بازدید 8621
۱

جزئیاتی از روند انتقال منافقین به لیبرتی

دبیرکل بنیاد هابیلیان با بیان این‌که در حال حاضر 1900 نفر از منافقین در اردوگاه لیبرتی عراق حضور دارند، افزود: به تازگی مقامات آلبانی برای انتقال این افراد به این کشور اعلام آمادگی کرده‌اند، گرچه انجام این کار با پروسه دشواری همراه خواهد بود.
کد خبر: ۵۹۷۴۴۱
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۱ 13 June 2016
دبیرکل بنیاد هابیلیان با بیان این‌که در حال حاضر 1900 نفر از منافقین در اردوگاه لیبرتی عراق حضور دارند، افزود: به تازگی مقامات آلبانی برای انتقال این افراد به این کشور اعلام آمادگی کرده‌اند، گرچه انجام این کار با پروسه دشواری همراه خواهد بود.

به گزارش ایسنا سید محمدجواد هاشمی‌نژاد با بیان این‌که تحقق انتقال منافین از لیبرتی مشروط به چند گزینه است، افزود: در این راستا علاوه بر اهمیت همکاری سازمان ملل و دیگر سازمان‌های بین‌المللی مرتبط، همکاری سازمان منافقین نیز در به سرانجام رسیدن این پروژه مهم است.

وی با بیان این‌که تاکنون منافقین در روند این انتقال و انجام توافق صورت گرفته بین دولت آلبانی و سازمان ملل کارشکنی‌های عمده‌ای انجام داده است خاطرنشان کرد: اگر این کارشکنی‌ها نیز صورت نگیرد باز هم این موضوع روند طولانی نیز به همراه خواهد داشت.

دبیرکل بنیاد هابیلیان، هم‌چنین از نوع ارتباط گیری برخی از دولت‌ها از جمله آمریکایی‌ها با سازمان مجاهدین خلق ایران در این ارتباط انتقاد کرد و گفت: آن‌ها برای انجام روند انتقال با این سازمان ارتباط برقرار می‌کنند در حالی‌که انتقال پناهندگان به یک کشور به صورت گروهی و سازمانی میسر نیست و هر مورد به صورت شخص به شخص مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی با بیان این‌که سازمان منافقین نمی‌خواهد اعضایش پراکنده و متفرق شوند، افزود: در صورتی که فردی از اعضای گروه منافقین بخواهد از آلبانی از این گروه جدا شود، دولت آلبانی تمام امتیازاتی که به این شخص داده بوده است را از وی سلب می‌کند.

هاشمی‌نژاد گفت: تاکنون حدود ۸۰۰ نفر از منافقین به آلبانی منتقل شده‌اند و ۱۹۰۰ نفر آن‌ها هم‌چنان در لیبرتی به سر می‌برند.

بر اساس این گزارش برای اولین بار در بهار 2013 و پس از توافق هیلاری کلینتون، وزیر وقت امور خارجه آمریکا، با «سالی بریشا»، نخست‌وزیر سابق کشور آلبانی، 200 نفر از اعضای منافقین از کمپ لیبرتی در عراق به آلبانی منتقل شدند. پس از آن این روند ادامه یافت و دولت آلبانی در مواجهه با پیشنهاد کمک مالی از سوی دولت آمریکا و سازمان­ ملل حاضر به پذیرش تدریجی سایر اعضای این گروهک شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
اگر روزی رسد این افراد فرقه ای مسعود رجوی را ا ز بین ببریم حتی یک لحظه هم نباید تردید کنیم نباید ...................................................................................................................................................................................................................................................
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار