بازدید 15812
۸
در دویست و بیست و سومین «ساعت صفر» خواهید شنید؛

مراقب درآمدهای نجومی برخی از دفترخانه ها باشید!/ تورهای نجومی برای تعطیلات عید فطر/ کلاهبرداری میلیاردی در سیستان و بلوچستان

«ساعت صفر» زمانی است برای شنیدن ناشنیده ها. «ساعت صفر» برای کسانی است که وقت خواندن ندارند، ولی وقت شنیدن دارند و علاقه دارند ناشنیده هایی دیگری همچون: شهرهایی که معلول‌اند؛ صدای خر و پف بازار کسب و کار به گوش می‌آید؛ را بشنوند.
کد خبر: ۶۰۳۶۷۵
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۲ 06 July 2016
«اخبار جذاب و مهم چه اخباری بودند؟ خبرسازان چه کسانی بودند؟ چگونه باید در کمترین زمان، ناشنیده ها را شنید؟» ؛ این ها سؤالاتی است که تابناک در نظر دارد با راه اندازی بخش تازه ای به نام «ساعت صفر» به آنها پاسخ دهد. این بخش یک بسته صوتی خبری شامل مهمترین و جذاب ترین اخبار است.

سعی بر این است در این بسته صوتی، اخباری که کمتر بیان می شوند یا اصلا بیان نمی شوند و مورد توجه قرار نمی گیرند، در بیانی تازه و در کمترین زمان و با تحلیلی متفاوت به مخاطبان ارائه شود. «تابناک» ضمن تشکر و قدردانی از همراهی همیشگی مخاطبان خود، پذیرای نظریات، اخبار، گزارش ها و پیام های صوتی مخاطبانش برای انعکاس در «ساعت صفر» خواهد بود. مخاطبان می توانند مطالب خود را به zerotime@tabnak.ir ارسال نمایند.

در دویست و  بیست و سومین بسته صوتی «ساعت صفر» به موضوعات و اخبار زیر پرداخته شده است.

درآمد‌های نجومی دفترخانه‌ها از قلم نیفته    
کلاه‌برداری میلیاردی فروشندۀ قلابی خودرو       
شهرهایی که معلول‌اند   
صدای خر و پف بازار کسب و کار به گوش می‌آید  
علت قیمت‌های نجومی تورهای ویژه عید فطر چیست 

تعداد بازدید : 14

دانلود با کیفیت 256

دانلود با کیفیت 128

 
 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴۰
انتشار یافته: ۸
بسیار عالی و بجا بود دقیقا حرف دل اکثر مردم رو زدید دفاتر اسناد رسمی ماهانه میلیونها تومان در آمد دارند .من خودم از نزدیک شاهد این جریان بودم که سردفتر که از بستگان نزدیک بود حق التحریر ماه خرداد 75 میلیون تومان بود تازه میگفت کاسبی خرابه شبد عید گذشته ماه اسفند 130 میلیون تحریر داشته . تازه اینها حق التحریر قانونیشونه . زیرمیزی گرفتن ها . کپی برابر اصل ها . خدمات دیگر رو حساب نکرده بود. بعد از سی سال میلیاردر میشه سردفتر و تازه امتیازشم میفروشه کلی هم اونجوری به جیب میزنه .
در مورق رونق کسب کار هم حق با شماست کاسبی رکود کامل رفته و یک قشر خاصی دستشون فقط پوله
مگه درآمد دفترخونه از بودجه عمومي هستش كه تو داري حرصشو ميخوري
اولا درآمد سردفتران نجومی نیست و بیشترین هزینه ای که در این دفاتر از مردم اخذ می گردد حقوق دولتی است و مستقیما به خزانه دولت واریز میگردد و سردفتر از آن بهره ای ندارد ثانیا درآمد شخصی سردفتران مانند حقوق مدیران نیست که از بیت المال تامین شود و در صورت نجومی بودن با آن برخورد شود بلکه درآمد شخصی سردفتر مانند یک مهندس وکیل پزشک یا صاحبان سایر مشاغل قائم بالذات خود سردفتر است ثالثا از گردانندگان سایت تابناک می پرسم از این همه دشمنی با دفاتر اسناد رسمی که جز خدمت کاری نمی کنند و بدبین کردن مردم به آنان چه چیز عاید شما می شود به قول مولایمان حسبن لااقل در دنیای خود آزاده باشید البته می دانم که این نظر را منعکس نمی کنید ولی این متن را خطاب به خود شما گردانندگان سایت نوشتم .
برای شما و تابناک متأسفم ظاهرا شما کینه و عداوتی شخصی بادفترخانه ها دارید و گرنه با این رکود اغلب دفترخانه ها از پرداخت هزینه های جاری خود عاجزند
دفتر خانه ها بدن هیچ ضابظه ای هزینه های غیر قانونی می گیرند کارکنان ثبت باکدشت علنا رشوه می گیرند شکایتها رسیدگی نمی شود چون کسی سندی در رابطه با دادن رشوه ندارند
قابل توجه مسئولین قوه قضائیه:دفاتر اسناد هزینه های ثبتی را بیشتر ازتعرفه با کارت ارباب رجوع به حساب خود میریزند وبرابر تعرفه با کارت های خاص به حساب خزانه یا دولتی واریز می نمایند
ریاست بازرسی وقت گفتند 72 دقیفه در مجلس گزارش دادم ضبط شده آن موجود است. گفتند سیاسی برخورد شده ونوشته آن هست. ریاست مجلس گفتند به مجلس گزارش نشده. روشن نمایتد.
دقت كردين همين جور خيلي اتفاقي !! مدام عليه دفترخانه ها شانتاژ خبري غير واقعي ميكنيد؟!!
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی