بازدید 9079

اخطار قرارگاه پدافند ارتش به یک پهپاد آمریکایی

قرارگاه پدافند هوایی ارتش پس از شناسایی یک فروند هواپیمای بی سرنشین آمریکایی، به آن اخطار داد و هواپیما مجبور به ترک منطقه شد.
کد خبر: ۶۱۸۷۶۹
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۳ 29 August 2016
قرارگاه پدافند هوایی ارتش پس از شناسایی یک فروند هواپیمای بی سرنشین آمریکایی، به آن اخطار داد و هواپیما مجبور به ترک منطقه شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، قرارگاه پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران یک فروند هواپیمای بدون سرنشین متعلق به آمریکا را قبل از ورود به آسمان کشورمان شناسایی کرده است.

این پهپاد جاسوسی احتمالا قصد ورود به آسمان کشورمان را داشته که بلافاصله توسط پدافند هوایی شناسایی شده و پس از اخطار پدافندی، هواپیما از ادامه طی مسیر به سمت آسمان ایران در شرق کشور، منصرف می‌شود. این پهپاد از کشور افغانستان قصد ورود به کشورمان را داشته است.

این هواپیمای بی سرنشین آمریکایی یک پهپاد جاسوسی بوده که از یک پایگاه در قندهار افغانستان به پرواز درآمده بود. این پهپاد تا 20 مایلی مرز ایران، به آسمان کشورمان نزدیک شده بود که با اخطار به موقع و قاطع قرارگاه پدافند هوایی مواجه شد.

برای مقابله با این پهپاد، پس از شناسایی آن به دیده‌بانی‌های و سامانه‌های موشکی رارگاه پدافند هوایی وضعیت هوشیاری داده شده بود.
تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱۲
اگر خلبان ندارد به کی اخطار دادن؟!
احسنت
امريكاييها بجاي اينكه اونو سروقت داعش وطالبان در شرق افغانستان بفرستند مي فرستن سمت ايران.كاملا معلومه اونها براشون خودي اند.
ميذاشتن بياد بگيريمش
جالبه.همزمان با روز پدافند هوایی .این اتفاق افتاده!!!؟؟؟؟......... قطعا افتاده وروزهای قبل هم افتاده .لیکن امروز به اقتضای زمان رسانه ای می شود .موفق باشید .
اخطار اشتباه محض بود باید بعد از ورود در خاک ایران هدف واقع می شد تا نشانه تجاوز دشمن و آمادگی ماباشد
میذاشتن بیاد تو بعد میزندنش، بهتر نبود؟
مگر تعارف داریم باهاشون؟ میذاشتن میامد داخل خاک ما بعد سرنگونش میکردیم و از اطلاعات نظامی و تکنولوژیکش استفاده میکردیم. ضمن اینکه باعث سرافکندگی دولت آمریکا هم می شدیم.
باید می گداشتن بیاد اسمان ایران بعد سرنگونش می کردن.
خوب میذاشتن بیاد مثل دفعه قبل می گرفتنش مهندسی معکوسش میکردند بعد برا اسمش فرا خوان میدادند بعد ازش صدها تولید میکردند میفروختن ارز وارد کشور میکردند.
آفرین
یعنی تا قبل از این یا قبل از ورود اس 300 همینطوری میومدند تو؟
برچسب منتخب
# انتخابات # محمدباقر قالیباف # مصطفی پورمحمدی # سعید جلیلی # علیرضا زاکانی # امیرحسین قاضی زاده هاشمی # مسعود پزشکیان # انتخابات ریاست جمهوری