بازدید 5716
۱
گزارش تکان‌دهنده از تایید دوپینگ4وزنه بردار نخست المپیک 2012

غیررسمی/ محمدپور بعدازچهارسال صاحب طلای المپیک لندن شد

خبرگزاری رویترز امروز درگزارشی نوشت: با توجه به اینکه آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ (WADA) نمونه‌های المپیک پکن و لندن را دوباره مورد آزمایش قرار داده، با مثبت اعلام شدن تست دوپینگ 4 وزنه‌بردار در دسته 94 کیلو، مدال طلای این دسته به سعید محمدپور رسید.
کد خبر: ۶۲۳۱۹۰
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰ 15 September 2016
 سعید محمدپور که در المپیک لندن به مدال برنز رسیده بود حالا بعد از 4 سال به مدال طلا رسیده است.

به گزارش تابناک ورزشی، در حالی که از مسابقات المپیک لندن 4 سال گذشته است اما با مثبت اعلام شدن دوپینگ 4 وزنه بردار حالا مدال طلا به سعیید محمدپور رسیده است.این وزنه بردار حالا بعد از 4 سال مدال برنز خود را طلا می بیند.
پس از مثبت اعلام شدن تست دوپینگ ۴ وزنه‌بردار، مدال طلای دسته ۹۴ کیلوگرم مسابقات وزنه‌برداری المپیک ۲۰۱۲ لندن به سعید محمدپور نماینده کشورمان رسید.

خبرگزاری رویترز امروز درگزارشی نوشت: با توجه به اینکه آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ (WADA) نمونه‌های المپیک پکن و لندن را دوباره مورد آزمایش قرار داده، با مثبت اعلام شدن تست دوپینگ 4 وزنه‌بردار در دسته 94 کیلو، مدال طلای این دسته به سعید محمدپور رسید. محمدپور در این بازی‌ها به عنوان پنجمی رسیده بود.

همچنین تست دوپینگ ورزشکارانی که در رده ششم و هفتم نیز قرار داشتند مثبت اعلام شد. بر این اساس توماس زلینسکی از هلند به مدال برنز این رقابت‌ها دست پیدا کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، البته این خبر تا این لحظه از سوی سایت فدراسیون جهانی تائید نشده است اما طی ساعات آتی بطور رسمی اعلام خواهد شد. 

تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
جایزه مدال طلای محمدپور را چه کسی می دهد؟
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # مسعود پزشکیان # سعید جلیلی # دور دوم انتخابات