روزی شهدای مدافع حرم نزد خداوند است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به پیام رئیس‌جمهور سوریه به خانواده شهدای مدافع حرم نیشابوری گفت: بشار اسد در دیدار با هیأت پارلمانی ایران از خانواده‌های شهدای نیشابوری مدافع حرم به ویژه خانواده سرداران شهید محسن قاجاریان و سید علی منصوری قدردانی کرد.
کد خبر: ۶۱۲۱۲۰
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۸ 06 August 2016
|
3215 بازدید
هاجر چنارانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به سفر چند روزه هیأت پارلمانی ایران به کشورهای لبنان و سوریه، گفت: این هیأت روز پنجشنبه هفته گذشته (14 مردادماه) با بشار اسد رئیس جمهور سوریه دیدار و گفت و گو کرد.

نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: طی این دیدار ضمن بررسی شرایط پیش روی کشورهای منطقه، تأثیر این کشورها بر آینده سیاسی سوریه نیز مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

وی ادامه داد: با توجه به گفتگوهایی که در این جلسه صورت گرفت، ارزیابی کلی این بود که ارتش سوریه توانسته است مناطق بسیار زیادی که توسط داعش به تصرف درآمده بود را آزاد کند که همین عامل منجر به آن شده که داعش از دسترسی به راه های اصلی مواصلاتی سوریه باز مانده و به مرور از مواضع خود عقب نشینی کند.

چنارانی در ادامه خاطرنشان ساخت: با توجه به شرایط پیش رو می توان پیش بینی کرد که در آینده ای نزدیک داعش به زودی در سوریه  نابود می شود.

نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس دهم همچنین اضافه کرد: رییس جمهور سوریه در ادامه این جلسه از بنده خواست تا پیام قدردانی او را به خانواده های شهدای نیشابوری مدافع حرم به ویژه خانواده سرداران شهید محسن قاجاریان و سید علی منصوری برسانم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان اظهار کرد: بشار اسد در این دیدار اذعان داشت دولت و ملت سوریه قدردان رشادت ها و مجاهدت های شهدای نیشابوری مدافع حرم هستند و قطعاً بر اساس وعده الهی ما این عزیزان را که به فیض شهادت نائل شده اند مرده نمی دانیم و اعتقاد داریم در نزد خداوند به آنان روزی داده می شود.

به گزارش خانه ملت، علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی به همراه شهروز برزگر و هاچر چنارانی دیگر نمایندگان این کمیسیون، به نمایندگی از کل کمیسیون سفری چند روزه به لبنان و سوریه داشتند که طی این دیدار با بشار اسد رییس جمهور سوریه نیز گفتگو کردند.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران # جنگ ایران و اسرائیل # سوخو # اس 400
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟