن ورزشگاه دستگردي تهران برگزار کردند. اين تمرين از ساعت 15 آغاز شد. پيش از آغاز تمرين امروز منصور ابراهيم زاده به مدت 5 دقيقه براي بازيکنان صحبت کرد.

پس از پايان صحبت‌هاي ابراهيم زاده بازيکنان زير نظر افشين پيرواني بدن‌هاي خود را گرم کردند، سپس با بازي آقا وسط، تمرينات سرعتي و استقامتي، مرور کارهاي تاکتيکي را آغاز کردند.

اين بخش از تمرين در دو گروه انجام شد. مدافعان زير نظر مارکار آقاجانيان و افشين پيرواني روش‌هاي تدافعي و مقابله با مهاجمان را مرور کرده و بازيکنان تهاجمي نيز زير نظر ابراهيم زاده و نناد نيکوليچ تاکتيک‌هاي هجومي را تمرين کردند.

در 30 دقيقه پاياني تمرين امروز تيم ملي فوتبال کشورمان بازيکنان در دو گروه زرد و سورمه‌اي به بازي درون تيمي پرداختند که جدال آنها به سود تيم سورمه‌اي خاتمه يافت. قضاوت اين بازي برعهده نناد نيکوليچ بود.

در نيمه اول اين بازي که با نتيجه تساوي بدون گل به اتمام رسيد، ترکيب تيم زرد را وحيد طالب لو، محسن بنگر، محمد نصرتي، شيث رضايي، عليرضا واحدي نيکبخت، مازيار زارع، مجتبي جباري، علي کريمي، مهدي رجب زاده، علي سامره و مهرزاد معدنچي تشکيل مي‌دادند. در تيم سورمه‌اي نيز مهدي رحمتي، سيد جلال حسيني، هادي عقيلي، حسين کعبي، مرتضي اسدي، هادي شکوري، ابراهيم صادقي، پژمان نوري، جواد کاظميان، مسعود شجاعي و محسن خليلي به ميدان رفتند.

در نيمه دوم ترکيب دو تيم تغيير کرد و بر اين اساس ابراهيم ميرزاپور، سيد جلال حسيني، هادي عقيلي، حسين کعبي، مرتضي اسدي، هادي شکوري، علي کريمي، مهرزاد معدنچي، عليرضا واحدي نيکبخت، مهدي رجب زاده و علي سامره در تيم زرد حاضر شدند و تيم سورمه‌اي نيز با ترکيب عباس محمدي، محمد نصرتي، محسن بنگر، پژمان نوري، شيث رضايي، مازيار زارع، مسعود شجاعي، مجتبي جباري، ميلاد ميداودي، جواد کاظميان و محسن خليلي به ميدان رفت. اين نيمه با برتري يک بر صفر تيم سورمه‌اي به پايان رسيد.
 
چندي است اتاق آناليز تيم ملي زير نظر رحماني تشکيل شده است. امروز نناد از اين اتاق بازديد کرد و قرار است فردا کلمنته از امکانات آن ديدن کند.

کادر فني تيم ملي فوتبال کشورمان امروز بعد از ناهار فيلم بازي سوريه را مورد تجزيه و تحليل قرار دادند. با تلاش آقاجانيان و رحماني تک تک بازيکنان سوريه و تيم ملي ايران آناليز شده و نقاط ضعف و قوت شان به منصور ابراهيم زاده ارائه شده است. براساس تصميم گيري مربيان تيم ملي طي روزهاي آتي پيش از بازي ايران ـ سوريه حاصل بررسي‌هاي گروه آناليز تيم ملي به بازيکنان ارائه مي‌شود تا با آگاهي کامل نسبت به شرايط حريف و بازيکنان اين تيم به ميدان بروند.

ايمان مبعلي امروز به صورت اختصاصي تمرين کرد. هافبک جوان تيم ملي از ناحيه کشاله ران احساس درد مي‌کند اما ظاهرا مشکل وي چندان جدي نيست و به بازي با سوريه مي‌رسد.

ميلاد ميداودي که براي عقد قرارداد با تيم الاهلي به امارات رفته بود از امروز در محل تمرينات تيم ملي حضور يافت و کنار بازيکنان تمرين کرد.

آندرانيک تيموريان و مهدي مهدوي کيا کماکان بازيکنان غايب اردوي تيم ملي فوتبال کشورمان هستند. تيموريان امشب از انگليس به تهران مي‌آيد اما زمزمه‌هايي در خصوص نيامدن مهدوي کيا به کشورمان شنيده مي‌شود. ظاهرا مصدوميت او بطور کامل برطرف نشده است و پزشک تيم اينتراخت اجازه حضور در اردوي تيم ملي را به وي نداده است.

حضور پنج تماشاگر خانم در ورزشگاه دستگردي تهران از نکات جالب توجه تمرين امروز تيم ملي فوتبال کشورمان بود.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟