بازدید 2222

انهدام باند ۱۲ نفره سارقان

کد خبر: ۶۱۶۳۶۳
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۷ 21 August 2016
فرمانده انتظامي استان قم از انهدام باند ۱۲ نفره سارقان و کشف ۳۲ فقره سرقت منزل در قم خبر داد.
 
به گزارش آرمان، سردار کاظم مجتبايي در گفت و گو با پايگاه خبري پليس، اظهارداشت: در پي وقوع چندين فقره سرقت منزل در قم با توجه به حساسيت موضوع، پرونده در دستور کار تيمي زبده از ماموران اداره اطلاعات جنايي پليس آگاهي استان قرار گرفت و با انجام اقدامات فني و اطلاعاتي در سطح گسترده مشخص شد اين سرقت ها به صورت باندي انجام شده است.
 
وي افزود: ماموران در ادامه پس از مراجعه به محل هاي سرقت با انجام اقدامات پليسي يکي از سارقان را شناسايي و با به دست آوردن شماره تلفن نامبرده و انجام اقدامات فني، تعدادي از اعضاي اين باند را شناسايي کردند.
 
فرمانده انتظامي استان قم گفت: در ادامه با تحقيقات ميداني و بررسي‌هاي اطلاعاتي مخفيگاه و پاتوق سارقان که منزل يکي از اعضاي باند مذكور و مكاني براي طرح ريزي و شناسايي محل‌هاي سرقت بود شناسايي شد.
 
سردار مجتبايي افزود: با تحت نظر قرار دادن منزل مذکور به صورت نامحسوس در چندين شبانه روز، به محض اطلاع از حضور سرکرده باند در قم سرانجام وي در يکي از خيابان هاي اصلي به همراه دو تن ديگر از همدستانش دستگير و طي بازرسي صورت گرفته از متهمان، چاقو و اسپري اشك‌آور کشف شد.فرمانده انتظامي استان قم گفت: در ادامه پس از هماهنگي با دادستان دو تن ديگر از سارقان قبل از خروج از قم با يک دستگاه خودرو پژو۴۰۵، شناسايي و دستگير شدند.
 
وي سپس به غيربومي بودن سارقان اشاره کرد و افزود: هفت تن ديگر از اعضاي اين باند پس از اخذ نيابت قضائي در سه عمليات جداگانه در استان هاي مختلف دستگير شدند.سردار مجتبايي با اشاره به اعتراف متهمان به ۳۲ فقره سرقت منزل در قم، گفت: اين باند ۱۲ نفره به صورت نوبه اي در گروه هاي سه يا چهار نفره وارد استان قم شده و پس از چندين فقره سرقت بلافاصله از شهر خارج و به استان خود عزيمت مي کردند.
 
فرمانده انتظامي استان قم افزود: نهايتا متهمان به همراه پرونده جهت سير مراحل قانوني تحويل مرجع قضائي استان شده و با صدور قرار مناسب راهي زندان شدند.
تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# مسعود پزشکیان # نتایج انتخابات # تنفیذ حکم ریاست جمهوری # انتخابات ریاست جمهوری